سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

دانشمندان کوچک کلاس ما1

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ق.ظ

این هم چند تا از تحقیقات دانشمندان کوچولوی کلاس ما البته همونطور که خودتون بهتر از من میدونید، تحقیق کلاس اولی ها در حد جمع آوری و طبقه بندی اطلاعاتِ!

مستند سوسیس و کالباس

دشمنان خوش مزهزهرا با این مستند بچه های کلاس (و من) رو از سوسیس و کالباس بیزار کرد

و این هم دو تا آزمایش که پرنیا آورده برای اینکه بدونیم توی نوشابه چه خبره!

تحقیق و فیلم مهشید درباره ی گروه های غذایی هم خیلی قشنگ بود . ولی بعد از آپلود نمیدونم چه مشکلی داشت که بلاگفا قبول نکرد ثبتش کنه !

پ ن2: تحقیق یکی از بچه ها درباره ی طرز صحیح نشستن زمان خوندن و نوشتنِ . می گفت میشه درباره ی ضررهای سیگار و قلیون تحقیق کنم؟ قرار شده هر دو تاش رو بیاره

پ ن2: فکر کنید منی که هر وقت میخوام سوار تاکسی بشم ، اول ، دست راننده رو نگاه می کنم که خدای نکرده توش سیگار نباشه! که بعد از سوار شدن مجبور به دادنِ تذکر نشم بعد از دیدن این تحقیق چقدر باید پیاده روی کنم!

۹۳/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی