سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

و اما نگاره ها ...

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ب.ظ

چند نفر از دوستان و همکاران عزیز درباره ی پاورپوینت نگاره ها پرسیده بودن . اما به دلیل اینکه خصوصی کامنت گذاشته بودن ، من نتونستم به سؤالشون پاسخ بدم . پس الان به همه شون یه جا پاسخ میدم !

1- پاورپوینت نگاره ها اختصاصی برای کسی ساخته نشده . پاورپوینت نگاره ی یک هم که رمز نداره و دانلود آزاده!

2- این پاورها استثنائاً به عنوان هدیه و دست مریزاد و تشکّر و قدردانی و عرض ارادت، تقدیم کسانی میشه که به درخواست ما (در این پست)برای خرید و خواندن یکی از دو مجموعه کتاب :" قصه های خوب برای بچه های خوب یا قصه های خیلی قشنگ " اقدام کنند .

3- معامله بهتر از این؟ شما یه کتاب برای خودت می خری تا تو کلاس برای بچّه ها بخونی ،سپیدار پاورپوینت 10 نگاره (شامل هر دو کتاب مهارتهای خواندن و نوشتن) که یک ماه ساختنشون زمان برده ! تقدیمتون می کنه!قلب

*****

" این هم شِمای کلّی این 10 نگاره"

*****

بی ربط:

این و آن هیچ مهم نیست چه فکری بکنند

غم نداریم ، بزرگ است خدای خودمان

نظرات (۳)

سپاس مهربانو
پاسخ:
:)
امیدوارم بیشترین شباهت رو داشته باشن با چیزی که باید میشدن
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۴ مامان طاهره
سلام.ان شاالله که سلامت وشاد باشید.مدرسه ی ما هوشمندنیست.یعنی فقط تونمازخونه یه تابلوی هوشمندهست.بااینکه وسط شهره.مابایدطرح درس وگزارش وپیشنهادبدیم.اینقدهرسال پیشنهاددادم امسال موندم چیکارکنم.قربان شما.موفق باشید.
پاسخ:
سلام عزیزم
چقدر حیف!!!!! با عرض معذرت فکر می کنم مدیریت مدرسه تون ضعیفه. اگه هر سال دو کلاس رو مجهز میکرد الان ده تا کلاسش هوشمند بود. 
مدرسه قبلیم سال اول فقط ویدئو پروژکتور رو تو کلاسها نصب کرد و برای هر پایه یه لپ تاب گرفت تا نوبتی استفاده بشه . اینطوری من لپ تاپ خودم رو میبردم و میتونستم هر وقت خواستم از این امکانات استفاده کنم ! 
سپیدارا.. بالاخره حقوق ما را واریز کردند و ما هروله کنان رفتیم و کتاب خریدیم.. این کامنت فقط جنبه ی تزئینی دارد و به جهت سوزاندن دل شماست دوست عزیز! :)
بی ربط نوشتت رو عشقه باباااا..
پاسخ:
الان داشتی فخر می فروختی؟!!! بدان و آگاه باش که همانا خدا تفاخر کنندگان پولدار را اصلا دوست ندارد!!
...هیچم دلم نسوخت ... یازده تا کتاب نخونده دارم!
...
حالا چی خریدی ای مرفّه متفاخر؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی