سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

لایُمکِنُ الفرار ...

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

مینی شعر (107)

اندر آن ساعت که بر پشت صبا بندند زین

با سلیمان چون برانم من که مورم مرکب است

حافظ

...

شهسوار من که مه آیینه دار روی اوست 

تاج خورشید بلندش ، خاکِ نعلِ مرکب است 

پ ن : 

تو را نا دیدن ما غم نباشد ، که در خِیلت به از ما کم نباشد ...

تو را چه غم که مرا در غمت نگیرد خواب ...

 

۹۴/۰۹/۰۳
سپیدار

نظرات (۱)

سلام بر طراح محترم پیک های آدینه! خدا قوت...
 سر اون سؤالی که بچه ها باید به ماماناشون املا می گفتن، یه سری از بچه ها دو سری برگه به معلمشون تحویل دادن! " خانوم این املای خودمون و اینم املای مامانمون!" D: خیلی باحال بود!
انصافاً مامان ها هم خوب املا می نویسن ها! :)))))))
... سوال 13 عکس چهارتا فیل رو نشون می ده که باید اونی که با بقیه تفاوت داره رو علامت بزنن، یه سری اولی رو علامت زدن با این توصیف که سه تای بعدی ایستاده هستن و اولی نشسته! بعضی ها دومی رو زدن، اون یکی ها عاج ندارن و دومی داره و یه جوریایی شبیه مامان فیل هاست و بقیه بچه فیل اند...!
جسارتاً تو قسمت املا یه کلمه اشتباهاً به جای اَبرو، بُرو نوشته شده.
....
خانوم جان! پیک های آدینه تون رو دوست دارم! نه اونقدر شلوغه که بچه هارو سردرگم و تصویرزده بکنه و نه هم  اونقدر ساده و بی روح که کسالت آور باشه! در ضمن یه جورایی هم زنده است و با آدم حرف می زنه! جملات و تصاویر بالای پیک ها فوق العاده ان! سپاس... :)
پاسخ:
سلام
من خودم دو تا برگه ی املا داشتم که هیچ اسمی روش نبود . چند دقیقه ای طول کشید تا بفهمم کدوم املای مامانِ کدوم املای دختر! از بس که هر دو شبیه و هر دو خوش خط بود ! :)
اما معمای فیل ها: اگه بچه ها وارد فصل جانوران علوم شده باشن به راحتی فیل زنده رو از فیل های کارتونی و عروسکی تشخیص میدن و اگه هنوز این فصل رو شروع نکرده باشیم ، وقتی تو اون درس به تفاوت جوجه ی زنده و عروسکی اشاره می کنیم و با یادآوری این سؤال چنان تعجبی می کنن که "اِ ... پس جواب این بود؟!" که عمراً این سؤال دیگه یادشون بره !(اما فی الحال همینکه برا جوابشون استدلال دارن خیلی هم خوبه !)
تو قسمت املا هم بعععله ! موقع تصحیح برگه ها متوجه شدم ! و خیلی ها همون "برو" رو نوشته بودن ! مادرهای نابغه شون هم نگفته بودن آخه بچه ها که هنوز ــُــ و اُ استثنا رو نخوندن!  ؛))
...
آخ آخ آخ ! اینجا صورت من رو شطرنجی کنید لطفا ! ....
پیک 8 آخرین پیک تقریباً آماده ای بود که داشتم ! پیک9 = "ای " رو هم با مصیبت دارم آماده می کنم ولی فکر کنم با این اوضاع پیک ها از هفتگی به دو هفته نامه و شاید ماهانه تغییر موضع بدن!  :(
بابت انرژی مثبتت هم ممنون  :) از توصیف "زنده و با آدم حرف زدن " لذت بردم ! راستش یاد دانشگاه و هنر نگارگری افتادم . استادم بهم می گفت : چشم ها و چهره هایی که میکشی "زنده ان و با آدم حرف میزنن!"!      :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی