سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

کارورزی

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ب.ظ

یه مستندی تلویزیون پخش می کرد به اسم "نهالی برای فردا" درباره ی تربیت معلم و آموزش و پرورش. یه جورایی به مشکلات آموزش و پرورش اشاره داشت و تا حدودی حرف دل ما معلمها هم بود . یه بخشی از این برنامه درباره ی کارورزی بود. کارورزی اگه درست اجرا بشه بیشترین فایده رو برای دانشجو معلمها داره ... 

اینو گفتم که بگم:

۲ تا کارورز اومدن مدرسه ی ما .صبح روز اولی که اومده بودن مدیر ازم پرسید : امروز تدریس داری اینها بیان کلاست ؟ گفتم زنگ دوم تدریس دارم ، بیان !

زنگ بعد هر چی منتظر موندم نیومدن . یکی از بچه ها رو فرستادم دنبالشون گفتن الان میان ولی نیومدن . گویا معاون پرورشی برای کشیدن و بریدن گلهای مقوایی احتیاج به کمک داشت و این دو نفر رو به کار گرفته بود . 

کار این دو بنده ی خدا همین شده میان و تو کارهای دفتری و پرورشی کمک می کنند . 

ازشون پرسیدم که همه ی دانشجوها کارورزی میرن؟ گفتن نه و خیلی ها به اصطلاح می پیچونن. 

اینهایی هم که نخواستن بپیچونن به نظر کارورزی فایده ای براشون نداره . نه تدریس معلم می بینن ، نه تدریس می کنن ، نه کلاسداری می بینن ، نه کلاسداری می کنند .

به نظرم اگه بچه ها فقط تو کلاس بنشینند ، حتی اگه هیچ کاری هم نکنند فایده اش از این حالت بهتره.

البته این دو نفر دانشجوی دانشگاه آزادند و من نمی دونم اوضاع کارورزی تو دانشگاه فرهنگیان چطوره ؟ امیدوارم اساتید کارورزی شون مثل استاد کارورزی ما " آقای کبیری" اینقدر خوب و با وجدان باشه که واقعا کارورزی کنند .

پ ن: هر چند همونطور که قبلا داستان کارورزی رفتن خودم رو نوشتم ، کارورزی امیدوارکننده ای نداشتم و کلی گریه کردم و میخواستم از معلم شدن انصراف بدم:))   ولی با این حال کارورزی خوب خیـــــــــلی خوبه .

 

بی ربط:

دوستانی که از نحوه ی خرید کتابهای پیشنهادی برای دریافت رمز پاورهای فارسی می پرسند :

۱- از هر سایت خرید کتاب که دوست دارید کتابها رو تهیه بفرمایید . اصراری به خرید از سایت خاصی نیست . اسم سایت و کد پیگیری خرید رو از طریق آی دی تلگرام که قبلا گفته شده بفرستید ، رمز دانلود خدمتتون تقدیم میشه . 

۲- از طریق ایمیل پاسخ داده نمیشه ... پس لطفا سؤالهاتون رو در قالب" کامنت خصوصی" نپرسید .

۹۶/۰۹/۱۵
سپیدار

نظرات (۱)

۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۹ مامان طاهره
سلام عزیزم.خوب هستید خانم گل مهربون؟خداقوت خونه ی جدیدتون هم مبارک.چند وقت اینترنت نداشتم نتونستم خوب سر بزنم.فقط لحظاتی باگوشی سر میزدم.ولی می بینم همه این روزا ساکت بودن .من دختر کنکوری دارم اسیراین کلاس اون کلاسم شما چی؟خداپشت وپناه همه باشه
پاسخ:
سلام فدای مهربونیت :)
الان می فهمم اینترنت نامحدود چه نعمتی بود!!!!! اینجا حتی از اینترنت گوشی هم محرومیم :((

البته..... باز هم شکر خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی