سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

کارت امتیاز

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

پارسال اولیا شکایت داشتن که بچه ها مشقاشون رو به موقع نمی نویسند و ... بنابراین جدولی درست کردم به اسم جدول انضباطی که صفحه ی اول دفتر مشق بچه ها چسبونده می شد و اولیا ساعت انجام تکلیف ، ساعت خواب ، انجام شدن یا نشدن روانخوانی و املا و همچنین رضایت کلی شون از بچه ها رو توش ثبت می کردن . تو کلاس هم اگه از نوشتن و خوندنشون راضی بودم یه ستاره تو جدولشون می کشیدم. با بچه ها هم قرار گذاشته بودیم که هر کس مثلا 20 تا ستاره بگیره جایزه می گیره .

از اونجایی که خیلی از بچه ها همیشه خوبند طبیعتا زود به زود به جایزه می رسیدند و اینطوری ممکن بود بیشتر از بقیه جایزه ببرن !...پس امسال طرحی نو در انداختم !

هر 10 ستاره یه کارت امتیاز میدم و هر 3 کارت یه جایزه داره ! اما ... این بار جایزه رو مادرا میارن و تو حیاط و جلوی همه ی بچه ها به بچه ها داده میشه!لبخند

اینجا میتونین جدول انضباطی ما رو ببینین (+)

این هم کارتهای امتیاز کلاس ما :

هر دانلود پنج صلوات

پ ن:

نمیدونم کلاس چندم بودم؟ دوم؟ سوم؟ یادم نیست ولی سر صف روی سکو رفته و جایزه گرفته بودم !یه جفت کتونی سفید! اون وقتها فکر می کردیم جایزه ها رو معلممون برامون میخره! ... جایزه رو آوردم خونه ! مامان نقش بازی کرد که: اِ ... جایزه گرفتی؟ مبارکه! چیه؟ و من :

خودت خریدی دیگه ! بیا! فکر کردی خطّ عمو رو نمی شناسم؟!!

رو کاغذ کادوی کتونی عمو اسمم رو نوشته بود!

*****

همینطوری:

تُـنگ ماهی
هیچ یادش نیـست
خاطرات ماهیـانش را
نـیز ماهی‌ها
دل به آب تُـنگ‌ها هرگز نمی‌بنـدنـد
زندگی، نوعی فراموشی است.

سیدعلی میرافضلی

۹۵/۰۸/۲۸
سپیدار

کارت امتیاز

نظرات (۲)

سلام عزیزم

ممنونم
مهربان

من هر وقت برگه تکلیف هفتگی های شما را دانلود و بعد کپی می کنم موقع تکلیف دادان به بچه ها میگم همه با هم  پنج صلوات بفرستند به نیت شما
بیست سه تا باخودم میشیم بیست وچهارتا ضربدر پنج می شه صدو بیست صلوات 
قبول باشه نازنین
ما تا حالا دوتا از پیک هفتگی های شما رو کپی  کردیم
پاسخ:
سلام عزیزم
فقط 23 نفر؟!!!! چقدر شما خوش به حالتونه غیر انتفاعی هستین؟! آخرین سالی که غیر انتفاعی بودم 23 تا شاگرد داشتم ! 
...
خدا رو شاکرم که پیکهای ما مورد استفاده قرار میگیره . از دست و زبان که برآید کز عهده ی شکرش به درآید؟   :))
سلام عزیزم

خیلی مناعت طبع دارید
و این ستودنیه
امروز یه شاگرد دیگه هم  اومد
هر سال بیست و پنج یا بیست و شش تا داشتیم اما امسال بیست و سه تا که با شاگردامروز میشه بیست وچهار تا
بله ما غیر انتفاعی هستیم
و امسال حقوقمون شده پانصد هزار تومان
که اگه نخوایم بیمه باشیم میشه هفتصد و هشتاد هزار 
که من ترجیح می دم بیمه باشم
متاسفانه امنیت شغلی هم نداریم
شش ساله پایه ااول تدریس می کنم
پاسخ:
سلام عزیزم
مناعت طبع؟ نه بابا! نظر لطف شماست ! متشکرم که اینطوری می بینی! :)
...
بله متاسفانه مدارس "غیرانتفاعی "فقط برا معلماش "انتفاع " نداره و همه ی نفع و سودش یک ریز میره تو جیب مؤسسش! 

پایه ی پر کار و مشکلی هم تدریس می کنی !موفق باشی همکار جان !


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی