سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

فریااااااااااااااااااااااااد

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

کاش فقط "گاهی" بود ...

***

همه از دست غیر ناله کنند

سعدی از دست خویشتن فریاااااااااااااد

۹۶/۰۹/۰۳
سپیدار

نظرات (۲)

پیرمرد چه شعرایی میگه! شعراش خیلی خوبه.. 
پاسخ:
 چرا پیرمرد؟ شاید تو جوونیش این شعر رو گفته؟   :))
...
سعدی عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز ! کاش سهمش تو کتابهای درسی مون بیشتر از این تقریبا هیچ بود!!!!!   :(
۰۷ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۸ دکتر یونس
عه! چرا تو پاسخ به نظرات بهم نشون نداد پاسخت رو؟! 
منظورم از پیرمرد جناب بهمنی بود! وگرنه من در مقابل جناب که عاشق سعدی هستی جرات میکنم بهش بگم پیرمرد؟!
پاسخ:
من بی تقصیرم دخترم  :))
...
آهاااااان! گفتم ! سعدی بزرگ هیچ وقت پیر نمیشه ...
...
ولی خداییش دیدی بهمنی چقدر نازنینه! یه سادگی و مهربونی خاصی تو صدا و صورتشه ! خیلی روحش لطیفه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی