سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

دل من مهربان توست

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ

بسیار در دل آمد از اندیشه‌ها و رفت

نقشی که آن نمی‌رود از دل نشان توست

۹۶/۰۷/۲۳
سپیدار

نظرات (۳)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۴ دکتر یونس
به یه نفر که بهمون بوستان و گلستان رو هدیه بده،نیازمندیم! :)
پاسخ:
 :))))))))))))))          D:
من که بوستان رو خیلی دوست ندارم . عااااااااااااشق گلستان و غزلیات سعدی بزرگم ! (دور از چشم حافظ و اگه اسائه ی ادب نباشه به ساحت ملکوتی خواجه ی بزرگ شیراز ، من غزلیات شیخ اجل ، سعدی بزرگ رو بیشتر دوست می دارم ! حافظ سطحش خیلی بالاست و سواد من به فهم فرمایشات حضرتشون قد نمیده ،  اما سعدی جان طوری هنرمندانه و استادانه خم شده که علاوه بر اینکه سطح فرمایشاتش همچنان بالاست و فاخر و شیک و مجلسی ولی کاری کرده که من کم سواد هم بفهمم چی میگه!!!! ) دمش گرم و با امیرالمؤمنین محشور باد :)
...
خدایا میشه یه روزی دوباره گلستان محشر و معرکه و بی نظیر و دوست داشتنی و قشنگ آقا سعدی بشه کتاب درسی بزرگ و کوچیک این مملکت؟!!!!!!!!!!!


۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۱ دکتر یونس
غزلیات اش رو دارم. 
راستی سریال عقیق رو از شبکه 3 ببین. دیالوگ هاش خیلی قشنگه. سعید نعمت الله نوشته. ایران زمان قدیم و فضا لوتیه.. خیلی  قشنگه دیالوگاش.
وزیر آموزش و پرورش شدی حتما این رو قانون کن!:)
پاسخ:
شبا وقتی داره عقیق میده من دارم مختار نگاه می کنم :))
عقیق رو تا حالا ندیدم . باید تکرارش رو پیدا کنم ببینم خوشم میاد ازش یا نه!
...
این آموزش و پرورش با عوض شدن وزیر و رئیس جمهور فکر نکنم درست بشه . یه بمب اتم میخواد که بزنه هر چی از صد ، صد و پنجاه سال پیش درست شده،  نابود کنه و از اول ساخته بشه!
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۵ دکتر یونس
تکرارش 9 صبح و 2 و ده دقیقه ظهر فرداست! منم ندیدم. زورم به اخبار بینای ساعت 9 شب نرسید!
پاسخ:
ولی زور من چربید که مختار رو می بینیم :))
کاش زودتر میرباقری حضرت سلمان رو بسازه ... خیلی مشتاقم اون رو ببینم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی