سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

مرتاض

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

بهار هم قاطی کرده و با این قاطی کردنش من رو هم به دردسر انداخته !

دلم نمیاد بگم هوا بده ! نه ! هوا خیلی هم خوبه ولی من بلد نیستم باهاش تعامل کنم ! 

از هوای زکام و آنفولانزا پرور زمستون که گذشتیم به خودم گفتم آخیش ! خلاص شدی!  ولی حالا ناغافل گرفتار هوای دمدمی مزاج بهار شدم! 

صبح که برا نماز بیدار شدم دیدم نمیتونم آب دهنم رو قورت بدم ، سرم هم به شدت درد می کرد!

تو مدرسه 3 ساعت تموم سرپا بودم بدون لحظه ای نشستن ! بچه ها داشتن برا باباهاشون کارت پستال درست می کردن و من نمی تونستم بشینم ! ... موقع برگشت به خونه رسما یه جنازه ی متحرک بودم ! جنازه ای که تموم استخوناش درد می کرد!

از تنبلی تصمیم گرفتم آستانه ی تحمل خودم رو بسنجم ! نه دکتر میرم ... نه خود درمانی ... و نه ناله !

یه دوره ی فشرده ی مرتاض بازی! :))

...

دفترچه بیمه ام تموم شده ... تو خونه هم دارو نداریم ... پس چاره ای جز تحمل نداره این تنبل! :))

*****

کاملا بی ربط:

کلمه ی "مرتاض" من رو یاد این دو بیتی باباطاهر انداخت:

دل عاشق به پیغامی بسازه/ خمار آلوده با جامی بسازه

مرا کیفیت چشم تو کافیست / ریاضت کش به بادامی بسازه!

۹۵/۰۲/۰۱
سپیدار

سرماخوردگی

نظرات (۲)

:-(  حالا بهتری؟

پاسخ:
الحمدلله ! خیلی بهترم عزیزم
برا سرما خوردگی پیش دکتر رفتن سوسول بازیه!  مگه نه؟    :))
منم یه هفته است مقاومت کردم که نرم دکتر ولی بهتر نشدم که بدتر شدم! فک کنم باااااااید برم دکتر...!
...
خانوم جان عکس العمل اون بچه به عکسش عجیب نیست!
من خودم موقع عکس انداختن ممکنه چندبار از یک صحنه عکس بگیرم تا آخر سر اونی که می خوام بشه!
تازه با فتوشاپ عکس هامون رو تغییر می دیم! اما با این حال می دونیم که این واقعیت نیست! فک کنم همه این کارا برا اینه که کم تر از یک لحظه زمان داریم و می خوایم تو اون صحنه همه چی در حالت ایده آل خودمون باشه!
اون بچه ها هم می فهمه که این تصویر واقعی خودش نیست، اما چون دوست داره وضعیت به این شکل باشه ، خوشحال شده، همین!
پاسخ:
ولی من بهتر شدم  ؛)
آخرین باری که برا این بیماری های دم دستی مزاحم آقایون و خانومای اطبا شدم رو یادم نمیاد! ... فکر کنم بدنم هم یاد گرفته تا حدّ ممکن در برابر درد عکس العمل نشون نده!
اما جالبه که تو بچگی بیشتر از دارو درمانی ، دکتر درمانی می شدم !!! یعنی همین که دکتر رو می دیدم (واقعا)حالم خوب می شد :))
...
استدلالت برا خوشحالی اون بچه منطقیه ولی خوشحالیش بدجور دلم رو سوزوند ! :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی