سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

گنجینه ی لغات

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ

عزیزم! یه کلمه بگو که صدای اولش "د" باشه !

همون "عزیزم"! بر و بر نگاه می کنه !

- عزیزم ! "د" مثل "درخت"!

همون عزیزم: "درخت"

- آفرین ! حالا یه کلمه بگو صدای اولش "پ" باشه .

: پرخت!

-  یه کلمه بگو اولش "خ" باشه 

: خرخت

دیگه سؤالى نیست!گویا با این گنجینه ی لغات پر و پیمون قرار نیست هیچ سؤالی بی جواب بمونه !

..................

پ ن: من با این اعجوبه ها چه کنم؟ ماجرایی داریم !

۹۴/۰۷/۱۸
سپیدار

نظرات (۴)

خیلی جالب بود،خدا را شکر من از این نابغه ها ندارم
پاسخ:
اتفاقا بچه ی نازیه! اصلا همینکه کلمه های به این با مزه ای می سازه یعنی خیلی هم باهوشه!    :)
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۳ بوستان کلاس اولی ها
سلام دوست وهمکار گرامی
سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک می گم .
جوینده عاقبت یابنده بود. چند روزی دنبال وب جدیدت می گشتم پیدات نمی کردم این بلاگفا که کاسه کوزه هامون رو بهم ریخت ومطلبامون رو از بین برد . همه رو از هم دور کرد.ولی چند روز هر چی آدرس جدیدت رو تو پیوندام ثبت میکنم درج نمی شه نمی دونم چرا حالا که پیدات کردم خوش حالم وبرات آرزوی سلامتی میکنم بیشتر بهت سر خواهم زد و از تجربیات ومطلبای مفید تون استفاده خواهم کرد .
منتظر حضور سبزتون هستم .
پاسخ:
سلام 
تو کامنت دومتون جواب دادم !
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ کلبه الفبا

من منتظر آدینه دومی هستماااااا 

ما را بی آدینه نکنی صلواااات

پاسخ:
    واااای !روم به دیوار !شرمنده! آقا صورت من رو شطرنجی کنید ...
عزیزم همونطور که قبلا عرض کردم خدمتتون برا نگاره ها فقط ۲پیک نوشتم هفته های دوم و آخر ! از هفته ی اول آبان ان شاءالله هر هفته با یک پیک در خدمتتون هستم . البته به شرط توفیق و حیات!
سلام همکار گرانقدر و با ذوق!
منم ازاین دست مشکلات دارم...تازه اولشه درست میشن...
شما ریاضی چقدر جلویید!!! من اندر خم تم 3هستم!
بابت پیک ادینه سپاس..
من تازه شما رو پیدا کردم امیدوارم این اشنایی پردوام باشه و30سال شیرین خدمت ادامه داشته باشه...!!!!
وبلاگ شادی دارید یعنی خودتون شادید واقع لذت بردم...
سال تحصیلی خوب و شادی داشته باشید...
پاسخ:
سلام عزیزم
بله درست میشه ان شاءالله . همین خاطرات بامزه است که کار با بچه ها رو شیرین می کنه .
ریاضی تم چهارَم . تقریبا هر هفته یک فصل . برای دوستانی که عجله دارن کتاب رو تموم کنن ، یکی دو تا از فصلهای ریاضی رو جلو جلو میگذارم.
خوشحالم که وبلاگ رو شاد می بینید . امیدوارم دلتون همیشه شاد باشه .
شاد زی با سیه چشمان شاد
که جهان نیست جز فسانه و باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی