سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی ژ

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ

سلام

ما نبودیم چه اتفاقایی افتاده؟نیشخند ایام به کامه انشاءالله؟ 

ما هم هــــــــــــی خدا رو شکر ... خوبیم

گفتم بیام یه هدیه ی کوچولو به مناسبت روز بیست و دوم بهمن تقدیم همکارای کلاس اولی خودم کنم و برم

پاورپوینت نشانه ی ژ

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به روح حاج قاسم عزیزمون!

سرداری که چهل روزه عند ربهم یرزقونه و ما دلتنگش

نذر نگاهش

پ ن:

بغض مجنون بعد لیلی بر کسی پوشیده نیست
بعد مجنون حال لیلی را کسی پرسیده است ؟!!!

سوسن درفش

ین هم آخرین پاورپوینت آماده شده ... احتمالا پاور ژ رو هم بتونم کامل کنم ...

ولی بنا به دلایلی دیگه فرصت و امکان درست کردن پاور بقیه ی نشانه ها نیست ... چشمک

دوستان ببخشند که نشد پاور تمام نشانه ها رو تقدیمشون کنم ! اگه عمری بود انشاءالله سال بعد !



برگرفته از : سپید م

نظرات (۳)

۲۳ بهمن ۹۸ ، ۱۵:۴۱ مامان طاهره

سلام.نذرتون قبول حق باشه.حاجت روا باشید.یادایام به خیر.همیشه دعاگوی شماهستم.مابرگشتیم رشت.چقدسخته بچه هاوارد دانشگاه میشن.حالشون یه جوردیگه میشه.براهمه ی جوونا وعاقبت به خیریشون دعاکنید

پاسخ:
سلام عزیزم
خوش به حالتون ... خیلی خوبه که برگشتین رشت . 
بله بچه ها از دبیرستان وارد دانشگاه میشن اصلا یه جور دیگه میشن . مخصوصا اینکه از یه شهر برن یه شهر دیگه.
انشاءالله عاقبت به خیر بشن

فقط بیتِ آخر.. 

پاسخ:
سلام عزیزم
حالت چطوره؟ خدا قوت دکتر
خیلی خیلی خیلی مواظب خودت بااااش دکتر جان :-)

سلام میخوام بدونم چرا پاور تو گوشیم بهم ریخته هستش و در لب تاب باز نمیشه یا دانلود نمی شه ممنونم کمکم کنید

 

پاسخ:
سلام تو گوشی برای همه به هم می ریزه
ولی تو لپ تاپ اگه برنامه ی باز کردن فایلهای فشرده و زیپ رو داشته باشید، باز میشن و تا حالا مشکلی نبوده  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی