سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 11

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

سلااااااااام

نمیدونم اصلا کسی منتظر پیک 11 بود یا نه؟! اصلا با این تعطیلی های پی در پی که بابت آلودگی هوا به ما تحمیل میشه و تقریبا همه جا از ما جلوتر میشن ، دیگه این پیکهای تاریخ مصرف گذشته به درد کسی می خوره یا نه؟!

به هر حال این 4 روز تعطیلی متوالی سبب شد پیک 11 هم آماده بشه .

پیک 11 از اون کارایی شده که خودم خیلی ازش خوشم اومده![آیکون برا خود نوشابه باز کردن] طوری که دوست دارم بشینم و حلّش کنم ! مخصوصا تمرین ریاضی شو!

یک آدینه ی 11 شامل تمرین های نشانه ی یـ ی ، یِ میانجی و اُ ـُـ  به همراه ریاضی تا عدد 9.

فکر کنم یه کم حجمش زیاد شده و یحتمل هدف تیر دعای خیر اولیای دانش آموزا قرار بگیرم!


پیک آدینه 11

تصحیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــح شد!

پیک هفتگی کلاس اول

هر دانلود 5 صلوات

صلواتها به نیت سلامتی آقا جانمون

بعداً نوشت:

ای داد ! ای بیداد! چرا یه نفر از این 70 -80 نفری که فایل رو دانلود کردن به ما نگفتن تو این پیک یه اشتباه وحشتناک اتفاق افتاده ؟!!!

با این اشتباه، یاد این شازده های لوس افتادیم که یکی دو نفری مسئول شستن دست حضرات بودن !!! احساس می کردم یکی از این شازده های بی مصرف قجری ام و ملت باید بیان دستام رو بشورن!

پ ن:

 به آن رود
که در بی‌سرانجامیِ خویش جاری‌ست،


به این باد
که از هرچه جز خود فراری‌ست،


در این زندگی
سهمِ ما بی‌قراری‌ست...

مژگان عباسلو

نظرات (۶)

پس چی کی منتظرش بودیم!!!
فقط  از کجا دانلودش کنیم؟! فک کنم همه جای این پست رو یه دور کلیک کردم اما هیچ دری باز نشد ؛)
تازه الآن به شما رسیدیم پیک های قبلی با یه هفته تأخیر داده می شد D:

پاسخ:
سلاااااام
واویلا ! ...  ؛)) 
راستش از اونجایی که فقط شما و خانم جانی پور درباره ی پیکها اظهار نظر می کردین ، با این تعطیلی های ناگهانی و زیادی که به ما تحمیل شد ، فکر کردم درسهاتون اینقدر جلو رفته که پیکهای کلاس ما دیگه به دردتون نخوره !
...
درست شد!  :)
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۰ کلبه الفبا
سلام عزیزم دست گلت درد نکنه اما به نظرم یادت رفته لینک دانلود بذاری چون دانلود نمیشه
پاسخ:
ای داد بیداد!
تقصیر این خانواده است ! داشتن با موبایلاشون دسته جمعی این بازی پیدا کردن کلمات (باقلوا ) رو اونم  با سر و صدای زیاد انجام میدن ، منم مثلا خواستم زود کار رو تموم کنم و تو جمعشون حضور به هم برسونم و از کمکهام مستفیذشون کنم  که ... اینطوری شد !
سلام خانم معلم عزیز ، فایل قابل دانلود نیست
پاسخ:
شرمنده عزیز !
:)
سلام خانم سپیدار

از وبلاگ قشنگ و پربارتون و زحماتی که در امر تدریس می کشید بسیار سپاسگزارم

عزیزم من پیک ادینه 11 رو نتونستم دانلود کنم..نمیدونم علت از نت من هست یا مشکل از وبلاگه..

ممنون میشم اگه بررسی کنید..خدا قوت و التماس دعا..در پناه حق موید باشید
پاسخ:
سلام عزیزم
نه جانم ! اشکال نه از نت شماست نه از وبلاگ ! ... اشکال از فرستنده است!   :))
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۸ اکلبه الفبا
اخه شما خودت باقلوایی باقلوا بازی میخوای چیکار
پاسخ:
:))))))))))))))

والا من باقلوا ندارم ! سه نفر با گوشی هاشون داشتن روی هم رو کم می کردن و مراحلشون رو به رخ هم می کشیدن ، گفتم به زن داداشم کمک کنم ضریب هوشی مون بره بالا! :)
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۵ کلبه ی الفبا
وااای این پیک عالی بود منم دست بکار شدم یکی دوتا آزمون گذاشتم ببین نظرتو بهم بگو برام مهمه
پاسخ:
واااااای خدای من چه کار خوبی !
حوصله ی آزمون نوشتن نداشتم !
...
راستی وقتی داشتم جواب کامنت شما رو می نوشتم یکی از اولیام پیام داد و ازم پرسید خوبه از نمونه کارای خانم جانی پور برا دخترم استفاده کنم ؟!!! البته لینک کانال و وبلاگ آقای مهدی خانی بود و آزمون شما! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی