سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

از آستان رضایم خدا جدا نکند

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

قابل توجه دوستان و همکاران عزیز:

برای سهولت در دسترسی به مطالب آموزشی این وبلاگ شامل: پاورپوینت های ریاضی و فارسی اول دبستان ، پیک های آدینه ، متن روانخوانی و املا و ... می تونین در بخش طبقه بندی موضوعی  (سمت چپ وبلاگ)، به موضوع معلم یار و زیرشاخه هاش مراجعه کنید .

تمام مطالب آموزشی این وبلاگ وقف و پیشکش به ساحت نازنین آقاجان مهربونمون امام رضای عزیز هست

باز نشر اونا و رسوندن رایگان اونها به دست همکاران عزیزمون تو هر جای ایران قشنگمون ، باعث افتخار و امتنان منه!

 ...

خرید و فروش فایلها ، حذف اسم و لگوی سپید مشق و یا تغییر فایلها مخصوصا پاورپوینت های فارسی و ریاضی به هر شکلی شرعا حرام می باشد .

...

توجه :

 رمز دانلود همه ی فایلها برداشته شده و نیازی به دریافت رمز برای دانلود نیست .  

۹۴/۰۳/۱۸

نظرات (۲۳)

سلام
طاعات قبول درگاه حق
خیلی زیبا و روان می نویسید همه پستای این صفحه رو خوندم و انگاری چندین کتاب خوندم ممنون
التماس دعا و با اجازه لینک وبتونو برداشتم
پاسخ:
سلام عزیز طاعات و عبادات شما هم قبول ان شاءالله 
همکار جان ! حواسم هست که "انگاری" واقعا نمی شه ها!!!!!!!!!!    ؛ )
امیدوارم خود کتابها رو هم بخونید    :)
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۳:۴۱ روزهای دوست داشتنی
 در کوچه های کوفه صدای عبور کیست؟
   گویا دلی به مقصد دلخواه می رود 
پاسخ:
کوفیان گرچه که از غصه ی او دل‌شادند
دوش وقت سحر از غصه نجاتش دادند
...
 عزاداریتون قبول ان شاءالله
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ کلاس کوچولو
سلام سپیدار جان خوبی پارسال دوست امسال اشنا چقدر دلم سوخت برای دوستانی که از دست دادم وخوشحال که شما را  پیدا کردم  این بلاگفا حسابی کاسه کوزه مان را به هم ریخت  به امید دیدار .
پاسخ:
سلام عزیزم! همچنان و همیشه دوست انشاءالله!
نماز روزه هاتون قبول!
بلاگفا !... خدا بگم چه کارش کنه!
ولی اشکال نداره حتما خیری توش بوده!
به قول سعدی عزیز: 
آنچه نپاید ، دلبستگی را نشاید
سلاااااااااام 
اینقد خوشحالم وبتون دوباره راه افتاده 
نبودین غصه دار شدیم 
تو این سال تحصیلی خیلی از کمک هایی شما استفاده کردیم ..من و جوجه هاااااام 

پاسخ:
سلااااااااام عزیزم🌹
ما بیشتر از اینقد خوشحال شدیم که پیدا شدیم 😊
ان شاءالله و به شرط حیات ، باز هم در خدمت شما و جوجه هاااااااتون باشیم☺
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۰ همکار مقطع دیگه
😭😭😭😭😭😭😭
سلاااام.
بالاخره بعد عمری....شد😢😢😢😢😭😭😭😭
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود!زودتر از اینا منتظرتون بودم! اوضاع و احوال خودت خوبه؟ پسرت خوبه؟ کوچولوت چطوره؟
چرا 😭😢؟
"بالاخره بعد عمری .... شد"؟
 چی؟ تو رو خدا خبر بد نده! ان شاءالله خیر باشه!
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۴۱ همکار مقطع دیگه
سلام.دوست عزییییز اونا اشک شوق بودن .یعنی بالاخره بعد از مدتها شد که پیامی بذارم
خواستم  زیرش پیام تکمیلی و توضیح بذارم که اینا اشک شوق هستند ولی نشد یعنی من انگار با سیستم اینجا آشنایی نداشتم.

ممنون بابت احوالپرسبتون.خدا رو شکر همه خوبیم.کوچولوم هم زمستون بعد گذروندن دوران بستریش یه عالمه متخصص و فوق تخصص رو ویزیت کرد😜از اطفال و عفونی بگیر تا آنکولوژیست و مغز و اعصاب. و کمیسیون پزشکان و ..منتها اصلا تشخیص داده نشد که دلیل اصلی اون کهیرهای وحشتناک چی بودن.دیگه آنتی بیوتیک و حساسیت به اون شد متهم ردیف اول.
الان هم به لطف و رحمت خدا خوبه .
خودتون در چه حالید؟اصل حالتون که خوبه؟
از دست بلاگفا 😤چشمم به اون صفحه خشک شد و چقدر منتظر بودم مشکل بلاگفا حل بشه.تا ابنکه چند شب پیش بطور اتفاقی فهمیدم بلاگفا مدتیه درست شده سریع و بی وقفه وبتون رو باز کردم منتها این بار اینترنتم یاری نداد.
تا اینکه بالاخره دیروز بعد عمری....شد.☺.الهی شکر
پاسخ:
سلام عزیز
خب خدا رو شکر 😊
فکر کنم کوچولوت به آب و هوای محل زندگی تون حساسیت داره ، باید برش گردونین شیراز!😉 شاید هم اینقدر انار دادین بهش خورده اینطوری شده!😄در هر حال ان شاءالله همیشه خوش باشین😊
بلاگفا ! بدتر و ناراحت کننده ترین بخش ماجرای قطع شدن بلاگفا ، پاسخگو نبودن صاحبشه! آدم باورش نمیشه ، با اون همه کاربر آخرین نسخه ی پشتیبانی که گرفته بودن مال سال 92 بوده باشه ! والا ما یه متن یه صفحه ای رو می خواهیم تایپ کنیم هر دقیقه ذخیره اش می کنیم ، اما اینا ....!
حداقل ما فهمیدیم به تکنولوژی و آدمهاش نباید دل بست . ان شاءلله که خیر باشه☺🌷
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۴۳ همکار مقطع دیگه
راستی یادم رفت بپرسم امسال میرید پایه دوم ان شا الله؟
پاسخ:
نه !😕 به هر دری زدم نشد! مدرسه مون اینقدر کلاس اول ثبت نام کرد که ما نتونیم بریم کلاس دوم! تنها راهش عوض کردن مدرسه بود که اونوقت چیزای دیگه رو از دست میدادم ! 
خلاصه  به شرط حیات ما همینجا هستیم تا کوچولوت بیاد کلاس اول☺ 

۱۲ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۸ کلاس کوچولو
سلام سپیدا جان با ادرسی که دادید وبم را پیدا کردم چطوری مطالب قبلیم را به وب جدیدم اضافه کنم متشکر میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام عزیز
من هم نمیدونم چطور میشه اینکار رو کرد . فعلا دارم تحقیق می کنم😉
راستی! آدرست رو چرا اینطوری گذاشتی؟!!! این که آدرس آرشیو سپید مشق قبلیه!
سلام. ببخید شما می دونید که وبلاگ مدرسه آبی به چه اسمی تغییر یافته؟
پاسخ:
سلام عزیز
نه متأسفانه
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۷ زهرا خوش کردار
سلام عزیزم آدرس سپید مشق جدید توی بلاگفا را میفرمایید  ندارم جدید را پس برای همینه که من مطلبی نمیتونم ببینم واقعا که ! درضمن اطلاع دارید که توی بلاگفا نمیشه بیان را کلینگ کرد برای همین فقط توی بیان لینگ کردم آدرس جدید را برام بفرستید
روز خوش
پاسخ:
علیک سلام عزیزم
تو بلاگفا دیگه صفحه ای ندارم. از بعد اون انهدام تاریخی دیگه اون صفحه به روز نمیشه!
صاحب بلاگفا هم با بیان مشکل داره و خیلی وقته (شاید بیش از یک سال ) که اجازه ی لینک دادن به وبلاگهای بیان رو نمیده. حتی ما نمیتونیم برای بلاگفایی ها با آدرس وبلاگ خودمون ، کامنت بگذاربم ! لج بازی بچه گانه دیگه !
۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۴ بوستان کلاس اولی ها
سلام گلم بازم سلام ..
خواستم ارشیو وبلاگم رو پیدا کنم با ادرسی که گفتید نشد
بگید چ جوری چون این کد ارشیو وبلاگ خودته ما چ جوری درس ارشیومون رو  پیدا کنیم؟.
ولی اگه میشه تو ی وب قبلی هم براتون پیام گذاشتم .از اینجا نمیتونی جواب بدی از همون جا ی سری به مابزن و جوابمون رو بده .....
ممنون و سپاس

پاسخ:
سلام عزیز
مثل اینکه متن بالای لینک رو خوب نخوندین ! عرض کردم به جای اسم ما ، اسم خودتون رو بنویسید ☺

این هم آدرس آرشیو وبلاگ قبلی شما:
https://web.archive.org/web/20150314232055/http://www.asadzade91.blogfa.com/
به وب قبلیم دیگه سر نمی زنم عزیز ! از همین جا درخدمتتون هستم و جوابتون رو هم میدم ان شاءالله!😊
...
پاسخ نظر قبلیتون رو هم نوشته بودم ولی نمیدونم چرا نیست؟!!!! مثل اینکه یادم رفته پاسخم رو ذخیره کنم !
در هر حال اصل مطلب این بود که ما هم بسیار خوشحالیم که شما به ما سر می زنید و اینکه صاحبان بلاگفا به خاطر مشکلاتی که با بلاگ بیان دارند هر گونه لینک دادن به وبلاگهای بیان (دارای پسوند blog.ir) رو نمیده !
۲۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۵ لیلا توکلی
با سلام سپیدار عزیز. من هم از بودن در کنار شما بسیار خرسندم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون دارم. . نوشته هایت مثل همیشه ناب و خواندنی است. ما را در تجربیات ناب تدریس خود هم شریک کن.
در این شبهای عزیز التماس دعا
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون
با سلام و خسته نباشید
دست مریزاد همکار محترم
اگر لطف کنید و برگه ی تکلیف ها رو زودتر بگذارید منون می شوم
ریاضی  فارسی
پیشاپیش تشکر می کنم
پاسخ:
سلام 
چشم سعی می کنم اول هفته ها بگذارم . 
به وبلاگ "دبستان نمونه" تو پیوندهای ما هم مراجعه کنید . آقای مهدی خانی پیک های خیلی خوبی گذاشتن . البته تکالیف"مدرسه ی آبی" خانم توکلی هم خوبه.

سلام
شما واقعا واقعا معرکه هستید .....

من سال اولی هست که معلمم ! معلم کلاس اول ....
یه کم سخته ها ... ولی با وجود شما همکاران ... سپید مشق ، خانم رحمت ، خانم جهانتیغ ،  و بقیه عزیزان داره خوب پیش میره ...

ازتون یه سوال داشتم که ممنون میشم بهم کمک کنید
من بعد از تدریس هر نشانه ، به غیر از کلمات داخل کتاب بنویسیم کلمات خارج از کتاب هم کار میکنم ... ولی الان به مرور داره تعداد کلمات خیلی زیاد میشه و احساس می کنم بعضی از دانش آموزام گنجایش همه کلمات رو ندارن. وقتی یک کلمه ای که باهاشون کارنکرده باشم ، دیکته بگم میگن خانم نگفتین !  نمیدونم چیکار کنم :(
همش میترسم خوب کار نکرده باشم !
یه آزمون ازشون گرفتم بین 28 تا دانش آموز 9 تا بدون غلط نوشتن ، 7 تا یکی دو تا غلط داشتن ،3 4 تاشون هنوز خوب نمینویسند ... بقیه هم متوسطن ...
به نظرتون طبیعیه؟
میشه منو راهنمایی کنید ... ممنونم
پاسخ:
سلام همکار تازه نفسم :)
متشکرم از تعریفتون ولی ... آواز دهل شنیدن از دور خوش است D:
خوبه که میگی "بعضی بچه ها گنجایش اون همه کلمه رو ندارن" ! بله گنجایش بچه ها مهمه !
یه اشکالی هم ما معلم اولی ها داریم که فکر می کنیم باید بچه های کلاس ما همه ی کلمه هایی که میشه نوشت رو بنویسند ! تازه فهمیدم که اینطور نیست ! قبلا من هم سخت می گرفتم و انتظار داشتم وقتی نشانه ای رو درس میدم بچه ها همه ی کلمه هایی که حروفش رو خوندن بخونن و بنویسند  و حرص میخوردم که بچه هام ضعیف اند !
امسال کلاس اولند و سالهای دیگه هم جزء سالهای آموزششونه پس نیازی نیست همه چی رو امسال یاد بدیم ! نیازی نیست خودم و بچه ی کلاسم رو اذیت کنم تا چیزی رو بیشتر و زودتر از موعد یاد بگیره !
 حالا نه خودم رو خیلی اذیت می کنم و نه بچه ها رو ! برای رونویسی و مشق کلمه ی خارج از کتاب میگم ولی نه زیاد ! تو املا هم خیلی سخت ها رو نمیگم ! این کلمه هایی که الان نوشتن شون سخته چند هفته دیگه براشون راحت میشه ، اونوقت این کلمه ها رو میگم که بیشترشون درست بنویسند . و اعصاب خودم و بچه ها و اولیاشون خط خطی نمیشه ! :)
برای یک بار نوشتن و خوندن و روانخوانی کلمه های بیشتری میگم ولی انتظار ندارم تو املا همه ی بچه ها اونا رو درست بنویسند . توی املا هم اگه بخوام کلمه ی جدید بگم اول میگم که میخوام یه کلمه ی جدید بگم و دوست دارم ببینم خودشون می تونن بنویسند و فرصت میدم سعی خودشون رو بکنند و بعد اون کلمه رو روی تخته می نویسم تا کسانی که اشتباه نوشتن درست کنند !
در ضمن برای نشانه های 2 که حروف عربی هستن به جز کلمه های خود کتاب به اندازه ی انگشت های یه دست هم کلمه ی خارج از کتاب نمیگم ! 
اگه خیلی بیشتر از توان بچه ها ازشون انتظار نداشته باشیم تدریس و یادگیری برای ما و بچه ها شیرین میشه!
عزیزم به خودت و بچه ها بیشتر از اونی که باید سخت نگیر ! 
در ضمن کلاست خیلی هم خوبه ! بودن 3-4 نفر ضعیف غیر طبیعی نیست ! احتمالا اگه توقعت خیلی بالاتر از توانشون نباشه اینها هم میشن متوسط کلاس و متوسطها میشن خیلی خوب !

سلام دوباره
عذر خواهی که جواب لطف و محبتتون رو دیر میدم ...

آخییییششششش خیال منو راحت کردین ..... انقدر نگران بودم که حد نداشت :)

انشاالله که خیر ببینید ...
همیشه به یادتونم و وبلاگ زیباتون رو به دوستان و همکارام معرفی میکنم ...

جدا از محتوای آموزشی وبلاگتون ، بقیه مطالب هم بسیار دلنشینن ، بارها شده که نشستم و خوندم و هم حس شدم باهاتون ......
این وسطا گریه هم کردم ....
پاسخ:
سلام :)
ممنون که هستین 
چه کار فوق العاده ای. خدا قبول کنه ،  انشالا عاقبت بخیر و رو سفید دنیا و آخرت بشین.
پاسخ:
سلام ممنون از دعای فوق العاده تون
سپاس فراوان
پاسخ:
موفق باشید
سلام سپیدار عزیز من نمیتونم هیچ فایلی رو از وبلاگتون دانلود کنم صلوات کار ساز نبود چکار کنم؟
پاسخ:
سلام
کتاب بخرید ، کتاب بخونید :)
مطالب مربوط به موضوع پاورپوینت فارسی وبلاگ رو هم دقیق بخونید :) 
..
همونطور که میگن "با توکل زانوی اُشتُر ببند" یعنی توکل خالی کارساز نیست ، برا دانلود فایلهای وبلاگ هم صلوات به تنهایی کارساز نیست :)
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۱۶ همسفر شکوفه ها
سلام خانمم
سپاس فراوان بابت پاورهای درس فارسی ان شاالله عمری باشه سال آینده استفاده میکنم پاورهای ریاضی که کمک زیادی به فهم بهتر دانش آموزام کرده ازطرف خودم ودانش آموزام ازتون سپاس گزارم ان شاالله سلامت وتندرست وعاقبت به خیرباشیدعزیزم
پاسخ:
متششکرم بابت دعاهای خیرتون عزیزم
سلام
من سه ساله از مطالب وبلاگ شما استفاده میکنم ...چقدر خوب هست چقدر مفید ...
بخصوص پیک های آدینه تون ..
این پیک ها رو برای همه نشانه ها درست نکردید؟ یا من اشتباه دیدم ....
چه کنابی و از کدوم سایت باید بخرم تا بتونم از پاور پوینت ها استفاده کنم.

پاسخ:
سلام عزیزم
نه متاسفانه بقیه ی پیک های آدینه رو ننوشتم
رمز پاورپوینتها هم برداشته شده تا همه ی دوستان بتونن ازشون استفاده کنند.  پاورپوینتها و همه ی مطالب به درد بخور وبلاگ وقف امام رضای جااااانه!
سلام مجدد
 سپاس از محبت خالصانه تون .... اجرتون با خود امام مهربانی ها .... ما که دستمان کوتاه ست ...

یعنی منتظر باشم یا نه قصد درست کردنش رو دارید ؟ راستش بخواهید من تابستونی در حال جمع آوری نمونه سوال و پیک برای دانش آموزام بودم ..پیک های شما فوق العاده جذاب و دوست داشتنی هست تک هستید در واقع !....


پاسخ:
سلام عزیزم 
نه متاسفانه فکر نمی کنم بتونم درستشون کنم ... مگر اینکه به دعای دوستان و نگاه امام رضای مهربون فرجی بشه
منتظر می مونمممممم :)
پاسخ:
:-)

سلام همکار عزیز. از اینکه می بینم هنوز معلم هایی هستند که دغدغه ی آنها فقط کلاس خودشان نیست خوشحالم.کارهای شما بسیارعالی و جذاب بود. دستمریزاد. خوشحال تر از تفکرات و نگرش شما هستم.  امیدوارم موفق و سربلند باشید. 

 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم از انرژی مثبت شما:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی