سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

" د" پاشنه دار

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

این مطلب رو سال گذشته تو وبلاگ قبلی گذاشته بودم . حالا که فردا میخوام نشانه ی "د" رو تدریس کنم شاید بد نباشه دوباره گذاشتنش!

--------------------------------------------------------

می دونید " د" پاشنه دار چیه؟!!!!!

بچه ها کلمه هایی که نشانه ی " د" به نشانه ی قبلی می چسبه ، مثل : سبد ، آمد و ... رو بد خط می نوشتند . من هم که حسّـــــــــــــــــــــــاس!

پس من هم مجبور به اختراع " د" پاشنه دار شدم.

 

درمیان حروف الفبای فارسی، حرف (د) از حروف پرتکرار زبان فارسی بوده و زیبانویسی آن، تأثیر فراوانی در زیبایی خط دانش آموزان دارد.

پس از آموزش این حرف، دانش آموزان در تمام کلمات، این حرف را به یک شکل می نویسند. این یک شکل نویسی در کلماتی مانند (سبد) و (آمد) و ... که حرف (د) به حروف پیشین می چسبد، از زیبایی خط آنان می کاهد.

دانلود pdf  آموزش " د" پاشنه دار


هر دانلود پنج صلوات

پ ن:

دلم مزارِ شریفِ هزار خاطره است

هزار و یک شبِ ناگفته هاست قصّه ی من

سیده تکتم حسینی

نظرات (۲)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۸ کلبه الفبا

به به سیده تکتم خانم 

ازدواج کردی؟؟

من یه پسر دانشجو دارم میگه زن میخوام دنبال یه دختر خوب میگردم 

30 نفریم با اجازتون غیرانتفاعی و30 نفر ؟؟؟؟ مدیر اگه میتونست روی سر من هم بچه مینشوند

پاسخ:
سیده تکتم رو مگه میشناسی؟
....
من هم اگه جای مدیرتون بودم بزرگترین جای مدرسه رو می کردم کلاس اول ، بعد صد تا بچه میریختم تو کلاست !!! البته 3 ، 4 تا هم دستیار بهت میدادم که که ادبشون کنی!!! والا !     D: 
....
ای جااااان! برا پسرتم بگو  چطور عروسی میخوای ، خاله اش - که من باشم - براش پیدا می کنه!😊
درسته من یکی یه دونه ام و خواهر ندارم ولی قول میدم خاله ی خوبی باشم !😃
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۸ کلبه الفبا
ای بابا من فکر کردم خودتون تکنم هستی
پاسخ:
نه عزیزم اسم من تُکتَم نیست (چه اسم قشنگی !) در ضمن  فامیلی من ارجمندِ نه "حسینی! ؛ )      متأسفانه از سادات هم نیستم ! دیگه اینکه ایشون شاعره ای از کشور افغانستان هستن .
...
چرا همچین فکری کردی؟!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی