سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

با کریمان کارها دشوار نیست

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ

گوئیا شان نزولش می شود ایران ما

هرچه بر "موسی بن جعفر"سوره نازل می شود

زیر دِین چارده معصومم اما گردنم

زیر دِین حضرت موسَی‌بن‌جعفر بیشتر

 ***

گردنم در زیر دیِن آن امامی هست که

داده در ایران ما طوبای او بر، بیشتر

----------------------------------------------------

پ ن: فاصله مون تا قم حول و حوش 100 کیلومتر بیشتر نیست اما آخرین باری که این 100 کیلومتر رو طی کردم مربوط میشه به 15 ماه قبل!!! 

چندین و چند بار هم برنامه ریزی کردم بلکه یه جوری راهی بشم اما نشد که نشد!

نمونه اش دو روز پیش و هفته ی پیش تر که حتی ساعت حرکت رو هم تعیین کردیم ولی باز کنسل شد ! (به قول دکتر یونس چه کار می کنی اینهمه توفیقاتت زیاد؟ ! ... خودمم موندم! )

۹۵/۰۵/۱۶
سپیدار

نظرات (۳)

بله توفیقاتت زیاده! میدونی چرا حتی در "تعطیلات" هم نمیتونی بیای زیارتشون؟ چون در اولویت زندگیت قرار ندارن! اگر برنامه ای یا کسی یا چیزی اولویتت باشه و از ته قلب و با تمام وجود بخواهیش، از وسط آب و آتیش رد میشی تا بهش برسی! غیر ازینه؟ زیارت حضرت معصومه اولویتت نیست..
من هم تقریبا مثل توام. اما من مزه محبت و مادریشون رو چشیدم. میدونی حضرت معصومه مادر نشده من بهشون میگم مادر. چون بی دریغ مادری میکنه. اصلا صد برابر بیشتر از مادرای واقعی.. تا کسی نتونه بگه شما که بچه نداری بفهمی.. برای من تا حالا اینطوری بودن. زمان دانشجویی موقع امتحانا فاصله خونه اومدنم زیاد میشد. یه بار شد 50 روز. برگشتم خونه، تو راه از حرم رد میشدم. تو تاکسی چشمم که به گنبد افتاد اشکام سرازیرشد. گفتم مادر من مردم که.. یقین دارم همچین حسی هم به من داره. باور کن..
پاسخ:
تمام حرفات قبول! تو اولویت نخستم نیست که به آب و آتیش بزنم برا رفع موانعش!  
 اما بیشتر برا اینه که من تکی و تنهایی نمی تونم از خونه در بیام! حتما یکی باید باهام بیاد ! می دونم اخلاق گندیه!  ولی چه کار کنم ؟ اینطوریم دیگه!
حتی یه بار تو تاکسی با یه خانومی که بچه ی نوزاد و ساکش رو برداشته و داشت تکی می رفت قم خونه ی مادرش ، آشنا شدم  و وقتی فهمیدم میره قم حالم بد شد ، بعد خانومه دقیقا بهم یاد داد چطوری راحت برم قم و برگردم مسیرها و ماشین هاش رو مو به مو برام توضیح داد ....ولی هنوز تنها اومدن برام سخته !
نمیدونم ! شاید این دفعه هم جور نشه باید دل به دریا بزنم و تک و تنها راه بیفتم !
آآآآآآ مگه چند سالته؟ مگه میخوای از خونه فرار کنی؟ بابا دو ساعت بیا. دوساعت تو حرم بشین. دوساعت دیگه برگرد. این 6 ساعت رو خیلی ها هر هفته میان. یکی مث من هفته ای دوبار میره میاد. نه اتفاقا من از زنهای زیادی شجاع و نترس بدم میاد. زن نباید سرخود و بی فکر و ماجراجو باشه. شب نصف شب ول باشه تو شهر غریب! ولی با احتیاط و بررسی جوانب کار اصلا سخت و پیچیده و خطرناک نیست و الحمدلله در جمهوری گل محمدی امنیت هم داریم.
انقدر بدم میاد از زنایی که سرخود پامیشن میان قم! شبم میمونن تو حرم هی چرت میزنن .. مثلا که چی؟ خب زیارت کردی پاشو برگرد خونه!
انقد بدم میاد ازین زنایی که فکر میکنن خیلی شجاعن با شخصی و سواری با مرد نامحرم میشینن تو ماشین غریبه که مثلا بیان زیارت! به قول امام زمان: فکر میکنی امامت ازین زیارت راضیه؟!
اما تو با مترو میتونی بیای ترمینال جنوب، ازونجا با اتوبوس بیای قم. ازونجا با ون یا تاکسی بیای حرم و شب نشده هویجوری برگردی خونه!
پاسخ:
نه اتفاقا ! من از دراومدن از خونه و تنها بودن نمی ترسم که عزیییییییزم! تنبلم! امان از تنبلی! میخوام یه جفت جوراب هم بخرم از دو هفته قبل باید با یکی هماهنگ کنم باهام بیاد ! گفتم بهت که وقتی وارد خونه میشم باید با بولدوزر از خونه بکشندم بیرون مگر در شرایطی که واقعا دیگه چاره ای ندارم!... تااااااازه شم! مثل این مرغ خونگیا هر جا میرم غروب باید خونه باشم! 😉 

تا بوده همین بوده و تا هست همین هست / وقف تو بود این سر و این جان و تن و دست

می لب نزنم تا ابدالدهر چرا که / با خوردن سوهان دیار تو شوم مست

***

پساپس مبارک باشه دهه کرامت
پاسخ:
سلام
چرا پساپس هنوز تو دهه ی کرامتیم!  اعیادتون مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی