سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی چ

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

پاور پوینت نشانه ی چ جامونده بودنیشخند

فعلا این رو داشته باشید تا یکی دو روز آینده پاور ژ رو هم آپلود کنم

پاورپوینت نشانه ی چ

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقاجانمون

نذر نگاهش

نحوه ی دریافت رمز : رمز

پ ن:

با همین دست، به دستان تو عادت کردم

این گناه است ولی جان تو عادت کردم

 

جا برای من گنجشک زیاد است ولی

به درختان خیابان تو عادت دارم

 

گرچه گلدان من از خشک شدن می‌ترسد

به ته خالی لیوان تو عادت کردم

 

دستم اندازه‌ی یک لمسِ بهاری سبز است

بس‌که بی‌پرده به دستان تو عادت کردم

 

مانده‌ام آخر این شعر چه باشد انگار

به ندانستن پایان تو عادت کردم

 

علی‌اکبر رشیدی

نظرات (۱۲)

۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۰۵ مامان طاهره
سلام عزیزدلم.ان شاالله که خوب وسلامت وخوش باشید.فکرنکنیدساکت هستم پس نیستم.سرمی زنم استفاده می برم.دعاتون هم می کنم.ان شاالله سال تحویل پیش اقای مهربانیها رفتید مارو از دعافراموش نکنید.ان شاالله که همه ی  بندگان خوب خداخوش وسلامت باشن.ازجمله شما.التماس دعای فراوان
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از دعاهاتون واقعا متشکررررررررررررررم :-)
‌سال تحویل آقا ما رو نطلبیدن آخر تعطیلات عید جهت عرض تبریک خدمتشون میرسیم انشاءالله :-)
سلام

اگه امام رضا (ع) رفتید برا ما هم دعا کنید.

در پناه حضرت زهرا (س) باشید
پاسخ:
ان شاءالله اگه قابل باشیم 
عاقبت به خیر باشید 
با عرض سلام واحترام:
با تشکر ویژه از جنابعالی به خاطر تهیه پاورپوینت های فوق العاده قشنگ که دانش آموزان  مجذوب این پاورپوینت ها شدند شما تا نشانه چ پاورپوینت درست کردین نشانه(ژ و خوا) وبقیه پاورپوینت کی درست میشن؟؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون از حُسن نظرتون
نمیدونم واقعا کی بتونم بقیه ی پاورها رو درست کنم ...
دعا بفرمایید خدا توفیق بده بقیه هم آماده بشن
سلام عزیزم

سال نوتون مبارک
کجایید؟؟؟

پاسخ:
سلام عزیزم 
سال نوی شما هم مبارک
همین جاییم فقط وقت نمی کنم مطلب بذارم :-)
سلام عزیزدلم.سال نو مبارک باشه ان شاالله.سالی پراز خیروخوبی وسلامتی وبرکت باشه برای  شما.ان شاالله سال ظهور اقامون باشه.زیارتتون قبول باشه.ان شالله سال زیارتی کربلا تون هم باشه.چه خبر ؟ماکه دوروزه تومدرسه بیکاریم.دیروز چهارتادانش اموز داشتم وامروز هم اصلا نیومدن.منم ساعت نه ونیم اومدم خونه.بااین شلوغی تعطیلات تورشت فکر می کردم شهرخیلی شلوغ وپرترافیک باشه.ولی این دوروز خیابان ازهمیشه خلوت تربود.فکرکنم رشتیاخیلی خسته ان.سال خوبی داشته باشید.التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
سال نوی شما هم‌ مبارک
من که سه شنبه چهاردهم فروردین رفتم مدرسه دیدم بیشترین جمعیت حاضرین مال کلاس منه با بیست نفر!!! کلاسای دیگه چهار نفر ده نفر و ... اومده بودن 
من هم چهارشنبه رو سر خود تعطیل کردم و‌ رفتم مشهد :))
... 
دلم برا استان قشنگتون تنگ شده ... یه ساله ندیدم:-)
سلام.درخدمتتون هستم.تشریف بیاریدمنزل ما.بی تعارف.خوشحال میشم یه عالمه
پاسخ:
ممنونم عزیزم:)
چشم اگه خدا بخواد ... من که عاشق سفر و دیدن دوستانم:)
با عرض سلام وادب 
با توجه به نشانه های 2 که دارای متن های بلند هستند آیا پاورپوینت نشانه های 2 را آماده نکردید؟؟؟چون پاورپوینت جنابعالی تاثیر فوق العاده ای روی دانش آموزان دارد و انگیزه آنها را برای درس خواندن چند برابر می کند
پاسخ:
سلام همکار محترم
متاسفانه پاور ۲نشانه ی آخر نشانه های یک و پاور تمام نشانه های ۲ رو نتونستم آماده کنم ... انشاءالله به شرط حیات و توفیق آماده سعی می کنم درست کنم
سلام عزیزم
تبریک میگم اعیاد شعبانیه رو
کجایی بانو؟؟؟
نمی نویسید

پاسخ:
سلام‌عزیزم
اعیاد شما هم مبارک
...
زندگیه دیگه ... 
امیدوارم هر کجا هستید شاد و سلامت در پناه امام زمان باشید
ما هم که در گیر جشن الفبا و...
امسال خودمونو کشتیم یه تخته هوشمند یا یه لپ تاپ حداقل برای کل مدرسه بگیرند نشد
علوم و بعضی مطالب ریاضی و خیلی سخت بود بدون تصویر و فیلم و...
غیر انتفاعی هستیم اما از هر مدرسه ای بی امکانات تر
شاید امسال مدرسه امو جابه جا کنم
پاسخ:
سلام عزیزم
اشکال نداره ... ان شاءالله سالهای بعد

با عرض سلام 
با توجه به اینکه در پایه اول تخصص دارید یک سوال از حضورتون داشتم  
اگر شما به عنوان مسئول ابتدایی شهرتان بودید چه مشوق هایی برای فرهنگیان در نظر می گرفتید تا فرهنگیان برای تدریس در پایه اول ترغیب شوند؟؟؟
پاسخ:
سلام و روز به خیر
برای تشویق و ترغیب معلمان برای تدریس تو پایه ی اول دقیقا همون چیزهایی لازمه که برای ترغیب دبیران راهنمایی و دبیرستان لازمه تا تو مقطع ابتدایی تدریس کنند .همون چیزهایی که تدریس تو مقطع ابتدایی بالاخص پایه ی اول رو جذاب کنه برای اینکه مقبول قشر تحصیلکرده و نخبه باشه . مشوقهای مادی و معنوی . (الان که فکر می کنم حتی ارائه ی مشوقهای معنوی هم نیاز به بودجه داره .)
و ارائه ی اکثر این مشوقها از توان مسئول ابتدایی یه شهر معمولا خارجه و نیاز به تصمیم گیری و اختصاص بودجه در سطح قوه ی مجریه و مقننه داره!
بالا بردن شان اجتماعی معلمان بخصوص معلمان ابتدایی و به صورت خاص معلمان پایه ی اول باید هدف کلان برنامه ریزان رده بالا باشه که نیست!
و در کل هر مشوقی ارائه بشه باید تو سالهای متمادی استمرار داشته باشه تا به مرور زمان خود فرهنگیا برای تدریس تو این پایه مشتاق بشن . اجبار یا ارایه ی مقطعی و موقتی یه مشوق باعث سلب اعتماد بیشتر میشه
با این حال به نظرم غیر از اینکه باید از نظر حقوق دریافتی بین تدریس تو پایه اول و بقیه تفاوت وجود داشته باشه (که مسئول ابتدایی و یا حتی رئیس آ.پ یه شهر هم نمیتونه در این مورد کاری انجام بده ) به نظرم بد نباشه حداقل سالی یه باز معلمان پایه اول و خانواده شون رو به سفری مثل زیارت امام رضا یا یه سفر تفریحی برد . یا ارائه ی بن تخفیف استفاده از مراکز خوب تفریحی و ... . دادن خدمات بیشتر فرهنگی به فرزندان این معلمان و ... .
و از همه مهمتر کم کردن استرس این معلمان تو کلاس و محل کارشون . با کم کردن تراکم کلاسهای اول (تو پایه های بالاتر تراکم بالای کلاس به اندازه ی کلاس اول آزار دهنده نیست ) . با قرار دادن محتواهای آموزشی مناسب در اختیار معلمها و ارایه ی کارگاه های مفید آموزشی ، معرفی و تشویق معلمان نمونه ی پایه ی اول در ابتدا یا انتهای هر سال ترجیحا در جمعی به جز جمع فرهنگیان و در بین مردم عادی .
باز هم به نظرم بالا بردن انگیزه ی افراد برا تدریس تو پایه ی بسیار سخت اول نیاز به همت برنامه ریزان اصلی کشوری داره .
متشکرم که دغدغه ی پایه ی اول رو دارین . من به سهم خودم و به عنوان یه معلم پایه ی اول ازتون خیلی ممنونم. خدا امثال شما رو تو مسئولین رده بالا زیاد کنه و موفق باشید ان شاءالله


سلام خدمت همکار خوب و خوبانی مانند شما که بزرگوارید و تمام تلاش و سعی و زحمت خود را در اختیار دیگران قرار می دهید. ممنون از زحماتتان . مطالب و تجربیات و پاور ها عالی است..فقط پاور نشانه چ برای باز شدن و دانلود شدن نیاز به رمز دارد؟نمی دانم این پاور را چگونه مانند دیگر پاور ها دانلود کنم. ممنون از پاسخگویی شما..
پاسخ:
ممنونم‌
فراموش کرده بودم رمز اون پاور رو بردارم 😉
سلام

خدا پدرتو ومادرتو وهفت جد و آبادت رو رحمت کنه وهمیشه لبت خندون وتنت سالم باشه
خیلی عالی دست مریزاد
پاسخ:
سلام 
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی