سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

شاد زی با سیه چشمان شاد / که جهان نیست جز فسانه و باد

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ

الهی رضا برضاک !

یعنی ... قربونت خودت ما رو راضی کن  ؛ )

پ ن1: ناگفته نماند که یکی باید همین مطلب رو تو کله ی من فرو کنه از بس که مرغ بوتیمارم ! اما خب حرف حق رو باید پذیرفت حتی اگه من بگم !

پ ن2: تو تمام طول سال تحصیلی یکی از دغدغه هام اینه که بچه ها بفهمن و بدونن که غصه ی چیزهایی که داشتن و نداشتنشون دست خودشون نیست نخورن ، بهشون افتخار نکنند و به خاطرشون احساس خجالت و سرشکستگی نداشته باشند. واقعیت اینه که بیشتر غصه های ما مربوط به چیزهایی هستند که یا دست ما نیستند یا معلوم نیست اتفاق بیفتن یا نه ! بیشتر ما حال رو فدای آینده ای می کنیم که هنوز نیومده و اصلا معلوم نیست بیاد !

دقت کردین اتفاقات و چیزهایی که مثلا 10 سال پیش ، 5 سال پیش ازش می ترسیدیم و غصه اش رو می خوردیم و حالا که اتفاق افتادن و ازش گذشتیم می بینیم اونقدرها هم که فکر می کردیم سخت و کشنده نبودن؟!!! ...ما هنوز زنده ایم !

•◆•◆•◆•

ای دل غم این جهان فرسوده مخور

بیهوده نئی ، غمان بیهوده مخور

 

چون بوده گذشت و نیست نابوده پدید

خوش باش غم بوده و نابوده مخور

(خیام)

 

۹۵/۰۶/۱۸
سپیدار

نظرات (۲)

دارم فکر می کنم این شکلکا از کجا به بیان راه پیدا کرده؟
پاسخ:
فکر کردن نداره عزیزم! 
از همون جایی که شکلها و تصاویر دیگه راه پیدا می کنن!😉
خیلی دلم .....

خیلی غمگینم


پاسخ:
به قول استاد صفایی حائری: دل آدمی بزرگتر از این زندگی ست، و این راز تنهایی اوست !
و به قول فریدون مشیری: گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ هفت رنگش می شود هفتاد رنگ !
و متاسفانه غیر از خودمون کس دیگه ای هم نمیتونه ما رو از دست غم ها و ناراحتی هامون خلاص کنه ...  


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی