سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

هفت آسمان را بردرم، وز هفت دریا بگذرم

چوندلبرانه بنگری در جان سرگردان من

*****

اینم خواسته ی زیادیه؟ 

_________________________________________________________________________________

پ ن: چند وقته این بیت حضرت مولانا ورد زبونم شده و حتی وقتی دارم کتاب می خونم تو سرم می چرخه و می چرخه و مترصده تا مکث کنم تا بیاد جلوی چشمام!!! فکر کنم مغزم داره با شعرهایی که به گوشه و کنارش چسبیده به قلبم تقلب میرسونه! حرف زدن یادش میده !نمیدونم شاید ... 

بعدا نوشت: توجه کردین پاری وقتا بعضی کارهای به ظاهر سخت و غیر ممکن و موقعیت های غیر قابل تحمل ، به واسطه وجود پارامتری خاص ، شدیدا راحت و قابل تحمل که هیچ ، دوست داشتنی هم میشن؟!!!!! شاید مهم ترین کار ما آدما پیدا کردن و دل بستن به همین «اکسیر» باشه!!! 

بعضی وقتها که صدای خرد شدن استخونهام رو زیر بار تحمل شرایط و موقعیتی خاص میشنوم ، ناخودآگاه دنبال اون اکسیر ، اون «نگاه دلبرانه» می گردم ؛ ولی افسوس که هنوز مطمئن نیستم دیده باشمش!!!!!! و اینطوریاست که تنها خواسته ، آرزو و دعام میشه: خودت رو بهم نشون بده ! خواهش می کنم ...

۹۴/۰۳/۲۱
سپیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی