سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

وزش باد شدید است

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ
وزش باد
شدید است
و نخ ام
محکم نیست!
اشتباه است
مرا
دورتر از این کردن
کاظم بهمنی
نخ بادبادکم را پاره میکنم
« دوستم داری؟ » را از من بسیار بپرس
دوستت دارم را با من بسیار بگو

فریدون مشیری

۹۶/۱۱/۰۶
سپیدار

نظرات (۲)

چه شعر باحالی! یعنی بادبادک بازی یه بازی بدون محدودیت سنی هست! میدونستی.. من عاشق هوا کردن بادبادکم.. میدونستی.. حتی به پر پلاستیک دسته دار هم نخ میبستم و هوا میکردم:) دیگه بضاعتم در همین حد بود. میترسیدم باد تموم شه!
پاسخ:
:-)
چه جالب ... فکر کن پلاستیک دسته دار رو هوا کنی D:
...
سفارشم رو به بانوی مهربون شهرتون کردی؟!!!
آره بابا هنوز مشهد نرفته بودی رفتم گفتم. یه زیارت مشدی هم کردم. بهت خبر دادم که. تو برا من دعا کردی؟
پاسخ:
آره بابا دعات کردم اون شعره رو هم دست و پا شکسته به عرض رسوندم ...
...
باز هم رفتی به مادرجانتون بگین که یه نگاهی به ما بکنند :-) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی