سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل25 ریاضی اول دبستان

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ
این هم پاورپوینت آخرین فصل ریاضی اول دبستان. مجموعه ای که اجر معنویش هدیه میشه به ساحت حضرت شمس الشموس و انیس النفوس ، امام رئوف و مهربون ، امام رضایِ جان علیه آلاف التحیه و الثناء . امید که سلطان این برگ سبز رو بپذیرن !
ممنونم از همه ی کسانی که از این فایل ها استفاده کردن
و سپاسگزارم از کسانی که علاوه بر استفاده ، با پیامهای لطف آمیزشون ما رو دلگرم کردن .
با این مطلب ، پرونده ی مطالب آموزشی این وبلاگ رو می بندم ... نمیدونم تا کِی؟ شاید...
ولی همیشه و همچنان محتاج دعای خیرتون هستم!
********
  پاورپوینت فصل 25 ریاضی اول دبستان :
پاورپوینت فصل25ریاضی اول دبستان

هر دانلود پنج صلوات

پ ن:

ـ الو باران
حواست هست؟
          دارم آب...
             دارم خاک...
                 دارم شعله...
                    دارم می‌روم بر باد...

 

سید علی میرافضلی

..................

داره باروون می باره

نظرات (۸)

سلام سپیدار جان

زیارت رفتی؟ منو  که از دعا فراموش  نکردی؟

 

یعنی دیگه اینجا آپ نمیشه؟ آخه چرا؟ :((

پاسخ:
سلام عزیزم
نه هنوز. إن شاءالله  7 اردیبهشت.
...
اینطور به نظر میرسه که دیگه  نشه حالا حالاها مطلب آموزشی بذارم !  :(    
اما "حدیث نفس" نوشتن رو فکر نمی کنم بتونم ترک کنم ! من از نوشتن ناگزیرم و احتمالا نتونم در برابر وسوسه ی نوشتن مقاومت کنم و هر از گاهی چیزکی از نوشته ها و دل مشغولی هام رو تو وب میذارم !

سلام خانم سپیدار
سپاس از مطالب اموزشی مفیدتون...
ان شاءالله باز هم شاهد مطالب آموزشی و دل نوشته های شما باشیم...
واقعا از مطالب وب لذت بردم...
زیارت رفتید ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید!!
همیشه شاد باشید و سرفراز...
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون که این مدت بهم سر می زدی و با پیام هات انرژی میدادی 
ان شاءالله لایق رسوندن سلامتون به امام رضای نازنین باشم .
عاقبت به خیر باشید و باشیم ان شاءالله 
وااای خوش به حالت ... خواهش میکنمی خواهش میکنم من را فراموش نکن ... شما چقدر توفیق داری و زود زود مشرف میشی با تور زیارتی میروی؟ یا خانواده؟ میشود من را هم با خودت ببری ؟ :((


چرا نتونی؟ ما خیلی استفاده میبردیم و برات دعا میکردیم

دل نوشته ها و خاطره ها یت هم خیلی خوب بودن و من عاشق انتخاب شعرهایت بودم. چرا آخه مقاومت کنی؟
حتما بنویس برامون

حتما حرم رفتی برامون سفرنامه هم بنویس  :((
التماس دعا سپیدار جان
پاسخ:
الکی لقب امام رضا جان من "رئوف" نیست که!  می بینه من دلم زود به زود براش تنگ میشه "مهربونی" میکنه! وگر نه :
"چون من گدای بی نشان مشکل بود یاری چنان /سلطان کجا عیش نهان با رند بازاری کند؟ "
* با دوستان و همکاران! ...  وقتی میرم زیارت ، کمتر اتفاق می افته کسی رو که خواسته یادش کنم ، از یاد ببرم ! ... ان شاءالله نایب الزیاره ی دوستان هستم. 
*مشهد رفتن های من تقریبا همه شون یه جوره! یا نشستم تو صحن انقلاب رو به گنبد ! یا ایستادم تو روضه ی منوره رو به ضریح ! از دیدن اون گنبد و ضریح خوشگل سیر نمیشم ! 
راستی کدوم "کلاس اولی"؟ 

خیلی خیلی خیلی ممنون مهربونم  ....

 

پاسخ:
قابل شما رو نداره عزیزم ...
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۸ داود برزگر
باسلام. خدا خیرتون بده. برا من که سال اول تدریس، کلاس اول رو برداشتم خیلی مفید بود.
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
سلام . الحمدلله و ممنون که از این  فایلها استفاده می کنید 
و متشکرم که آمدین کلاس اول . خیلی خوبه که معلمهای تازه نفس و با انگیزه بیان کلاس اول :)
۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۰۹ سلام ،خداقوت

سلام،خدا قوت 

ببخشید چرا رمز پاور هاتونو نذاشتین😭😭😭😭😭

پاسخ:
پاورها رمز ندارن و میشه دانلودشون کرد!

با سلام بسیار ممنون و متشکرم بابت پاورهایی که تهیه کردین و به صورت رایگان و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار همکاران کلاس اولی و من حقیر قرار دادین

من از مشهد پیام میدم و نایب الزیاره شما هستم

البته الان به خاطر شرایط کرونا حرم نمیرم ولی هر وقت چشمم به ضریح امام رضا بیفته حتما شما رو یاد می کنم و سلام شما رو به آقا می رسونم 

پاور نشانه های 2فارسی رو چطور می تونم تهیه کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنین 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از محبتتون که سلام من رو به آقاجانم میرسونید ممنووووووونم
پاورهای نشانه های ۲ رو که امسال نمیتونم تو وبلاگ بگذارم...  انشاءالله سال تحصیلی آینده به شذط حیات:-) 

سلام رمز فایلتون چیه؟باز نمیشه رمز میخواد

پاسخ:
رمز دانلود ندارند ولی برای ویرایش فقط باید فایلهای قابل ویرایش خریداری بشن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی