سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

عمه سادات سلام علیک/ روح عبادات سلام علیک

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند ...

 حضرت معصومه(س)تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد     حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد 

•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•◆•

پ ن: الحمدلله ! بالاخره بعد از پانزده ماه ، امروز "بانو" اذن دادن تا در هوای حرمشون نفس بکشیم!

۹۵/۰۵/۲۰
سپیدار

قمر بنی هاشم

نظرات (۲)

چرا خبر ندادی؟! یه بستنی یا مربا از دستت رفت!
پاسخ:
هوا خیلی گرم بود ! چند دقیقه تو حیاط نشستم داشتم میمردم!  گفتم تو این گرما اذیت میشی !
من که رسیدم خونه ژلوفن +خواب!
...
گفتی "بستنی"  ! الان از دلسوزی بیجا پشیمون شدم D:
وا! مگه صحن رو ازت گرفته بودن؟ کدوم خلی تو گرمای مرداد قم میشینه تو حیاط؟ صحنا اینقدر سرده آدم یخ میزنه.. کار نیکو کردن از پر کردن است!! تجربه شد برات، راهو یاد گرفتی.. زیارتت قبول. راستی مزار شهید دیالمه کجای حرمه که من ندیدم؟
پاسخ:
یه دو ساعتی که تو حرم نشستیم گفتم شاید مامان خسته شده باشه بهتره بریم تو حیاط کمی بگردیم  بعد برگردیم داخل! یه کم نشستیم نزدیک حجره ای که مزار دیالمه توش بود و گنبد بانو رو تماشا کردیم و دوباره پناه بردیم به فرش روبروی ضریح
آره راه رو یاد گرفتم خیلی هم راحت بود :)
و اما مزار شهید دیالمه:
تو صحن امام رضا . از در خیابون ارم که وارد بشی ، سمت چپ، تو همون حجره ای که شهید مفتح دفن شدن ، البته متاسفانه فرش کردن حجره رو،  ولی روی قبر شهید دیالمه یه رحل و قرآن گذاشتن ! تو بهشت زهرا هم تو قسمت 72 تن یه قبر نمادین داره ! مثل همت!
(اتفاقا اگه از خادما هم بپرسی قبر شهید دیالمه کجاست؟ نمی دونن !!!باید سراغ شهید مفتح رو بگیری! (غربت و مظلومیت این مرد تمومی نداره! )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی