سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نگاره های فارسی اول دبستان

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۸ ب.ظ

پسر حضرت دریا ! دل مارا دریاب

ما یتیمیم و اسیریم و فقیر ای باران

عیدتون مبارک

عید میلاد امام نازنینمون امام هادی علیه السّلام مبارک باشه ان شاءالله .

نگاره ی 5

هر دانلود پنج صلوات

صلوات ها پیشکش به ساحت امام هادی علیه السّلام

نذر نگاهش


نگاره ی 6

هر دانلود پنج صلوات

نذر نگاهش

نگاره ی 7

هر دانلود پنج صلوات

نذر نگاهش

نگاره ی 8

هر دانلود پنج صلوات

نذر نگاهش

نگاره ی 9

هر دانلود پنج صلوات

نذر نگاهش

نگاره ی 10

هر دانلود پنج صلوات

نذر نگاهش

خانم صادقیان عزیز و خانم خاتم نازنین : رمز دانلود همون رمز قبلی

صحرا جان : رمز خودت + 3831= رمز جدید ! (ایمیلت رو نداشتم رمز رو برات بفرستمنیشخند)

***

صرفاً جهت اطلاع:

پاورپوینت های رمز دار نگاره ها ، پیرو این پست ، به کسانی تقدیم میشه که کتاب بخرند و کتاب بخونند!

(دوستان اگه پستهای مربوط به این پاورها رو مطالعه کنند متوجه میشن چطور میشه پاورها رو داشته باشند . اگه از سایت کتاب فردا یا هر سایت دیگه ای کتابها رو تهیه کردن ، کد رهگیری خرید رو درِگوشی و خصوصی به ما میدن و ما رمز دانلود رو ایمیلی تقدیمشون می کنیم . تعداد کتابخونها زیاد نیست وگرنه شماره تلگرام میدادم که عکس کتابها رو برام بفرستین و رمز رو بگیرین!)

مامان طاهره ی عزیزم: رمز دانلود: 4 شماره ی آخر تلفن خودتون :)

***

    پ ن:

  تا تو را گم نکنم بین کویر ای باران          دست خالیِ مرا نیز بگیر ای باران

من زمین گیرم و وصف تو مرا ممکن نیست           کلماتم کلماتی ست حقیر ای باران

 

    یاد کرد از دل ما رحمت تو زود به زود          یاد کردیم تو را دیر به دیر ای باران

      نام تو در دل ما بود و هدایت نشدیم           مهربانی کن و نادیده بگیر ای باران

حمیدرضا برقعی

نظرات (۸)

۱۵ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۳۳ مامان طاهره
سلام خواهرعزیزم.عیدتون مبارک باشه.من امروز یه کاربد کردم.نگاره ی 5 رودانلود کردم باز شد رمز نمی خواست.اخه درسته کلاسم هوشمندنیست ولی می تونم باکمک این پاوراتدریسم روبهترکنم.ازمن راضی هستید؟نگاره های دیگه رو دست نزدم.قول میدم امسال بیشتر برای کتابخونی وقت بزارم.شرمنده.حلالم کنید
پاسخ:
سلااااااام عزیزم
عیدشما هم مبارک . اصلا هم کار بدی نکردی! نگاره ی ۵ و ۱ رمز ندارن و دانلودشون آزاده . 
اگه آدرس ایمیل بدین رمز رو براتون میفرستم :)
 به شرطی که کتابهایی که خواستم رو بخرید:)) 
التمااااااس دعای فراواااااااان
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۳۶ مامان طاهره
خداروشکر ممنون.به مدیرمون گفتم این کتاب رو قصه های خوب برای بچه های خوب رو برام بخره هروقت خرید مزاحم میشم چون من میتونم برای تکالیفم وبرای تدریسم ازپاورتون استفاده کنم خداخیر فراوان بده به شما که خودتون هم برای ماخیر فراوانید .درضمن خدارو شکرکه بچه شیعه هستیم عیدغدیرتون هم مبارک التماس دعا
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین علی علیه السلام  :)

سلام بر همکار گرامی 
شما در طراحی پاورپوینت نگاره ها دور سر بابا نقطه چین میذاشتید و بعد تصویرش میومد و ... . اگه میشه مراحل این کار و اینکه تو صفحه اول و پایین هر اسلاید منو قرار می دادید که با کلیک روی آن وارد همان اسلاید میشدیم رو توضیح دهید . ممنون میشم . سایت هایی که تصاویر و تمپلت های پاورپوینت مناسبی داره هم معرفی کنید . 
پاسخ:
سلام 
به محض دسترسی دلشتن به لپ تاپ پاسخ میدم ان شاءالله .  خلاصه : اولی دادن حرکت ورودی و خروجی به اشکال و تصاویره و دومی اضافه کردن اکشن یا هایپرلینک به تصاویر
.
.
.
 1- یک چهارگوش که shape outline  اون نقطه چین باشه و توش no fill می کشیم و تو جایی که میخواهیم قرارش میدیم و تو قسمت animations  بهش حرکت ورودی wheel  میدیم که با on click اجرا بشه
2- تصویر رو روی اون چهارگوش نقطه چین میگذاریم و بهش یه حرکت ورودی مثل zoom  میدیم (با on click)
3- به چهارگوش نقطه چین اول بعد از انتخاب گزینه  add animation یه حرکت خروجی میدیم و تو قسمت start  گزینه ی  after previous رو انتخاب می کنیم تا بدون اینکه معلوم بشه از صفحه بره
4- به تصویر روی اون چهارگوش نقطه چین، بعد از انتخاب گزینه  add animation می تونیم حرکت lines رو از انتهای انیمیشن ها انتخاب کنیم و به جایی که مد نظر داریم انتقال بدیم . (همونطور که تصاویر کوچک در تصویر بزرگ مشخص شده و به بیرون تصویر هدایت میشه و کلمه ی مربوط بهش زیرش نوشته میشه .)
تو این قسمت مهم اینه که جلو و عقب بودن تصاویر درست باشه و موقع گذاشتن انیمیشن ها توجه کنیم که در جای مناسب از حالتهای مختلف انیمیشن و اینکه با کلیک شروع بشه یا به همراه قبلی یا بعد از انیمیشن قبلی ، استفاده کنیم .
......
برای حرکت بین اسلایدها و رفتن به صفحات قبل و بعد یا به صفحه ی فهرست و یا خروج از برنامه باید تصویری تو صفحه بگذاریم . از قسمت  insert گزینه ی  action  رو انتخاب می کنیم بعدش hyperlink to رو انتخاب کرده و یکی از حالتهای پیش فرض رو انتخاب می کنیم یا از قسمت ...slide  شماره ی اسلایدی که می خواهیم بهش وارد بشیم رو میدیم . ok  و تمام !
..........
متاسفانه سایت هایی که تصاویر و تمپلت های پاورپوینت داشته باشن رو نمی شناسم . خودم هم از همین امکاناتی که پاورپوینت 2010 داره استفاده می کنم .
فقط تصاویری که استفاده می کنم رو از نت می گیرم . اسم اون تصویری که میخوام رو به انگلیسی جستجو می کنم و یکی از تصاویری که بیشتر به هدفم نزدیک هست رو انتخاب می کنم . مثلا وقتی به تصویر درخت احتیاج دارم  clipart tree رو جستجو می کنم .

سلام سپیدار عزیز💐💐💐

ممنونم
بله مرآت همون صحراست😉
پاسخ:
سلام 
فکر کردم یه صحرای دیگه است:))
همکار  عزیز سلام  دست شما درد نکنه بابت این همه خلاقیت و کار زیبا
طبق فرمایش شما من کتاب قصه های خیلی قشنگ را خریداری کردم
پاسخ:
سلام مریم جان
ببخشید این مدت نمی تونستم از طریق ایمیل پاسخ بدم . رمز رو براتون فرستادم .
امیدوارم خودتون و شاگردانتون از خوندن کتاب لذت ببرین
۰۸ مهر ۹۶ ، ۱۵:۳۶ مامان طاهره
سلام سپیدار عزیزم.دوست مهربونم.خداخیرتون بده.عاقبت به خیر بشید ان شاالله.به نظرمن بهترین دعا همین دعاست.پیغامتون روتازه امروز دیدم.ببخشید که دیر تشکر میکنم.التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
بله انشاءالله خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه که اجابتش از هر دعایی مهمتر و واجبتره

سلام و خداقوت من کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب رو خریدم غیر از تلگرام راهی برای ارسال کدرهگیری نیست؟

پاسخ:
 سلام عزیزم 
برای دانلود فایل ها نیازی به رمز نیست . رمزها برداشته شده . همه ی مطالب آموزشی وبلاگ وقف آقاجانم امام رضای عزیزه .
ممنونم که کتاب رو تهیه کردین . حتما شاگردانتون از شنیدن قصه های خوب از زبون شما لذت خواهند برد :-)

خیلی خیلی ممنونم که پاسخ دادین ان شا الله که امام رضا ع دستگیرتون باشن. ببخشید یه سوال دیگه فایل قابل ادیت رو می تونیم تهیه کنیم؟ و اینکه چه دوره ای برای ساخت این طور پاورپوینت ها باید گذروند؟ من کار با پاورپوینت رو بلدم ولی خب کار شما خیلی با مقدماتی که من میدونم متفاوته ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ:
سلام
فقط فایل غیر قابل ویرایش در اختیار دوستان قرار می گیره .
دوره ی خاصی نیاز نیست . همون مطالب پایه ی پاور کافیه . این فایل ها فقط ریزه کاری بسیار بسیار زیادی دارن .  هر درس شامل ده ها اسلاید و بی اغراق دارای هزاران انیمیشن هست .  و اگه تو انتخاب تصاویر و نوع انیمیشن و زمان و تقدم و تاخر اونها دقت کنید میتونید بهتر از اینها رو هم تولید کنید .
من پاور رو کامل بلد نیستم وگرنه رو پاورها صدا و افکت و ... میشه گذاشت که کیفیت کار خیلی بهتر بشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی