سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

نذر نگاهش

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

بعد ازقطع تلگرام دیگه نصبش نکردم . بنابراین متاسفانه نمیتونم از طریق تلگرام جواب دوستان رو بدم .

از طرف دیگه خیلی هم به وبلاگ سر نمیزنم و شرمنده ی دوستانی میشم که درباره ی پاورها سوال دارن. بنابراین در اولین فرصتی که به دست بیارم و پیکوفایل بازی درنیاره ، رمز پاورها رو برمیدارم تا قابل استفاده برای همه ی دوستان بشه .

وقف امام رضای جااااااان به امید کرمش نذر نگاهش

و دیگه اینکه احتمالا نتونم پاور بقیه ی نشانه ها رو بسازم !ناراحت تا وقتی که انشاءالله به دعای دوستان و لطف امام رضاااااای جاااااااانم اوضاع بهتر بشه

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/1053500x500_1483213364659182.jpg

میشه برام دعا کنید ؟

نظرات (۲)

۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۵ مامان طاهره
سلام عزیزم زیارتتون قبول باشه.حاجاتتون رواباشه.تنتون سالم ودلتون خوش باشه.مابعدکنکورطاهره رفتیم به پابوسی اقا.اونجایادتون بودم.ان شاالله خداوندمهربون مشکلات همه رو حل کنه.مشکلات شماهم حل بشه. راستی بازنشست شدم.التماس دعا
پاسخ:
سلااااام عزیزم
ممنون که یاد ما کردین پیش آقاجان :-)
زیارتتون قبول :-)
مبااااااااااااارک بااااااااااشه . حالا وقت زندگیه:-)
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۷ مامان طاهره
سلام به روی  ماه شما.ممنونم.همیشه دعاگوی شماهستم.التماس دعا.حاجاتتون روا
پاسخ:
ممنونم عزیز دلم . بی نهایت محتاج دعای خیرتون هستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی