سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 9

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

پیک های نیمه آماده ای که داشتم تموم شده و متأسفانه وقت نمی کنم پیک های هفتگی رو به موقع تکمیل کنم . هر چند تمام سعی ام رو می کنم که هر هفته پیک ها رو آماده کنم ولی احتمالاً بعد از این پیک ها هر2 هفته یک بار گذاشته بشه . تا خدا چی بخواد .

این پیک برا ایام شهادت حضرت رسول و کریم اهل بیت و امام رئوف علیهم السّلام تهیه شده .

پیک آدینه ی 9 شامل تمرین های نشانه ی ایـ و یه سؤال ریاضی.

پیک آدینه 9

پیک هفتگی کلاس اول

هر دانلود 5 صلوات

2نصفه شب دارم مطلب میذارم !!!فکر کنم تا حالا سابقه نداشته ! با این تفاسیر صبح موقع بیدار شدن با هر چی الفاظ بووووووووووووووقِ خودم رو مورد تفقد قرار خواهم داد!

پ ن:

درد و تنهایی  و غریبی که سرنوشت تمام عاشق هاست
تو که باشی برای من کافی است، چه نیازی است هیچ کس ها را

زهرا بشری موحد

نظرات (۱)

۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۷ کلبه الفبا
سلام این احساس مسولیتت منو کشته
پاسخ:
سلااااااااام
قربونت ! دیگه چه کار کنم ؟!        :))))       خودمو بیچاره کرده !      D:
 این احساس مسئولیت فقط تو حد "احساس" می مونه و جامه ی عمل نمی پوشه ها ! گفته باشم !  :)      پبک "ای" هم چون جزء اون پیکهای نیمه آماده بود رسید ! D:
الان می فهمم خانم توکلی و آقای مهدی خانی چه زحمتی می کشن یا کشیدن برا آماده کردن اونهمه تکلیف و کاربرگ و ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی