سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 17

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

هر چند گویا کسی منتظر نبود ولی این هم از پیک 17 مربوط به نشانه های هـ و چ

پیک آدینه17

هر دانلود 5 صلوات

هوهو زنان بیا نفست حق!

پیر سپیدجامه رقصان!
ای برف!... ای شگرف!
آن کثرت همیشگی شیء و رنگ را
              یک باره از بسیط زمین پاک کرده ای
                                      کولاک کرده ای!

محمدمهدی سیار

نظرات (۵)

سلام بانو

ممنونم
و من مثل همیشه منتظر
همراه با صلوات های خواسته شده
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون که هستین
۲۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۱۹ کاوه کروندی
سلام
بر خلاف انتظار شما ، من و همسرم منتظر بودیم
لطف شما کمک خیلی خوبی برای فرزندمان بوده
پاسخ:
سلام
خدا رو شکر 
سلام . پیک بعدی رو بگذارید لطفا
پاسخ:
متاسفانه بقیه اش درست نشده

سلام وقت بخیر تشکر برای مطالب خودتون. ی سئوال داشتم چطور باید کاربرگ ها رو دانلود کنیم من متاسفانه نتونستم

پاسخ:
سلام عزیزم
مشکلی ندیدم تو دانلودشون. از یه سیستم دیگه استفاده کنید برای دانلود انشاءالله درست بشه

سلام خداقوت. من بار اول هستش به وبلاگتون میام و خیلی کارهای جذاب و خوبی داشتید. خدا خیرتون بده و امیدوارم کارتون ادامه داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی