سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 5

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ
این هم پیک آدینه ی 5 شامل تمرین های نشانه های اَ و م و یه کم ریاضی !

پیک آدینه 5

پیک هفتگی کلاس اول

هر دانلود 5 صلوات

پ ن: اینقدر پیک های آقای مهدی خانی(دبستان نمونه) عالی هستن که فکر کنم یواش یواش باید درِ پیک های آدینه ی سپید مشق رو تخته کنم!

وقتی تو نیستی

نه هست های ما

چونانکه بایدند

نه بایدها ...

هر روز بی تو

                   روز مباداست!

قیصر امین پور                               

نظرات (۵)

سلام سپیدار عزیز احوالات... 
اصلا تقصیر خودته من هی فراموشت می کنم ...همش شمارو با خانم توکلی اشتباه میگیرم....
بگذریم...چطوری ...خوبی...ممنون پیکات خیلی خوبه ....دستت درد نکنه این د پاشنه دارتم جالب بود ممنون
پاسخ:
سلام عزیزم 
اونوقت تقصیر من چیه؟!!!!  :o
خوبی از خودتونه :)
سلام و سپاس
پاینده باشید استاد و معلم گرامی
پاسخ:
سلام
زنده باشید
استاد؟!!!!! نفرمایید ! ما شاگرد هم نیستیم در مقابل معلمای خوب کلاس اولی!
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۰ کلبه الفبا
نفرمایید عزیزم کار شما یه چیز دیگست
پاسخ:
شما یه چیز دیگه می بینید عزیزم !   D:
... 
جدی ! از شوخی گذشته کارهای آقای مهدی خانی خیلی خوبه ! دیدین؟
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۹ کلبه الفبا
میگم خانم مهدوی وبلاگ داره ؟  پیدا نمیکنم
پاسخ:
بله این هم آدرسشون:
سلام 
واقعا دستتون درد نکنه
این پیکا عاااالین.سپاسگزارم
پاسخ:
سلام عزیز
اگه بتونه کمکی به معلمای پرکار کلاس اول بکنه من خدا رو شاکرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی