سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل 6 ریاضی اول دبستان

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

"روز غصه ی بابا      روز گریه ی مادر      ما همه عزاداریم     روز اشک و عاشوراست"
 
سلام
عزاداریهاتون قبول ان شاءالله.
سؤال : کسانی هستن که جلوتر از فصل 6 باشند و لازم باشه تم های بیشتری رو زودتر بگذارم؟

 پاورپوینت فصل 6 ریاضی اول دبستان :

پاورپوینت فصل 6 ریاضی اول دبستان

هر دانلود پنج صلوات

پیشکش به ساحت سیدالشهدا علیه السّلام و  ارباب آب و ادب ، قمر منیر بنی هاشم

 

پ ن:

 این همه غیرت! عجبا این همه مستی!

تو که هستی که چنین مستی و شمشیر به دستی؟

نه شرابی، نه سرابی، نه لبی خورده به آبی

از کجا آمده در عین عطش این همه مستی

تو سبوی ملکوتی که ملک مست شد از او

که فلک مست شد، افتادی از دست و شکستی

مهدی جهاندار ملِک آبادی

 

نظرات (۲)

۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۰ همسفر شکوفه ها
سلام خانمی خب هستین؟
دستتون دردنکنه من که تمام پاورای پارسال رو دارم ولی دوست دارم اینارو روهم دانلود کنم ( آدم باید به روز باشه) پاوراتون کمک بزر گی هستن فعلا کسیرو ندیدم که تمام کتاب ریاضی رو پاور کرده باشه براتون آرزوی موفقیت وسلامت می کنم عزیزم[گل]
پاسخ:
سلام
به به ! چشم ما روشن ! پیدا شدن دوستان بلاگفایی خوشحالمون میکنه بسی بسیار! خوش اومدی🌷
عزیزم اینا همون پارسالی ها هستن خیلی تغییری نکردن !
سلام من همیشه دعاگوی شما هستم.شماشاید تنهامعلمی هستید که حاصل زحمات خود رافی سبیل اله در اختیار دیگران قراز می دهید.خدا خیرتان بده
پاسخ:
سلام عزیز
ممنون از لطفتون ! هیچ طور نمیتونم به خاطر دعاهاتون ازتون تشکر کنم ! 
نه عزیزم خیلی از معلمها هستن که بیشتر و بهتر از من و خالصانه تر از من تجربیاتشون رو در اختیار همکارا قرار میدن !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی