سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

ما و نمایشگاه کتاب

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

پنجشنبه 17اردیبشت بود و طبق برنامه ی قبلی رفتیم نمایشگاه کتاب و برای صرفه جویی تو وقت و پشیمون نشدن همراهِ عزیز از همراهی!! طبق لیست به راهروها و غرفه هاش سر زدیم وبیشتر کتابهای لیست هم تهیه شد(همین جا باید تشکر کنم از عزیزانی که با پیشنهاداتشون به منِ "لیست گم کرده ی حیران" کمک کردن در تهیه ی لیست جدید. ) طبق معمول چندتا کتاب هم پیش بینی نشده و ناگهانی خودشون رو به سبد خرید ما تحمیل کردن . بعضی از کتابها هم نبود و بعضی هارو هم می گفتن چند ساعت دیگه میاد(که نیومد) از اونجایی که به موقع رفته و به موقع تربرگشته بودیم دچار سختی و بدبختی مترو نشدیم و خوشحال و شاد و خندان اومدم خونه تا گزارش خرید بدیم خدمت دوستان که دیدیم... بععععله !بلاگفاحالش خوش نیست و اصلا ما رو به جا نمیاره ! کاریش نمیشد کرد ، پس سعی کردیم زندگی رو به روال معمول ادامه بدیم .

چهارشنبه 23 اردیبهشت هم رسم و رسوم نمایشگاه کتاب رو به جا آورده و برای تهیه کتابهای جامونده و فراموش شده ، هم چنین خریدن کتاب برا بچه های کلاس ، دوباره گذرمون به نمایشگاه کتاب افتاد و باز دست پر ولی اینار با سختی و بدبختی برگشتیم خونه! (بعد از تعطیلی مدرسه رفته و تو شلوغی عصر مترو برگشته بودیم!  و "تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل"!!!)

جاتون خالی! برای بچه های کلاس قصه هایی از کلیله و دمنه تهیه کردیم و برای خودمون 40 جلد کتاب تو ژانرها و موضوعات مختلف!

یه چیز هم میگم ان شاءالله دلخور نشین!

با توجه به قیمت یه جفت جوراب فوق معمولی که چند روز پیش خریده بودم 5 هزار تومان وجه رایج مملکت! - و الان دیگه اثری ازش نیست!- به نظرم "کتاب" اونقدرها هم که سر و صدا می کنن ، گرون نیست! تازه اگه تعداد نفراتی که کتابهامو می خونن رو هم لحاظ کنم ، کتاب اصـــــــــلاً به نظرم گرون نمیاد!

خلاصه اینکه برای "بیشتر مردم"(نه همه) گرونی کتاب ، بهونه ست برای شونه خالی کردن از بار کوتاهی خودشون ! و گرنه همین افراد ماهانه چند برابر این پول رو اگه نگم صرف قلیون و ... {که اهمیت این سه نقطه از کلمه ی قبلش خیــــــــــــــــــــــــــــلی بیشتره!} لااقل صرف فلافل و همبرگر و شارژ گوشی های تقریباً گرون قیمتشون می کنن! میگی نه؟! از خودشون بپرس!

*****************

پنجشنبه شب(24 اردیبهشت) هم شال و کلاه سفر کردیم به سمت اصفهان !که گزارشش رو تو پست بعدی می نویسم!

۹۴/۰۳/۱۸
سپیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی