سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

محمد رسول الله

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

http://news.mohammadmovie.com/wp-content/uploads/2015/08/01.jpg

امروز(دیروز؟! ) بالاخره بخت یار شد ، کائنات با هم مچ شدند و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست در دست هم دادند به مهر ، تا من هم برم و فیلم تحسین شده ی "محمد رسول الله" مجید مجیدی رو ببینم .

البته چون سینمای نزدیک خونه مون صداش چیزی در حد فاجعه است ، مثل دفعه های -انگشت شمار -گذشته رفتیم سینما مرکزی . آخه صداش با کیفیت دالبیه و لذت فیلم دیدن با این صدا ، دو چندان!بغل

فیلم از شعب ابیطالب و روایت حضرت ابوطالب شروع و از جایی که ابوطالب با شنیدن صدای قرآن خواندنِ (به نظرم) پیامبر -که سوره ی فیل رو تلاوت می کنند - یاد خاطرات زمان تولد پیامبر می افته ،  به سال عام الفیل و داستان ابرهه و میلاد پیامبر و نوجوونی حضرت وارد میشه.

 فیلم خیلی بهتر از اونی بود که فکر می کردم .(می ترسیدم شبیه فیلمهایی چون "یوسف پیامبر" باشه که اصلا ازش خوشم نمیاد ! ) ؛ فیلم قابل دفاع و قابل احترامی بود . یه فیلم لطیف و نرم ! با دکور و صحنه و کلا تصاویر چشم نواز !  یه سر و گردن که هیچ ! یه قد [!] از فیلمای دیگه سینمای ناامیدکننده ی ایرانی ، بلندتر و بالاتر! 

اولین چیزی که وقتی از سینما اومدم بیرون یادم مونده بود موسیقی عــــــــــــــــــــــــــــالی و جلوه های ویژه ی  قشنگش بود.(بععععله! اولین و دومین! )

صحنه های حمله ی ابابیل به سپاه فیل ، صحنه های یثرب وقتی پیامبر و مادرشون اونجا بودن و از همه بیشتر صحنه های مواجهه ی پیامبر با دریای طوفانی ، برام جالب و هیجان انگیز بود!

بازی بازیگرها هم قشنگ بود و تو ذوق نمی زد . مخصوصا داریوش فرهنگ(ابوسفیان)، مینا ساداتی(آمنه)، ساره بیات(حلیمه) و علیرضا شجاع نوری(عبدالمطلب)و ... بقیه دیگه!

 ولی از شما چه پنهان از اول تا آخر فیلم با صدای ابوطالب(مهدی پاکدل) و صدای حضرت رسول مشکل داشتم . مخصوصاً با شنیدن صدای ابوطالب که بازی مهدی پاکدل رو دیگه نمیدیدم!افسوس

 پ ن1: چند جا می طلبید که جماعت یه صلوات دلچسب بفرستن (مثلا تو مراسم نامگذاری پیامبر ، اونجا که عبدالمطلب بچه رو رو دست بلند می کنه و اسمش رو بلند میگه ! ) اما هیچ کس شروع نکرد !... اگه داداشم بود احتمال میدم اینکار رو می کرد ! و من کلی کیف می کردم! ... حیف!

پ ن2: ای بابا! فکر می کردم نسل کسانی که وسط فیلم پاکت چیپسشون رو با سر و صدا باز می کنن و خرچ و خرچ چیپس میل می کنن ، منقرض شده ! ولی زهی خیال باطل ! 

۹۴/۰۷/۱۰

نظرات (۲)

۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۴ زهرا خوش کردار
سلام عیدتون مبارک مثل فرستادن عکس فقط در آخر نمادلینک را تیک دار کنید



پاسخ:
 سلام
ممنون . ولی باز نتونستم!!!!
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۵ زهرا خوش کردار
سلام متاسفم کاش مبتونستم کمک بیشتری بکنم روز خوش
پاسخ:
سلام
اشکال نداره همون پیکوفایل آپلود می کنم!
ولی تو بلاگ اصلا گزینه ی لینک رو نداشتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی