سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

جاروفروش مقدس

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

اسم کتاب "چت مقدس " رو شنیده بودم ، کنجکاو شدم و خریدمش! کتابی که مهر "مجموعه داستان فتنه" روش خورده ، به کوشش رحیم مخدومی

کتاب200 صفحه ای شامل 24 داستان کوتاه . از این 24 داستان 15 تاش به نظر من خیلی خیلی بد و افتضاحند! خیلی آبکی و نچسب! یه کلام : مزخرف!

از 9 تای باقی مونده 4 تا قابل قبول ، 4 تا خوب و تنها یکی خیلی خوبه ! یکی ای که اگه نبود من این کتاب رو میگذاشتم تو سبد کاغذهای باطله!

اما اون یکی : داستان کوتاه "جارو فروش " به قلم "سلمان کدیور"

جارو فروش حرفهای یه بساز و بفروش امروز و رزمنده ی دیروزه که توی دل و ذهن خودش ، خطاب به مشتری بدهکار امروز و فرمانده ی دیروزش میگه. زاویه ی نگاه ، شیوه ی بیان و قوام کلی داستان یه سر و گردن که نه یه تمام قد از بقیه بالاتره !

پ ن 1: اگه به من بود اسم کتاب رو میذاشتم "جارو فروش"

پ ن2: چهار تا داستان خوب هم از نظر من : گزارش یک قتل ، من آدم کشتم ، ریه های سوخته و داستان فتنه

پ ن3: سلمان کدیور همون "سلیم " یا "پسرک چوپان" است که با شعرهاش می شناسمش 

پ ن4: حدیثی از امیر ملک سخن علیه السلام به شیشه ی کتابخونه م چسبوندم با این مضمون:

کسی که از کتاب آرامش می گیرد ، هیچ چیز آرامش او را به هم نمیزند

-این روزها خودم رو بستم به کتاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی