سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی ج

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ب.ظ

دیگه تقریبا مطمئنم که نمیتونم ساختن پاور تمام حروف و نشانه ها رو امسال تموم کنم !!! فوقش 4 نشانه ی دیگه آماده بشه !متأسفانه (خوا استثنا) هم آماده نمیشه !

انشاءالله سعی می کنم بقیه اش رو تو فرصت مناسبی که به دستم بیاد و به شرط حیات ، برای سال آینده آماده کنم !

پاورپوینت نشانه ی ج

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقاجانمون

نذر نگاهش

نحوه ی دریافت رمز: رمز

پ ن:

آنچه می‌گویی
         گوارا مثل باران است
هیـچ می‌دانی؟
         کویـرم می‌کند
                آن حرف‌هایی که نمی‌گویی.


سیدعلی میرافضلی

نظرات (۱)

۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۴۳ مامان طاهره
سلام به شمادوست عزیزم.ان شاالله که سلامت وشاد وموفق باشید.یه خداقوت هم میگم برای کارمدرسه
پاسخ:
  سلام
ممنون عزیز دلم:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی