سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

قرار بود یکشنبه درس جدید بدم که ...

حضرات مسئول تشکیل جلسه دادند و یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ( و احتمالا چهارشنبه رو هم) تعطیل کردند تا ان شاءالله هفته ی بعد ابر و باد و مه و باران و ... دست به کار بشن و هوا رو مناسب زندگی کنند . 

با اینکه هواشناسی گفته این آلودگی تا آخر هفته هست و همه میدونن که باید چشمشون به آسمون باشه و از مسئولان نباید هیچ انتظاری داشت (و گرنه مکدّر می شوند!!!!) یه دفعه نمیگن این هفته تعطیله و روز به روز اون هم عصر و دیر وقت اعلام می کنن که مدارس تعطیله!!! و ما الکی چشممون به زیرنویس شبکه شش هست که مگر معجزه ای بشه و نتیجه ی جلسه چیزی غیر از تعطیلی مدارس باشه!(تجربه ی سالهای قبل برامون درس عبرت نمیشه دیگه ... رضاامیرخانی تو کتاب داستان سیستانش میگه فرق انسان و حیوان همین امیده! انسان ، حیوان راجی!)

البته نمیشه به مسئولین مربوطه خرده گرفت ! اگه این آلودگی برای ما آب نداشته باشه برا حضرات نون داره ! بالاخره هر روز جلسه گذاشتن یعنی هر روز حق جلسه گرفتن !!! حالا اینکه من و شما و حضرت خواجه حافظ هم می دونیم نتیجه ی جلسه چیزی جز تعطیلی مدارس نیست اهمیتی نداره! حق جلسه و ماادراک حق جلسه!!! از این گذشته کلا که کاری برای رفع آلودگی هوا انجام نمیدن اگه جلسه هم تشکیل ندن که دیگه خیلی ضایعست!

(مثل او بابایی که نماز نمیخوند و روزه نمی گرفت ولی برای سحری بلند می شد و می گفت اگه سحری هم بلند نشم که کافر میشم!)

پ ن۱: یه مردی قالیباف نام می گفت اختیار تام رفع آلودگی هوای تهران رو به من بدین ، قول میدم این مشکل رو حل کنم !!! اما چه فایده که حتی ارزش امتحان رو نداشت و بهش فکر هم نشد! گویا نون خیلی ها تو همین آلودگی و شفاف نبودن فضاست!!! ما هم که مهم نیستیم!

پ ن۲: میگم خسته نمیشن هر روز و هر سال این جلسه های تکراری با حرفها و نتایج تکراری رو برگزار می کنن؟ حداقل جلسه ی دعا برگزار کنن برای اومدن باد و بارون! (البته اگه به دعای گربه سیاه بارون بباره!)

البته آلودگی هوا بهونه ی بدی نیست برای پرت کردن حواسها از خیـــــلی جاها!

حواست به آسمون باشه و همه اش خدا خدا کنی باد و بارون بیاد غیر از اینکه معنویت جامعه رو میبره بالا ! حواس مردم رو از چیزهای بی ارزشی مثل نون و بنزین و شغل و ... کلا وضعیت جیبشون پرت می کنه!

پ ن۳: عصبانی ام! تعطیلی یک هفته ای بچه ی کلاس اولی یعنی مصیبت مضاعف برای معلم کلاس اول!!!

۹۶/۰۹/۲۷

نظرات (۳)

سلام سپیدار عزیز...هر موقع کم میارم و دنبال مطلب برای کلاسم گذارم به صفحه شما میفته و میام و می خونم...می خونم...می خونم....تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا چشمام دوتا دوتا میبینه....خلاقیتت برای خرید کتاب عااااالی.....حتما کتاب می خرم برای دریافت رمز....اما بازم خوش به حالت تو کامپیوتر بازم واردی...من برای تایپ یک برگه که باید دوروز وقت بذارم آخرشم....هیییی....الان مثلا ناراحتم.....امسال کم آوردم تو کلاسم فقط 6 تا اسب سفید دارم...این اصطلاح خودمه....الان نیشخند....10 تا متوسط ضعیف و باقیه...هییی بدک نیستن...خیییلی دارم کم میارم....کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک.....راستی نتونستم لینک وبمو بذارم اما من همون کلاس اولیم.....یکم خنده...
پاسخ:
سلاااااام عزیزم
من هم چند وقته و تا اطلاع ثانوی نت ندارم و نمیتونم خیلی مطلب بگذارم ، مثل گربه ای شدم که سبیلهاش رو چیدن :)) 
یکی به نفع چشمهای خودم و خودتD:
یه استادی داشتیم می گفت اگه ۲۰ درصد کلاسی خیلی قوی (به قول خودت اسب سفید) باشن و ۲۰ درصد خیلی ضعیف و ۶۰ درصد متوسط ، کلاس کلاس نرمالیه!
نگران نباش کلاسای ما هم تو همین مایه هاست! با این زمان کم و جمعیت زیاد خیلی هم داریم شاهکار می کنیم .
برا ما که تعطیلات ناخواسته هم شدن قوز بالا قوز!
...
درسته که امکانات ، حد تلاش ما رو نباید تعیین کنند و به قول عزیزی، فقط آدمهای ضعیف اندازه ی امکاناتشون تلاش می کنن ولی به خودم و خودت میگم که خودمون رو زیاد اذیت نکنیم . از خودمون و کلاسمون خیلی بیشتر از واقعیت توقع نداشته باشیم 
۰۶ دی ۹۶ ، ۰۹:۰۵ دکتر یونس
وقتی تپ و تپ تهران رو تعطیل میکردن باور کن همش به یادت بودم.. یعنی قشنگ حس میکردم میخوای هیئت دولت رو ریز ریز کنی... 
پاسخ:
تازه کجاش رو دیدی؟ امروز به خاطر زلزله ای که اصلا متوجهش نشدم تعطیلیم !!!!! اگه برف می اومد و دو هفته تعطیل می شدیم اینقدر زور و ناراحتی نداشت!
اصلا آنچنان زلزله ای نبود . زلزله ی 4 وخرده ای ریشتری که تعطیلی نمیخواد . از اون گذشته ما 50 کیلومتر با کانون زلزله فاصله داریم!
۰۷ دی ۹۶ ، ۰۱:۳۸ دکتر یونس
 من اینجا زلزله رو حس کردم. شدتش از قبلیه کمتر بود ولی واضحا شیشه های کتابخونم لرزید.. داشتم همین پست جدید رو مینوشتم که زلزله شد! :)
پاسخ:
من داشتم کتاب می خوندم ولی اصلا متوجه نشدم :))
قبلیه هم که شدتش یه ریشتری بیشتر بود فقط لوستر تکون خورد و یه کم لرزش رو حس کردیم ... شاید به خاطر همین حس نکردن هنوز از زلزله نترسیدمD:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی