سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

عشق آمدنی بود نه آموختنی

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

تو را چه غم که مرا در غمت نگیرد خواب ...

۹۶/۱۰/۱۸
سپیدار

نظرات (۴)

۲۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۵۸ دکتر یونس
سپیدارا! خوبی؟! باز رفتی مشهد؟ میگم این بیت چطوری درسته؟ روز و شب را میگذارم روز و شب؟  اونوقت گذاردن به چه معنا؟ تو کامنتدونی بین علما اختلاف افتاده!!
پاسخ:
سلام عزیزم
هنوز نه انشاءالله چهارشنبه مشهدم :)
...

حضرت مولانا که فرمودن :

روز و شب را همچو خود مجنون کنم

روز و شب را کی گذارم روز و شب؟

...

می بینی که گفته " کی گذارم " نگفته "می گذارم"!

یعنی مثل خودم شب و روز رو هم دیوونه می کنم و نمی گذارم شب طبق معمول شب باشه و روز روز!

عاشقیه دیگه ! شب و روز آدم قاطی میشن !

۲۱ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۲ دکتر یونس
خیلی التماس دعا دارم. از طرف من و آبجی جونشون بهشون سلام برسونید. بهشون بگو وای اگر دل شکسته ای گاهی ، کشد از دلشکستگی آهی.. 
پاسخ:
اول بذار ببینم میتونم این شعر رو حفظ کنم ! بالاخره وقتی میخوام پیغام برسونم زشته غلط غلوط بخونمش:))
...
سلام مخصوص من رو به خواهر جانش رسوندی؟ ... 
۲۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۹ دکتر یونس
عزیزی. من هنوز حرم نرفتم. دوشنبه انشالله میرم اون سمت شهر. به روی چشم.
پاسخ:
فدای تو 
خلاصه بهشون بگو لطفا یه کم بیشتر حواسشون به من باشه ...
۲۵ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۶ مامان طاهره
سلام عزیزم.خوش به سعادتتون.التماس دعای زیییاد دارم.سلام به اقا برسونید
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
چشم اگه قابل باشیم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی