سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من و تلگرام

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

دوستی پیشنهاد داده که گروه تلگرامی معلمای کلاس اول رو تشکیل بدیم !

نمیدونم ! شاید فکر خوبی باشه!

چندبار هم دوستان دیگه لطف کردن و ما رو به گروه های مفیدی که می شناختن دعوت کردن ولی هر دفعه من شرمنده بودم از عدم پذیرش پیشنهادشون . اوایل به دلیل اینکه هیچ یک از نرم افزارهای شبکه های اجتماعی رو تو گوشیم نصب نکرده بودم و حالا ...

چه دلیلی محکمتر از این ...

یکی گروه به اصطلاح دوستان و آشنایان ! و دیگری گروه همکاران! 1168 و 2078 پیام نخونده !( غیر از اونایی که صفحه رو باز کردم فقط جهت صفر شدن عدد!)

با این وضع آیا من می تونم گروه تشکیل بدم؟یا اصلا عاقلانه است برم عضو گروهی بشم؟!!

غیر از گروه های خانوادگی و دوستان نزدیک( که خیلی هم موافقشون هستم !) عضویت تو گروه هایی با چند ده عضو و بیشتر و گروه هایی نامتجانس ، غیر از اینکه وقت آدم رو بگیره کارکرد خاصی نداره ![به نظر من!] جالبتر اینکه اگه کسی عضو دو گروه یا بیشتر باشه می بینه که درصد بالایی از محتویات مطالب گروه ها مشترک و درصد بالاتری از مطالب هم لغو و شایعه است !

اگه نبود اصرار و اجبار مدرسه برای عضو شدن تو گروه پیامهای اداری مدرسه و تشکیل گروه اولیای هر کلاس ، هرگز به صرافت عضو گروه های عمومی شدن و تشکیل اینجور گروه ها نمی افتادم!

تو گروه کلاس هم اولتیماتوم دادم که مگر تو مواقع واقعا ضروری ، من متکلم وحده ام (مادر فولاد زره دیو!) و کسی نباید وقت و هزینه ی بقیه ی اعضای گروه رو با کپی - پِیست کردن مطالبی که تو گروه های دیگه می بینه تلف کنه !

پ ن1:متشکرم از دوست خوبی که این پیشنهاد رو دادن ولی  از اونجایی که من خیلی علاقه ای به شبکه های اجتماعی مجازی ندارم ؛ اگه کسی همچین گروهی رو سراغ داره خوشحال میشم نظر دوستان رو درباره اش بدونم !

پ ن2: خلاصه اینکه ما شدیدا به اَشکال ارتباط سنتی دلبسته ایم !!! از گعده های دوستانه ی چشم در برابر چشم بگیر تـــــــــــــــــــــــــا نامه های چند صفحه ای! حتی دور هم نشستن زنها تو کوچه و سبزی پاک کردنشون!!!

۹۴/۰۸/۲۲
سپیدار

تلگرام

نظرات (۶)

موفق باشید ...
پاسخ:
ممنون
شکی نیست همونطور که اشاره کردید اکثر مطالب ارسالی توی این قبیل گروه ها شایعه است به طوری که حتی با کمی تفکر به لغو بودن اونها میشه پی برد ، با این حال عده از جوانان جویای حقیقت دست به بررسی این شایعه ها می زنند و با مدرک معتبر اون ها رو رد میکنند.
این هم ادرس سایتشونه :

http://shayeaat.ir/


پاسخ:
بابت آدرس خیلی خیلی ممنون . عالی بود .
اما...
متأسفانه بیشتر آدم هایی که خودشون رو در معرض اینهمه شبهات و شایعات قرار میدن اینقدر اهل مطالعه نیستن که بخوان جواب اون مسائل رو پیدا کنن .بیشترشون حتی غیر از مطالب این شبکه ها و گروه ها چیز دیگه ای نمی خونن و تنها کاری که می کنن پخش و دامن زدن به این شایعاتِ! اگه کسی هم بخواد تو این گروه ها عضو باشه یا باید بی خیال مطالبی باشه که می خونه (که نمیشه) یا باید تمام وقت بشینه به پاسخ دادن و رفع شبهه و شایعه (که این هم نمیشه!)
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۴ کلبه الفبا

به نظر من ادم باید از هر چیزی که به روزه درست استفاده کنه من خودم تو تلگرام برای مامانا کانال زدم فقط خودم مطلب مرتبط با کلاس میذارم وگفتم فقط در مواقع ضروری توشخصی برام پیام بدن خیییلی کارمو پیش برده البته این مستلزم اینه که همه مادران تلگرام داشته باشن که ما داریم.... من خودم به شخصه فقط تو دوتا گروه کلاس اولی ها هستم به نظرم خیلی مفیده تبادل اطلاعات خوبی میشه البته با یه مدیر مقتدر که اگه دست از پا خطا کنی ریمو میکنه 

چه اشکالی داره اگه از این طریق نشر علم بشه

پاسخ:
تا حالا تلگرام که برای من خیلی خوب بوده! همین که من رو از یادداشت نوشتن تو دفتر بچه ها راحت کرده خیلی هم متشکرم ! اما متأسفانه ما مردم افراط و تفریطیم!  گاهی اوقات تو را ه مدرسه آدمایی رو می بینم که در حین راه رفتن سرشون تو گوشیشونه ! فکر می کنم غیر از خطراتی که این کار داره چقدر این آدمها از واقعیت بریدن؟!!!
نشر علم بشه که ما چاکرشون هم هستیم ! ولی حیف که نشر اکاذیب و شایعات بیشتر صورت می گیره ! 
۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۸ کلاس کوچولو
سلام سپیدارجان این شبکه های اجتماعی هم مانند همه ی تکنولوژی هایی که وجود دار هم نکته مثبت داره هم منفی بستگی داره که چطور از ش استفاده کنی مثل چاقو میمونه همه میشه آدم کشت هم میشه در اتاق جراحی کسی را نجات داد  برای من که خوب بود مخصوص تونستم تابستان امسال یک مدرسه ی دیجی تالی راه اندازی کنم وبا این کار مدرسه هفته ا ی یک رو ر همچنان برقرار بود. امیدوارم همه از این امانات برای بهترشدن خود دیگران استفاده کنند. 
پاسخ:
سلام عزیز
قطعا همینطوره!
من که خیلی هم ازش راضی ام ! (همین روزی چند دقیقه استفاده از تلگرام ، کلی کارهامو راحت کرده ) ولی در کل این تکنولوژی اونطور که بقیه رو درگیر و وابسته ی خودش کرده با روحیات من سازگار نیست   :)
مدرسه ی دیجیتالی! چه جالب !
تو وبلاگت درباره اش چیزی نوشتی بیام ببینم یعنی چی؟
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۸ کلاس کوچولو
سلام نه عزیزم چیزی ننوشتم با خانواده هایی که در تابستان  علاقه به ادامه مدرسه داشتن و از این امکان بر خوردار بودند یک کلاس تشکیل دادیم که هم بچه ها با هم در ارتباط بودند و هم من براشون قسمت های را از کتاب های داستان می فرستادم بعد ازشون می خواستم مطاله کنند بخوانند و با فرستادن  صدا شون آنها را تشویق به روانخوانی می کردم وهم چنین با گذاشتن تصویر تشویق به قصه نویسی  و..... کردم این کار به بچه هایی که دور ازشهر و امکانات تابستانی بودند و همچنین دلتنگی ها  کم می کرد بعضی وقتها هم بچه ها با گذاشتن معما برای من حساب لذت می برد الان با اینکه کلاس دوم هستند ومن از اونجا رفتم اما هرچند وقت یک بار پیامهای زیبا ومهربانانه ای از اون ها دریافت میکنم امیدوارم  تونسته باشم کمی توضیح بدم 
پاسخ:
سلام خانووووووووووم! :)
بله کاملا متوجه شدم ! خیلی هم خوشمان آمد :)   
(دقت کردی معلمهای کلاس اول خلاقترین معلمها هستن؟!!!! )آیکون در نوشابه باز کردن نداریم؟:)))))))))
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۷ کلاس کوچولو
سلام چند تا عکس کلاس  دیجیتالی توی وبلاگ  قرار میدهم  ببینید  .
جمعه خوبی داشته باشید
پاسخ:
سپااااااااااااااسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی