سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 10

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سلااااااااام

بالاخره آماده شد! امروز به خاطر آلودگی هوا تعطیل بودیم و وقت کردم بشینم و پیک آدینه ی 10 رو تکمیل کنم .(متأسفانه فردا هم به همین دلیل تعطیله ! )

من خودم دیروز نشانه ی اِ رو درس دادم . یکی از مادرا تخم بلدرچین آب پز کرده بود برا بچه ها و داغ داغ به دستشون رسوند . برای همین ساختن مداد با تکنیک کاغذ و تا موند برای پس فردا .

طبق برنامه ریزی خودم که تا قبل از عید باید نشانه ی "عـ ـعـ ـع ع" رو درس داده باشم می تونم تا آخر این هفته هم روی مصوت اِ بمونم ! ... اونایی که مثل جت دارن درس میدن تصمیم دارن کتاب رو قبل عید تموم کنن آیا؟!!!!

پیک آدینه ی 10 شامل تمرین های نشانه ی اِ ـِـ ـه ه و کمی ریاضی.

پیک آدینه 10

پیک هفتگی کلاس اول

هر دانلود 5 صلوات

صلواتها پیشکش به ساحت امام حسن عسکری علیه السّلام که امروز روز شهادتشون بود.

پ ن:

 ای جویبار پاک!
از شوق من چه باک؟
لیوان کوچکم
چیزی از این زلالی ِ تو کم نمی کند

نظرات (۱)

سلاممم ... عیدت مبارک
دست گلتم از طلا
ماشالا به تو و گلدونه های خوش فکرت
گلدونه های من سر جمله سازی های دو کلمه ای گیر پاچ کردن
راستی ؟ عیدی من کووووووووووووووو؟
پاسخ:
سلااااااام  عزیزم
عید شما هم مبارک 🌷 🌷 🌷 
شکر خدا تو جمله سازی شفاهی خوبند ولی خب بعضی هاشون نمیتونن جمله هایی که می سازند رو بنویسند ! :(
اتفاقا می خواستم بنویسم با دو کلمه جمله بامزه و خنده دار بساز ! که گفتم شاید بچه های دیگه این نوع جمله سازی رو تمرین نکرده باشن! :)))
عیدی ؟! ببخشید شما؟!!!!!!!!!!!      ؛ ))))))))   😉😄
راست میگی ! شرمنده !  کاش زودتر یادم بود از سر و ته کارام میزدم عیدی رو آماده می کردم ! :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی