سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

به خانه برمی گردیم

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۶ ب.ظ

یه زمانی فکر می کردم اگه ماهی بیاد و بره و من چیزی تو وبلاگم ننویسم به احتمال زیاد به دیار باقی شتافتم و از دوستان خواستم در چنین موقعی برام فاتحه ای بخوانند و دلم رو شاد کنند ...نیشخند

اما همونظور که می بینید ماهها چیزی نمی نویسم و هنوز تو این کره ی خاکی نفس می کشم ...

دوستانی که به وبلاگشون سر میزدم هم یواش یواش کوچیده بودن به تلگرام و فضاهای مجازی دیگه ! رفتم دیدن خونه ی جدید خیلی هاشون رو . ولی خونه های جدیدشون اصلا دیگه حال و هوای صمیمی وبلاگ رو نداشتن و ندارن ...

مثل این می مونه که از خونه ی کاهگلی و آجری با حوض و شمعدونی و باغچه و پنجره های اُرسی رنگی و درهای چوبی ماچ،کوچ کنی بری به یه آپارتمال شیک بالای شهر !!!افسوس

محل قرار دوستان از تخت کنار حوض و شمعدونی ها خیال باطلمنتقل شد به کافی شاپ های شیک پشت میزهای رسمی و حوض و شمعدونی های مصنوعی یا طبیعیِ نچسب!! آدمهای مصنوعی ، حرفهای مصنوعی،ارتباط مصنوعی ...عینک

صاحب صفحه ی اینستا یا کانال تلگرام دیگه مثل یه دوست و صاحبخونه نیست که باهاش احساس صمیمیت کنی . بیشتر شبیه صاحب یه کافی شاپ شیکه که تو فقط میری یه فنجون قهوه ای ،هات چاکلتی چیزی توش بخوری و برگردی . یا حتی شبیه یه خیریه که بانیش مواد و وسایلی رو گذاشته تو قفسه ها و خودش هم نیست ؛ تو میری دید میزنی و چیزی که میخوای رو برمیداری و خارج میشی ...خنثی

این فضا رو دوست ندارم ... فضاهایی که باید یه گوشه ی زندگی رو اشغال می کردن برای تنوع ،همه جا رو گرفتن . میهمانانی که صاحبخونه شدن ... این فضا به مذاق من خوش نمیاد هر چند توش غرق شده باشم!

اما من نرفتم تو آپارتمان شیک بالای شهر؛ فقط ساکت نشستم تو خونه ام به هزار و یک دلیل و اتفاق خوشایند و ناخوشایند ...

خیلی وقتها خواستم چیزی بنویسم ولی حسش نبود و همه ی اون حرفها رو به خودم گفتم ...

اما از امروز میخوام گاهی بیام به این خونه ی قدیمیم سربزنم و حتی شده با در و دیوار و حوض و شمعدونی هاش حرف بزنم ...

در خونه ام هم بازه برای رهگذرانی که گاهی از فست فود خسته میشن لبخندلبخندلبخند

۹۸/۰۸/۱۶
سپیدار

نظرات (۷)

همین جا بمونین بعضی وقت ها خونه های قدیمی بوی بهشت میده ممنون از این همه زکات علم رایگان برای ما جدیدیا همیشه سلامت باشید

پاسخ:
خوش حال میشم می بینم تازه نفسها میان کلاس اول .  
۱۷ آبان ۹۸ ، ۲۱:۱۷ مامان طاهره

سلام عزیزدل.چه عجب.دلتنگ بودم زیاد.همیشه سرمی زدم وخبری نبود.ازمدرسه ورشت که دور شدم به خاطردانشگاه طاهره.دلم خوش به وبلاگ شمابود.همیشه خوش وخرم وسلامت باشید.درپناه خدا

پاسخ:
سلاااام 
الهی ....مبارکه طاهره خانووووووم
یه کم از اون بهشت بیایین بیرون تا قدرش رو بیشتر بدونید  ؛-)
...
این مدت که نبودم  پاورپوینت5_6 تا درس دیگه رو درست کردم . حیف که به درد شما دیگه نمیخوره 


سلااااااام.. خوش برگشتی. بنویس .. من تو دور کتابخونی باهات بیفتم کولاک میکنم.. یادته چقدر راجب کتابا با هم حرف میزدیم.. 

پاسخ:
و علیکم السلاااام
یادش به خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر!
یاد باد آن روزگاران یاد باد !
راستی ...
دکتر یونس جااااان ! خیـــــــــــــــــــــــــلی دوسِت دارم :-)
هم خودتو هم سوتی هات رو هم نوشته هات رو هم مرام و روحیه ات رو :-)
۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۰ مامان طاهره

سلام عزیزدل.ممنون.همیشه موفق باشید.قدراین روزهاوبابچه ها بودن روخیلی بدونید.بچه ها باخودشون صفاوصداقت وپاکی دارن وبه معلمشون هم انتقال میدن.تامی تونیدازکناردست بچه هاحسنات ذخیره کنید.خیلی خیلی قدربدونیدباهمه ی سختیهاش.ببخشید که اینجوری صحبت کردم.خیلی دلتنگ بچه هام.دعاگوی همه تونم.التماس دعا.     چقدباموبایا سخته نوشتن

پاسخ:
سلاااام عزیزم
واقعا همینطوره مخصوصا بچه های ابتدایی !
ممنون از دعاهای خیرتون که خیــــــــــــلی محتاجشونم

سلام

من تو گوگل دنبال شعر «خوشا سرود لافتی» می‌گشتم که با وبلاگ شما آشنا شدم

مشالا به این قلم و من حدود یه هفته مطالب وبلاگ رو دارم میخونم و کیف میکنم

الحمدلله

انشاالله همیشه آتش به اختیار ِ منظم باشیم

پاسخ:
سلاااام
خوشحالم سپید مشق کوچک ما رو قابل دونستید .
ممنونم :-)

ما بیییییییییییییییییییییییییییییییشتر! :))
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید:)))

پاسخ:
:-)
:-))
؛-))
D:
 من جدی جدی ازت روحیه میگیرم:-)

نگاه زیبایی دارید. نشر دهید تا ما هم زیبا شویم.

پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی