سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

این رنگهای دوست داشتنی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ

جدول ترکیب کلاسم رو دوست دارم !مخصوصا حالا که پر شده !

یکی از ابزارهای مهم کلاس اول ، جدول دوستی ، یا همون جدول ترکیبه ! 

معمولا جدولی که به دیوار کلاس نصب می کنم بنا به بزرگی و کوچیکی مقوا و خونه هایی که توش کشیده میشه ، تا ترکیبات حرف "ک" ،" و" و یا حداکثر نشانه ی "پ " توش نوشته میشه !

دلیل اینکه همه ی حروف رو نمی نویسم یکیش اینه که بچه ها دیگه ترکیب کردن رو کاملا یاد گرفتن و دیگه لطفی براشون نداره ! تا وقتی پر نشده بود منتظر تکمیلش بودن و هر روز هم می خوندیمش ولی حالا دیگه کمتر میریم سراغش !

دلیل دوم و مهمتر اینکه برا خیلی از ترکیبها نمی تونم تصویر مناسب پیدا کنم !

"نقاشی و رنگ" همیشه برام جذاب بوده !کار با رنگ یکی از حسرتهای همیشگی منه! شاید آرامشبخش ترین کار برای من همین نقاشی و کار با رنگ باشه که متأسفانه خیلی خیلی ازش دور شدم ! ... برای همین دیدن این جدول رنگی خیلی بهم انرژی میده!

و این جدول حروف خوشگل که یکی از مامانای خوب کلاسم دوخته !


۹۴/۱۱/۰۵

نظرات (۲)

نقاشی با مدادرنگی اند دیگه؟! امیدوارم باشن ! آخه تشخیصش از رو عکس وافعاً سخته !  :)))
خیلی خوبه... به جز شاگردا چقدر خود معلم کیف می کنه موقع کشیدن اینا :))))
چقدر  بچه ها ذوق می کنن از هنر معلمشون D:
چرا می گین حسرت؟؟ شما که دارین از هنرتون استفاده می کنین؟ چه کسی بهتر از بچه ها...
....
پرینت رنگی خوبه ولی یه جاهایی واقعاً لزومی نداره! یه جورایی احساس نداره! دوست دارم خود شاگرد برگه شو رنگ کنه تا من یه برگه آماده و رنگی بهش تحویل بدم :(
نمی دونین پیک های آدینه تون چقدر رنگاوارنگ میشن وقتی خود بچه ها شکل هاشو رنگ می زنن! متفاوت از هم، عین خود بچه ها که باهم فرق دارن! ؛)
...
موقع درس خوندن به جای ماژیک هایلایت دورو برم پر میشه با مدادرنگی! با مداد میشه کم رنگ یا پر رنگ خط کشید، سایه روشن زد و حتی برای مفاهیم  تصویرسازی کرد! ماژیک شخصیتِ منعطفی نداره، خوشم نمیاد:(
پاسخ:
بله مداد رنگی اند ! :)
پرینت رنگی نمیتونه مثل خود رنگامیزی با دست ، حس رو منتقل کنه !
یه زمانی که حالش رو داشتم عکس بچه ها رو می کشیدم و وقتی اسمشون رو یاد می گرفتن میزدم به دیوار و آخر سال میدادم بهشون ! خییییییلی ذوق می کردن ! (یادش به خیر !)
...
نه ! این نوع نقاشی خیلی روح آدم رو (یا لااقل روح من رو) درگیر نمی کنه !بیشتر حسرت کار واقعی و جدی با رنگ رو دارم ! اونم با گواش و آبرنگ !
...
من هم تو خیلی جاها از پرینت رنگی استقبال نمی کنم ! نقاشی خط خطی بچه ها رو دوست تر میدارم ! پرینت رنگی هر از گاهی و برای تنوع خوبه !
...
یه سال ماه مبارک یه سری ماژیک هایلایت تو رنگای مختلف گذاشتم کنارم و معنی هر آیه ی قرآن رو که می فهمیدم رنگ می کردم و جاهایی که سخت بود بدون رنگ میگذاشتم ! آخر ماه کتاب قرآنم پر از رنگ شده بود !:)))
مداد رنگی خیلی جذابه ! تصویر سازی برا مفاهیم :) من هم این کار رو می کردم ؛ )
ماژیک اصلا شخصیت نداره!   :)))))) موافقم ! اصلا هم رنگامیزی باهاش قشنگ نیست !
اگه موقع درس خوندن مداد رنگی دستم باشه که واویلاست !... وسوسه ی نقاشی از درس خوندن قوی تره ! همین سایه روشن زدن یعنی خداحافظ درس خوندن !:))))
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۲ کلبه الفبا

کت شلوار وجلیقه

به به به این سلیقه

پاسخ:
آخی ! یاد عمو فیتیله ایا افتادم!
چند روز پیش برادرزاده سه و نیم ساله ام می گفت: خیلی دلم برا عمو فیتیله ایا تنگ شده !
 ازش پرسیدم عمو فیتیله ایا کجان؟ میگه رفتن شهرستان !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی