سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پایان پاورپوینت

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

بالاخره تموم شد !

حالا می تونم یه نفس راحت بکشم !بغل

بعد از بیشتر از 3 سال بالاخره ساختن پاورپوینت کتابهای فارسی و نگارش کلاس اول هم تموم شد. دستقلب 

10 تا نگاره ، 40 تا نشانه و دو بخش روانخوانی!

فقط می مونه بازبینی و ویرایش اشکالات احتمالی و فشرده سازی و آپلود و گذاشتنشون تو سپید مشق که اون هم بمونه به وقتش !چشمک

...

خب ! برنامه ی بعدی چی باشه؟متفکر

علوم؟! ... نه! کارش خیلی خیلی زیاده !اوه

قرآن؟! ... نه! برای قرآن نرم افزارهای خوبی وجود داره .مژه

همین ریاضی و فارسی ها کافیه ... بهتره کارهای نصفه و نیمه رو تموم کنم .

اگه وقت کنم و به شرط حیات روی بقیه پیک آدینه ها و آزمونها باید کار کنم !

  اینم تصاویر آخرین صفحه های هر دو کتاب فارسی

...

برام دعا کنید حالم خوب باشه و بتونم به برنامه هام برسم !

نظرات (۱۰)

۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۲ مامان طاهره

سلام عزیزم ، خداقوت.درواقع کتابای مفیدی ارائه دادین.ان شاءالله که همیشه. تنتون سالم،دلتون خوش وحال دلتون خوب باشه.من که همیشه خودم رومدیون زحمات ولطف شما می دونم.از اینکه دانسته هاتون رو به دیگران  هم منتقل می کنید حتما خداوند متعال ومهربان همیشه لطفشون رو شامل شما می کنند.امیدوارم که عزیزان همکار نهایت استفاده روببرند.تافرصت دارین ازموقعیتتون ثواب جمع کنید.موفق باشید.همییییشه دعاتون می کنم.

پاسخ:
سلام عزیزم. دعا بفرمایید خدا بهم سلامتی بده بتونم به موقع فایل ها رو به دست همکارا برسونم. ممنونم بهم انرژی مثبت میدین مطمئنم با دعای خیر دوستان خوبی مثل شماست که شرایط کار و زندگی برام مهیا میشه

تو رو خدا حتما خوب باشید و کارهای عالی و درجه یکتون رو انجام بدید که خیلی خیلی امسال بهشون نیازه

پاسخ:
سلام عزیزم 
انشاالله و با دعای خیر دوستان 

سلام بنده ی خوب خدا انشاالله که همیشه خوب و سلامت باشید به جرات می تونم قسم بخورم مطالبی که ازشما یاد گرفتم از تمام دوران دانشگاهم کاربردی تر و مفید تر بود خدا جزای خیر بده بهتون انشاالله بانو جان به ما گفتن باید از اول شهریور بیاین مدرسه و کاهاتونو منطور تکالیف نگاره ها و دست ورزی ارائه بدید ومن هیچی ندازم ازتون کمک می کنم اگه امکان دازه منو راهنمایی کنید که چکار کنم چه تمریناتی بدم برای تکلیف نگاره ها ...سپاس 

پاسخ:
سلام صحرا جان
با توجه به شرایط موجود به نظر من زود از نگاره ها و دست ورزی ها عبور کن و نشانه ها رو زودتر شروع کن تا اگه تعطیلات و تدریس مجازی زودتر شروع شد چند تا نشانه جلو رفته باشی و بتونی از طریق مجازی تدریس رو ادامه بدی . 
برای نگاره ها هم تکلیف درست دست گرفتن مداد و پررنگ کردن از روی نقطه چین و حرکت بین خطوط و شناخت چپ و راست و دست ورزی بستن بند کفش و مچاله کردن و باز کردن کاغذ مهمه . تشخیص صدای اول و آخر و بخش کردن هم مهمه . دو تا پیک آدینه اولی که گذاشتم مربوط به نگاره هاست.
به نظر من دو هفته ای نگاره ها رو تموم کن تا بچه ها وقت داشته باشند حضوری نشانه ها رو آموزش ببینند و با روش تدریس شما آشنا بشن و آموزش مجازی براشون راحتتر باشه.
...
برام خیلی دعا کنید 

سلام نازنین

ممنونم از راهنمایی های ارزشمندتون چشم حتما

موفق  باشید لبخند امام زمان روزی هر روزتان

پاسخ:
فدات :-)

استاد عزیز! همکار محترم و بانوی مهربان سلام.

یک دنیا سپاس بابت این همه لطف و محبتی که بدون چشم داشت در اختیار بقیه گذاشتین.امیدوارم خداوند بهترین پاداش ها رو نصیبتون کنه.ممنون

پاسخ:
سلام عزیزم . ممنونم از دعای خیرت .
 با پیامها و دعاهای شماست که انگیزه پیدا می کنم هر چه زودتر بقیه ی پاورها رو هم برای استفاده ی دوستان و همکارای خوبم تو وبلاگ بگذارم

خدا قوت انشالله عاقبت بخیر شوید 

پاسخ:
سپاااااس بابت این دعای بی نهایت زیبا
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۱ حسین توکلی

سلام 

خداقوت

خدا عمر با عزت بهتون بده

من خیلی از پاورهای شما استفاده می کنم و همیشه دعای خیرتون میکنم.

باقیات صالحاتی گذاشتید که همیشه براتون می مونه 

با تشکر

آموزگار پایه اول

پاسخ:
سلام
ممنونم بابت دعاهای خیرتون

۱۲ آذر ۹۹ ، ۲۳:۳۱ هادی کریمی

سلام خسته نباشید . خیلی خیلی سپاس خدا انشالله هر چی بخواهید نصیبتان کند . کش یک جایی بود که عکس کارهامون رو میفرستادیم . بنده هم خیلی برای پاورپوینت مسابقه اولی ها تلاش کردم و در حال تکمیل شدن است انشالله آماده شد خدمتتان تقدیم می کنم .

 

 

پاسخ:
سلام همکار محترم
بله کاش جایی بود...  
مسابقه؟ نشنیده بودم! 
خیلی خوشحال میشم ببینم هنر و خلاقیت دوستان رو:-)
 

سلام بانو وقت بخیر، بسیار عالی و کابردی، واقعا خدا قوت، ان شاءالله که همیشه توتون سالم باشه، بخش آموزش نشانه های ۲ رو کار نکردید استفاده کنیم؟ انقدر که پاورپوینت های شما عالین، هیچ پاورپوینتی رو نمی پسندم واقعا! 

پاسخ:
سلام عزیز
چرا عزیز پاورها درست شدن ولی عرض کردم تو. یکی از آخرین مطالب سپیدمشق که به خاطر برخی اتفاقات بقیه پاورها گذاشته نمیشه و فقط فیلم اونها تو اینستا یا کانال سپیدمشق تو ایتا قرار داده میشه
۱۸ بهمن ۰۰ ، ۲۳:۵۱ سمانه حبیبی

سلام عزیزم 

خدا قوت اجرتون با سیدالشهدا خیلی کارهاتون عالی بودن به من خیلی کمک کردین تو این دوسال که اموزش مجازی بود .

فقط عزیزجان من قسمت دوم نشانه ها را از کجا میتونم دانلود کنم؟ منظورم از تشدید به بعد هست اگه بتونم آنها را هم داشته باشم عالی میشه 🙏🙏🙏🙏

پاسخ:
بخش دوم نشانه ها همراه با بقیه فایلها (قابل ویرایش) قابل خریداری هستند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی