سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی آ - ب

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

من که چهارشنبه ی همین هفته ی پیش رو تصمیم دارم نشانه ی آ رو تدریس کنم (ان شاءالله) بنابراین اواسط هفته ی بعدش میرسم به نشانه ی ب ، با این حال برای دوستانی که تو همین هفته میخوان نشانه ی ب رو تدریس کنن ، پاور این نشانه رو میذارم . (پاور نشانه ی آ رو هم که قبلا گذاشته بودم و دوباره میگذارمش )

پاورپوینت نشانه ی آ

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقا جانمون

نذر نگاهش

پاورپوینت نشانه ی ب

(تصحیح شده)

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقا جانمون

نذر نگاهش

مامان طاهره ی عزیز: رمز همون قبلی

خانم صادقیان عزیز، صحرای مهربون ، مریم جان و خانم خاتم نازنین : رمز رو براتون فرستادم

دوستانی که می پرسند چطور میتونن رمز این پاورها رو داشته باشند ، از سمت چپ وبلاگ به مطالب موضوع "پاورپوینت های فارسی" مراجعه کنند .

پ ن:

ابر هم
      از فرط دلتنگی نمی‌داند
سر به دامان کدامین کوچه ی بن بست...
جمعه‌هایم لعنتی‌تر می‌شود     بی تو.

سیدعلی میرافضلی

نظرات (۱۱)

سپاس
پاسخ:
قابل نداره :)
سلام همکار عزیز
ممنون از کارهای زیباتون من و شاگردهام از نگاره ها خیلی استفاده کردیم منتظر نشانه ها بودیم
من با رمز قبلی که فرستادید برای نگاره ها نمی تونم دانلود کنم آیا رمز عوض شده یا رمز جدید لازمه
پاسخ:
سلام مریم جان !
زیر پاورها نوشتم که رمز جدید رو براتون فرستادم  ! متن رو کامل نمی خونیـــــــا!
:)
ایمیلتون رو چک کنید عزیزم
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۰ مامان طاهره
سلام ممنون عزیزم.لطف کردین.ان شاالله شنبه آ   رو درس می دم.خیلی استفاده می برم.نمی تونم جبران کنم.فقط دعاتون می کنم
پاسخ:
سلام و ممنون !
فایل ها تاریخ مصرف دارند و یه روزی با تغییر کتب و ... شاید دیگه فایده ای نداشته باشن ولی دعای شما خیر کثیر و لطف ابدیه ... من متشکرم !
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۹ مامان طاهره
نمی دونم چراباز نمیشه دانلود میشه ولی توی دکستاپ باز نمیشه.شرمنده .چیکارکنم؟نگاره ها هم همینجوری بود ولی روم نشد چیزی بگم
پاسخ:
عزیزم چک کردم . فایل مشکلی نداره . بین دوستانی که دانلود کردن حداقل میدونم که مریم جان و خانم صادقیان ، تونستن ازشون استفاده کنن .
به نظرم بهتره تو یه سیستم دیگه امتحانش کنی ...
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۹ مامان طاهره
سلام.عزیزم.حتما اشکالش توی پاورپوینتیه که نصبش کردیم.راستش اینجور موقع ها طاهره به دادم می رسید ولی امسال کنکور داره وقت نداره.رمز دارا اینجورین.البته یه نمایی از صفحاتش توی نرم افزار پاورپوینت باز میشه همونش هم خدارو شکر.درهرصورت دعاگوتون هستم.اگه قابل باشم.التماس دعا.بازهم ممنونم
پاسخ:
سلام عزیزم
باز هم اگه مشکل حل نشد آدرس ایمیل بده بدون رمزش رو برات بفرستم رفیق :)
سلام خسته نباشید همکار گرامی
بنده میخوام آموزش نشانه ها رو شروع کنم و از پاورپوینت آموزش حرف آ نهایت استفاده رو بردم و واقعا ممنونم فوق العاده بود...لطفا رمز پاورپوینت حرف ب رو به ایمیلم ارسال کنین واقعا ممنون تون میشم متشکرم
پاسخ:
سلام همکار محترم
اگه لطف کنید و مطالب مربوط به موضوع پاورپوینت فارسی سپید مشق رو مطالعه بفرمایید متوجه میشوید که این فایل ها عمومی نبوده و دانلودش برای همه آزاد نیست و شرایط داره دریافت اونها .
به مطلب " پاورپوینت های نگاره های فارسی اول دبستان" مراجعه نمایید
سلام دوست قدیمی و خانم ارجمند فعال 
گلم این رمز اورپونت هاتون چیه پف
همیشه  مشهد در جوار امام رضا دعاگوتون هستم
پاسخ:
سلـــــــــــــــــــــــــــــام
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــز دلم مطلب رو کامل بخونید توضیح دادم که!
این پاورها هدیه ی ما به کسانی است که کتاب پیشنهادی ما رو خریداری کرده و می خونند ...
خوش به سعادتتون که هر وقت دلتون بخواد می تونین از نزدیک به امام رضای جااااااان سلام بدین :)
باسلام و خسته نباشید خدمت شما...
من نمیدونستم دانلود مطالبتون اینجوری شده!
می خواستم فردا برای نشانه ب ازش استفاده کنم ولی متاسفانه نمی تونم...):
من خودم اهل کتاب و مطالعه هستم ولی پایه خریدهای اینترنتی نیستم! تا ادرس بدم پست بیاره کلی زمان میبره! چون راهم دوره حتما هزینه پستی اون زیاد میشه!): مستقیم برم بخرم راحت ترم!
نمیشه از خود کتاب گلستان که دارم برای بچه هام هم استفاده کنم!؟(:(:
ان شاءالله اولین فرصت میرم میخرم بعد میام از پاورهای عالیتون استفاده میکنم(:
وبلاگتون که خیلی به من انرژی مثبت میده...دست مریزاد....(:
موفق باشید و سلامت...
پاسخ:
سلام سهیلای عزیز
خوشحالم دوستان وبلاگیم کتابخون هستن ... خرید اینترنتی کتاب که خیلی خوبه !  بعضی سایت ها با تخفیف کتاب می فروشند که با احتساب هزینه ی پست فکر نمی کنم قیمت تموم شده ی کتاب از قیمت پشت جلدش خیلی گرونتر بشه . از اون گذشته تو خرید مستقیم باید کلی بگردیم و ممکنه حتی کتاب مورد نظرمون رو پیدا نکنیم .
...
 عزیزم کتاب گلستان که برای بچه های اول ابتدایی که خیــــــــــلی سنگینه :))
...
متشکرم که هستین :)

واقعا دل بزرگی دارینارتون بی ظیر.براتون آرزویسلا.مفق باششید و هرچی از خدا میخاین بهتون بده....انشالا

پاسخ:
متشکرم مریم نازنین  :-) 

سلام دوست عزیز ممنون از مطالب عالیتون رمز رو چطور میشه داشت

saeede0@gmail.com

پاسخ:
رمز فایل قابل ویرایش متاسفانه به کسی داده نمیشه...  روی همین ها صداگذاری بفرمایید.  اسم و لگوی سپیدمشق اینقدر کوچیکه دیده نمیشه تو فیلم

سلام خدمت همکار محترم ممنون از پاورهای جالب ومفیدتون شما بی نظرید 

پاسخ:
سلام 
الحمدلله که پاورها در نظر همکاران مفیده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی