سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

درد دوستی کجا ! درد پوستی کجا!

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

باورم نمیشه دنیای بعضی آدمها اینقدر کوچیک باشه !

خودم ، خونه ی خودم ، خونواده ی خودم ، کار خودم !

...

من درد تو را ز دست آسان ندهم           دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم 

از دوست به یادگار دردی دارم               کان درد به صد هزار درمان ندهم

مولانا

...

پ ن: گاهی وقتها فکر می کنم بهشت نادانی هم خیلی چیز بدی نیست ! مخصوصا برا امثال منی که به درد دانایی هم خیلی دچار نیستیم ! فقط از "بهشت نادانی" رانده شده ایم ! بدون اینکه "لذت درد داشتن" رو چشیده باشیم ! از اینجا رونده و از اونجا مونده ! سرگردان ...

خوش به حالت مولانا ! که درد داشتی !

....................◆....................

پ ن: عنوان از قیصر امین پور! تکه ای از "درد واره ها" از کتاب "آینه های ناگهان"! 

"درد واره ها"یی که هر قدر میخونم سیر نمیشم ! خدا رحمتت کنه قیصر!

...

تقریبا بی ربط:

دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم

با کافران چه کارت گر بت نمی پرستی؟!

۹۴/۱۲/۰۶
سپیدار

نظرات (۱)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۸ حبسیه های من
http://roozhayedostdashtani.blogfa.com/post/31
پاسخ:
ممنون بابت یادآوری
...
چقدر من نادر ابراهیمی رو دوست دارم! ممنون که به خواندن نوشته ای از ایشون دعوتم کردین !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی