سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

گفت: بخوان مرا تا اجابت کنم تو را

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

خدایا!

به من قدرتی بده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر بدهم!

و شهامتی ، تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر بدهم!

و دانایی و بینشی تا فرق این دو را بدانم! 

مینی شعر (230)

پروردگارم! همانا من به هر خیری که بر من بباری نیازمند و فقیرم !

...

پ ن: عاشق این ذکر یونسیه ام:

لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

۹۴/۱۲/۲۷
سپیدار

نظرات (۲)

سلام خانووووم معلم جان!
حلول ماه رجب مبارک باشه! 
دو روز مونده به سالِ جدید گذرم افتاد به کتاب فروشی و چندتا هم کتاب خریدم که یکیش همین ریشه ها بود! منتها  فقط تونستم مقدمه ی مترجم و خلاصه ی ناشرش رو بخونم! آخه اون موقع داشتم مأمور رو می خوندم نمی خواستم نصفه و نیمه بمونه! 
مأمور خوب بود ولی من از این قضیه ظاهر شدن فرشته زیاد خوشم نیومد!
الأن هم که کتاب های درسی نمی ذارن، غیر درسی بخونم! :(((
هر روز که از جلوی قفسه کتاب ها رد میشم کتاب ریشه ها یه نگاه به من می اندازه و من هم ناامیدانه سر تکون می دم که هنوز وقت ندارم!
....
سپیدار جان پارسال تو ایام فاطمیه شما تو بالای هر پست صلوات حضرت زهرا رو می ذاشتین و منم موقع سر زدن به وبلاگ اونو می دیدم و می خوندم، همین تکرار و هر روز دیدن باعث شد که دیگه از خاطرم نره  :) ممنوووون!
پیک نوروزی هم عالی بود مثل همیشه :) اجرتون با خدا...
پاسخ:
سلام عزیزم
آفرین! واقعا خوشحالم که ریشه ها رو خریدی :)
...
دقیقا من هم قصه ی"مامور" رو تا قبل از تجسم فرشته بیشتر پسندیدم.
...
راستش هیچوقت کتاب درسی نتونسته مانع کتاب غیر درسی خوندن من بشه ;)   ااعتقاد اشتباهی داشتم که اصولا درس رو باید تو کلاس یاد گرفت . خوندن کتاب درسی فقط شب امتحان! خونه که جای درس خوندن نیست دخترم:))
اما توصیه می کنم همگان اول کتاب درسی شون رو تحویل بگیرند ! حتی شما دوست عزیز!
...
اون صلوات خاص رو که من عاااااااشقشم همراه صلوات خاصه ی امام رضای نازنین! خوشحالم که باعث شدم به خاطرت بمونه!
...
پیک نوروزی هم که تقریبا همون پارسالی بود ! چوبکاری نفرمایید!
...
به همکار جانم سلام برسون و "التماس دعا"ی جدی ما رو ابلاغ کن و خودت هم جدی بگیر :)))
می دونستم خوشحال میشین زودتر می خریدمش! ؛)
ولی انصافاً کتابایی که شما تو وبلاگ معرفی می کنین  رو دوست دارم!  یعنی تا الآنش اونایی رو که خوندم رو دوست داشتم! بودن کسانی که بهم کتاب پیشنهاد دادن و بعدش گفتم : این چی بود دیگه!!!
کلاً زندگی نامه و خاطرات و سفرنامه ها رو بیش تر دوست دارم! تخیلی هم خوبه D:
.......
حالا مسئله این جاست که این ترم ، شب امتحانِ چندان خاصی نداریم! سرجمع سه تا درس امتحان  تئوری دارن که اونا هم حداقل یه واحدشون عملیه! بقیه واحدها هم که  کلاً عملی هستن و در طول ترم باید آماده و ارائه بشن!
البته من خودم واحدهای عملی رو به تئوری ها ترجیح می دم !  تدریس و هنر و گزارش و پروژه و ... 
درسته که وقت گیرن اما دست و پای آدم رو نمی بندند و منعطف هستن :) 
...
همکارتون تشکر می کنن و می گن: "مگه میشه شما از خاطرم برین! نه تنها خودم که شاگردام هم دعاگوی شما هستند سپیدار جان!:)))) "
پاسخ:
خوشحال تر میشم که بخونیش  ؛)
...
یادت باشه تا هنوز حال و هوای درس از سرِت نپریده بلافاصله اقدام کنی برا ارشد!
...
ببین چه همکار خوبی دارم! الحمدلله  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی