سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

سرزده از راه برس

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

مثل باران بهاری که نمی گوید کی

بی خبر در بزن و سرزده از راه برس ...

۹۵/۰۶/۱۵
سپیدار

نظرات (۴)

؟؟؟؟
پاسخ:
به هر چیز خوبی که مثل باران بهاری سرزده برسه نیازمندیم !
به یه حس خوب ، حال خوب ، خبر خوب ،یه لبخند گل و گشاد ، یه خنده ی از ته دل ، ... یا حتی یه قرص یا علفی که از شر این سردرد لعنتی که دو روزه امونم رو بریده  خلاصم کنه !

عاشق نوشته هات شدم
 از اون موقع که با وبلاگتون آشنا شدم هر روز میام ومی خونم پست های زیباتونو
پاسخ:
ممنونم که هستین! 😊
درمون دردت یه چای پررنگه با کلوچه و سکوت و نور کم.. چای که مثل استامینوفن کدوئینه لامصب.. لبخند گل و گشادهم دارم میخوای! صدامم قشنگه!! حسمم خوبه.. حالا باز بگو دکترا بدن! پولکی ان! اووووه کلی کار دارم بهت زنگ بزنم یعنی سردردت خوب میشه؟! یا بدتر... کلی کتاب نوشتم ببینم نظرت راجبشون چیه؟ کلی اتفاقات بد و خوب افتاده.. کلی کار زمین مونده دارم. کلی برنامه ریزی عقب افتاده دارم.. کلی مشاوره از کتابخون حرفه ای میخوام... حالا راستش رو بگو مثلا واسه کامنتا عضویت میخواستی که چی؟!
پاسخ:
چای؟ اونم پررنگ؟ خیلی اهلش نیستم ! کلوچه هم که اصلا اهلش نیستم و بهش لب نمی زنم ! .... ژلوفن هم تاثیر چندانی نداره ! قشنگ ثابت کرده اثرش موقتیه! 
دربه درِ همون تاریکی و سکوتم ...
بعضی از دکترا پولَ کی هستن بعضی ها هم پولکی با طعم های مختلف! :)
فعلا لیست کتابها رو خصوصی بده ببینم اصلا خوندمشون یا نه!
اما گفته باشم من کتابخون حرفه ای نیستما! فقط کتاب زیاد میخونم همین !
...
واللا چی بگم ! من که در زمینه ی این سوسول بازی ها و کلا IT تعطیلم! احتمالا خود بیان تصمیم گرفته بوده به اونایی که بیانی نیستن خدمات نده !
شاید هم شما رو شناخته خواسته به زور بیانی تون کنه ! وگرنه چرا فقط شما با همچین معضلی روبرو شدین ؟!!!   :)
...
ببخش ! فعلا امکان تماس صوتی ندارم! گوشی ندارم . تبلت هم هندزفری نداره! قراره دوستان برام گلریزون کنن :))

و خواندن این شعرها شاید کمک کننده باشد. http://toktamhosseyni.blogfa.com/
پاسخ:
راستش وبلاگی که صفحه اش سیاه باشه اصلاً نمی خونم ! ... پس فقط این بار به تجویز شما!
...
 چقدر اسمش قشنگه ! تُکـتَم (مادر امام رضا جان!)
.
.
.
بعد:
صفحه ی سیاه اذیتم می کنه ! سر درد و چشم درد می گیرم !
وبلاگ مثل کتابه من هم دوست ندارم کتابی با صفحه های سیاه بخونم ! (میدونم ! با این سلیقه ی مسخره ام !😁 )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی