سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

کاربرگ ایـ

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

این هم یه تمرین کوچولو برای کلمه سازی با ترکیب (یـ و ی)

هر دانلود 5 صلوات

صلواتها پیشکش به ساحت صادق آل محمد علیه السلام

ایستاده ام

ایستاده ای

ایستاده ایم

جنگلیم

تن به صندلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی شدن نداده ایم

غلامرضا بکتاش

۹۵/۰۹/۲۱

نظرات (۱)

می گم خوبه حالا سال های قبل تخصصی (!) دنبال مطالب پایه اول بودیم وگرنه امسال اصلا فرصتش نبود واسه دو پایه مطلب پیدا کنم! البته همکارتون فکر می کنن امسال خیلی نسبت به پایه اول کم کار شدم و قصورم در این مورد زیاده ! D:
....
گفتن بهتون سلام مخصوص برسونم و بگم یه دونه ای سپیدار! ؛)
پاسخ:
آخی!  معلومه که نمی تونی مثل سالهای گذشته دنبال مطالب پایه ی اول باشی! ولی چاره ای نیست باید کم کاریت رو جبران کنی :))
فکر کنم مطالب کانال دبستان نمونه و خانم جانی پور و همینطور کانال بابا آب داد کمی تو این جبران کمکت کنه !
...
سلام و عرض ارادت ما رو هم ابلاغ کن و ... یه دونگی از خود تونه عزیزم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی