سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت های وعده داده شده

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۷ ب.ظ

"پست احتمالاً موقت"

عیدتون مبارک

http://photokade.com/wp-content/uploads/emamreza-loveu-photokade-2.jpg

الوعده وفا!

قول داده بودم هر کی کتاب "قصه های خیلی قشنگ، 102 قصه ی خواندنی" یا مجموعه ی"قصه های خوب برای بچه های خوب" رو بخره ، پاورپوینت نگاره های فارسی اول دبستان رو بهش هدیه بدم !

این هم پاورپوینت 4 تا از نگاره ها تقدیم به صحرای نازنینم!

صحرا جان ! ممنون که هستی

...

توضیح: از اونجایی که میگن آدم تنبل عقل 4 تا وزیر رو داره و من هم واقعا تنبلیم میاد موقع تدریس هی فایل عوض کنم ، بنابراین تو این پاورپوینت ها، فعالیتها و تدریس هر دو کتاب فارسی اول دبستان _ مهارتهای خواندن و نوشتن_ صفحه به صفحه گنجونده شده و علاوه بر اینکه تو بعضی از فایل ها یه آزمون چند اسلایدی مرتبط طراحی شده ، بخش "فکر کن و بگو" تو هر نگاره هم خودش نوعی ارزشیابی محسوب میشه.

دیگه اینکه بخش دست ورزی کتاب مهارتهای نوشتن بدون توجه به صفحه ی کتاب ، بین نگاره های مختلف تقسیم شده و سعی شده در دو روزی که یه نگاره تدریس میشه (و به نظرم به هیچ عنوان نباید از زمان یک ماهه ی تدریس نگاره ها کم کرد!) بنا به سختی و آسونی این دست ورزی ها ، بین 2 تا 4 از این تمرین ها به بچه ها داده بشه!

نگاره ی 1

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به امام رئوف ، امام رضای جاااااان

نذر نگاهش

بقیه ی فایل ها اختصاصی برای صحرای عزیزم

نگاره ی 2

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به امام رئوف ، امام رضای جاااااان

نذر نگاهش

نگاره ی 3

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به امام رئوف ، امام رضای جاااااان

نذر نگاهش

نگاره ی 4

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به امام رئوف ، امام رضای جاااااان

نذر نگاهش

صحرا جان ! بقیه نگاره ها رو مهرماه و به شرط حیات برات آپلود می کنم ان شاءالله

هرجاش به نظرت اشکال داشت و نیاز به تصحیح ، خوشحال میشم بهم بگی تا درستش کنم ماچ

.

.

.

پاسخ به دوستان عزیزی که کتابها رو تهیه کردن در ادامه مطلب:

پ ن: خانم صادقیان نازنین ! رمز دانلود این 3 نگاره شد عددی که تو آدرس ایمیلتون هست !

پاور 6  نگاره ی دیگه رو تا آخر تابستون تقدیم می کنم انشاءالله .(آماده اند وقت کنم یه بار کامل ببینم و ایرادهای جزئی رو رفع کنم آپلود میشه ان شاءالله)....

(ایمیلتون رو چک کنید)(خانم صادقیان عزیز ! اشکال کار کجاست که نتونستین فایلها رو دانلود کنید؟)

 پ ن2: خانم خاتم عزیزم ممنون که همه ی کتابها رو تهیه کردین . انشاءالله که خودتون و شاگردانتون از خوندن کتابها لذت ببرین. فعلا این سه فایل رو با همون رمزی که دادین دانلود بفرمایید. پاور 6 تا نگاره ی بعدی و پاور نشانه ها رو به موقع تقدیمتون می کنم ان شاءالله .(نگاره ها تمام شده و نشانه ها در حال ساخت هستن !ً)

نظرات (۱۰)

سلام مهربانوی عزیز

ممنونم از محبت و لطف شما

تولد آقاجانمون علی ابن موسی الرضا علیه آلاف تحیه والثنا بر شما مبارک

انشاا....عیدی تولد آقاجانمون  لبخند پسرشون حجت ابن الحسن المهدی باشد به شما وما

پارسال هم شما در پیشرفت درس بچه های کلاس ما سهیم بودید

انشاا...عاقبتتون بخیر وبهشت نصیبتان
پاسخ:
سلام صحراجان!
عید شما هم مبارک .
الحمدلله! اگه بتونم فقط کمی از بار سنگین رو دوش معلمهای کلاس اولی رو سبک تر کنم خیلی هم خدا رو شاکرم.
 ممنون که با حضورت بهم دلگرمی و پشت گرمی میدی! :)
خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه ان شاءالله 
سلام . اگه براتون مقدوره نحوه ی ساخت پاورپوینت ریاضی و فارسی که تو وبلاگتون گذاشتید رو آموزش بدید . هزینه داشته باشه هم پرداخت میکنیم . واقعا عالی هستن . 
پاسخ:
سلام همکار بزرگوار
راستش این پاورپوینتها شگرد و فوت و فن خاصی ندارند . فقط از قابلیت های ساده ی برنامه پاورپوینت۲۰۱۰ با دقت و وسواس زیاد استفاده شده . به صورت دقیق اگه بخوام بگم این پاورپوینت ها فقط تعدادی تصویر هستن بعلاوه ی انیمیشن های متعدد برای هر تصویر. به طور متوسط هر اسلاید حدود صد انیمیشن و هر درس شاید شامل چندهزار انیمیشن و حرکت بشه!!! حتی فیلم و موسیقی و افکت صدا هم ندارن. 
با این حال اگه نحوه ی ساخت مطلب ، بخش یا اسلاید خاصی مورد نظرتون هست بفرمایید ان شاءالله تا جایی که بلد باشم توضیح میدم.
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۳ اکرم صادقیان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نازنینم. نمی دونم من عدد رمز. را می زنم میگه کلمه عبور نا معتبر است. هم به انگلیسی زدم هم به فارسی
*********
پاسخ:
عزیزم ایمیلتون رو چک کنید یه رمز دیگه فرستادم . 
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۶ اکرم صادقیان
نکنهدفقط خرید کتاب هایی که تو سایت گذاشتین برای پاور هاتون در نظر گرفته اند. اگه اینطوره بنده اونها رو تهیه کنم
پاسخ:
عزیزم اون سایت یا هر سایت و انتشارات دیگه ای ربطی به پاورهای ما ندارن . با خرید این کتابها هیچ سود مالی نصیب من نمیشه . من دوست دارم همکارانم کتابهای خوبی مثل قصه های خوب برای بچه های خوب یا قصه های خیلی قشنگ رو بخرند و برای بچه ها و شاگرداشون بخونن . تنها کاری هم که به ذهنم رسید انجام بدم برای ترویج کتابخوانی همین دانلود پاور در ازای خرید کتاب بود . شما از هر جای دیگه هم میتونستین این کتابها رو تهیه کنید .من فقط  به این خاطر این سایت رو معرفی کردم که دوستانی که به کتابفروشی دسترسی ندارند ، راحت بتونن کتابها رو تهیه کنند . خودم هم از همین سایت کتاب میخرم.
سلام دوست عزیز وبلاگ عالی دارید میخواستم از اطلاعات وبلاگتون استفاده کنم ولی رمز داره چطور میتوانیم به رمز دسترسی داشته باشم با تشکر

پاسخ:
سلام
این مطلب را مطالعه بفرمایید
۲۱ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۲ اکرم صادقیان
سلام عزیز مهربانم
به لطف شما و با استفاده از پاورپوینت هاتون دانش اموزانم بهترین لوحه نویسی و یادگیری را تجربه کردن. امید که خداوند مهربان هم بهترین ها را برایتان مقدر سازد.
پاسخ:
سلام خانم صادقیان نازنین
الحمدلله . خوشحالم از اینکه راضی هستین :)
با عرض سلام وادب و احترام
۱-آیا پاورپوینت همه نشانه ها به مرور زمان گذاشته میشود؟؟؟؟یا فقط همین چند نشانه
۲-کد پیگیری خرید کتاب را از کدام راه ارتباطی ارسال کنیم ؟؟؟
۳-با خرید چندکتاب میتوانیم رمز را دریافت کنیم؟؟
۴-با دریافت یک  رمز دیگه همه پاورپوینت ها دانلود می شوند؟؟
پاسخ:
سلام
1 - ان شاءالله سعی می کنم پاور همه ی نشانه ها رو آماده کنم. اگه همه ی نشانه ها رو هم نتونم آماده کنم حداقل تا نشانه ی تشدید رو میتونم برای امسال قول بدم ان شاءالله و به شرط حیات! )
2 - کد پیگیری خرید کتاب رو هم میتونین به شکل کامنت خصوصی همین وبلاگ ارسال و رمز رو از طریق ایمیل دریافت کنید و از اون ساده تر و مطمئن تر از طریق آی دی تلگرام Sepidar_3pidmashgh (لازم به ذکره که این آی دی کانال یا گروه تلگرامی نیست )
3- یه کتاب قصه های خیلی قشنگ یا مجموعه ی قصه های خوب برای بچه های خوب 
4 - بله. . . . اگه رمز هم تغییر کنه، از طریق ایمیل یا تلگرام، رمز جدید اطلاع رسانی میشه )

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار 

گلم ممنون از اینهمه هنر شما بزرگوار

من هر کاری کردم نتونستم پاورپوینت 1 راهم ببینم 

در مورد کتاب قصه من همیشه از قبل کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب را داشتم ومیخواندم عزیزم ممنون از محبت شما

پاسخ:
سلام
با یه سیستم دیگه امتحان کنید فایل مشکلی نداره عزیزم.
خوش به حال شاگرداتون که معلم کتابخونی دارن:-)
۲۶ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۱۹ منصوره سعادتی

لطفا رمز عبور فایل رو بفرستید با تشکر 

پاسخ:
سلام
دانلود فایلها رمز نمیخواد عزیز، اگه مطالب آخر وبلاگ رو مشاهده بفرمایید توضیح داده شده
۰۱ مهر ۹۹ ، ۲۲:۳۱ سید محمد موسوی

سلام. ممنون از سایت خوبتان

لطفا پاور پوینت علوم اول ابتدایی را بار گذاری کنید

پاسخ:
سلام
پاور علوم رو درست نکردم!!!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی