سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پریشونه حالم ، فدای سرت ...

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

من اون خستگی تو راهو می خوام ...

  بابا با دوستای هیئتیش رفت برا پیاده روی اربعین .امروز رفتیم و راهیش کردیم . وقتی گروهشون جلوی حسینیه شون جمع شده بودن و مداح خوش صداشون " تشنه ی آب فراتم ..." رو می خوند دلم می خواست بشینم و یه دل سیر گریه کنم !

خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی دلم میخواد یه روز شرایطش جور بشه و من هم این پیاده روی رو برم . یه جور آرزو و رؤیا شده برام ...

اصلا بعد از این هر فایلی برا دانلود بگذارم صلواتهاش به نیت به واقعیت پیوستن این رؤیاست .

این چند روز هم بیشترین چیزی که گوش و زمزمه می کنم همین مداحی میثم مطیعی برا پیاده روی اربعینِ که چند سال پیش خونده و من بیــــــــــــــــــــ نهایت دوسِش دارم .

کنار قدم های جابر سوی نینوا رهسپاریم/ ستون های این جاده را ما به شوق حرم می شماریم

پ ن : بعد از دو روز تازه خونه از مهمون تقریباً خالی شده و من به هیچ کارَم نرسیدم! سعی می کنم زودتر فایلهای این هفته رو تکمیل و آپلود کنم!

۹۴/۰۹/۰۶

نظرات (۳)

۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۷ لیلا توکلی
سلام نام خداست
سپیدار جان به حق تمام خوبی ها ان شا الله به زودی نصیبت بشه.
عجب چیزیه این دنبال کردن وبلاگ. فوری میام سراغا
پاسخ:
سلام عزیزم
ان شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاءالله :)
چه می کنه این تکنولوژی D:
سلام خانوم معلم سپیدار!
ان شاء الله که زود زود قسمتتون بشه که برین، منم دلم می خواد، وقتی بچه کوچولوها رو می بینم که تو کالسه یا تو بغل پدر و مادرشون دارن این مسیر رو می رن، بیشتر هواشو می کنم! :)
....
راستی! این خیلی خوبه که آدم دیگران رو هم در هیجان جریانِ کتابخوانی خودش شریک کنه هاااا... عین شما که نه تنها تا شعاع چند متری که بلکه تا چند کیلومتری، دیگران رو هم در لحظات قشنگ یه کتاب، شریک می کنین! مثل خوانندگان وبلاگتون D:  البته تجربه به من نشون داده اگه کسی عکس العمل خاصی نشون نداد، سعی کنم که زیاد بهم برنخوره! خُب به هر حال آدما شبیه هم نیستن!!! 
پاسخ:
سلام عزیزم
ان شااااااااااااااااااءالله!
...
من عاشق اینم که درباره ی کتابی که میخونم حرف بزنم و جاهایی که دوست داشتم و نداشتم رو با کسی به اشتراک بگذارم و همینطور بشنوم بقیه نسبت به اون کتاب چه نظری دارن و کجاهاش به نظرشون خوب یا بد بوده ! ولی متأسفانه خیلی فرصت این کار تو دنیای واقعی و مجازی پیش نمیاد !
تو وبلاگ هم تقریبا برای خودم درباره ی کتابهام می نویسم و خوانندگان وبلاگم کمتر کسی درباره ی این کتابها نظری داره . درباره شون بحثی که من دوست دارم شکل نمی گیره !
سلام !
خوشا ب حال اونا ک رفتند و خواهند رفت ،
پیشاپیش زیارت پدر گرامیتون هم قبول حق باشه .

والا ما ک تا کربلا 700 کیلومتر هم راه نیست چی بگیم !
ایشالا ک روزی همه بشه فوق العاده عالیه این سفر
پاسخ:
سلام
ممنون
به قول حضرت حافظ: بُعد منزل نبُود در سفر روحانی
ان شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاءالله به زودی و به موقع!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی