سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل13 ریاضی اول دبستان

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ
سلام
عزاداریهاتون قبول ان شاءالله
هفته ی پیش هفته ی وقف بود ! هر چی فکر کردم الان تو این برهه از زمان ، من چی می تونم وقف کنم ، چیزی یادم نیومد !
پس تصمیم گرفتم تمام مطالب آموزشی این وبلاگ رو اعم از پاورپوینت ها و متون املا و روانخوانی و پیک های آدینه و ... رو وقف کنم ! برای همین رمز تموم کارها رو برداشتم !
پس هر چند تا حالا هم بعضی از دوستان بدون درج منبع اقدام به بازنشرشون کردن ولی مِن بعد خوشحال میشم به هر نحوی این کارهای ناقابل و اندک ما ، رایگان به دست دوستان و همکاران عزیزم تو هر جای ایران قشنگمون که هستن، برسه !
 پاورپوینت فصل 13 ریاضی اول دبستان :
پاورپوینت فصل13ریاضی اول دبستان

هر دانلود پنج صلوات

پیشکش به ساحت آقاجان مهربونمون امام رضای نازنین

علیه آلاف و التحیة و الثناء

پ ن:

چون کبوتر دست بر می داشتند از رسم کوچ

فکر می کردند اگر روزی پرستو ها به تو

...

نغمه ی نقّاره یک سو، یک طرف هوهوی باد

من دلم را داده ام در این هیاهوها به تو ...

سیده تکتم حسینی

نظرات (۳)

سلام در تکمیل جدول نظام دار بهتر بود از سمت چپ با صفر شروع میکردید چون در پایه های بالا تر بچه ها برای تکمیل جدول باید از صفر شروع کنند
پاسخ:
سلام
بله حق با شماست. ولی از اونجایی که تصحیح اون همه انیمیشن و حرکت خیلی سخته از خیرش گذشتم ! به نظرم وقتی دانش آموزی این مطلب رو یاد بگیره ، به راحتی میتونه دانشش رو به شروع از صفر هم تعمیم بده!   :)
سلام خسته نباشید.من چجوری میتونم فایل رو دانلود کنم.وقتی روی پاورپوینت کلیک میکنم دانلود میکنه ولی فرمت فایل htmlهستش
پاسخ:
سلام
نمیدونم مشکل از کجاست. من مشکلی تو دانلود ندیدم

سلام یه دنیا ممنون از کار خوبتون واقعا این مدت یه زحمت زیادی رو از دوش ما برداشتین اجرتون با خدا.

در تم 13 آموزش عدد 10اسلاید رو برای من نصفه نشون میده مشکل از سیستم من هست یا این اسلاید؟

پاسخ:
سلام مریم جان 
احتمالا مشکل از سیستم شماست.تو این چند سال تا حالا کسی این مشکل رو گزارش نکرده. (。◕‿◕。)  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی