سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت نشانه ی خوا

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ب.ظ

سلام

تا دوباره غیب نشدیم پاورپوینت آخرین نشانه ی بخش یک رو تقدیم کنیم!نیشخند

برام خیــــــــــــلی دعا کنید .

پاورپوینت نشانه ی خوا

هر دانلود پنج صلوات

صلواتها هدیه به روح پدرم !

که این روزها شدیدا جای خالیش رو حس می کنم!

نذر نگاهش

پ ن:

أَللّهُمَّ لا تَکِلْنِى إِلى نَفْسِى طَرْفَةَ عَیْن أَبَداً

«خدایا مرا حتى به اندازه یک چشم بر هم زدن به خویشتن وامگذار»



نظرات (۷)

سلام خوبین؟ 

پاور پوینت نشانه های عربی رو ندارین؟

پاسخ:
سلام عزیز
متاسفانه هنوز درست نشدن

خیلی عالیه مطالبتون . دستتون درد نکنه. من کلی چیز دانلود کردم صلواتشونم به جا آوردم :))

پاسخ:
سلام
زنده باشین
ممنونم:-)

سلام 

پاورپوینت نشانه های 2 هم میذارین؟

پاسخ:
بله انشاالله
جواب سوال ما رو نمیدین؟؟؟

اینا چرا دانلود نمیشن

پاسخ:
میشن عزیز :-))

هرچی می نم دانلود نمی شند.

پاسخ:
سلام 
مشکلی نداره فایل با کلیک روی عکس وارد صفحه لینک دانلود میشید

سلام وقتتون بخیر من از سالها قبل از پاورپوینت های ریاضی شما استفاده کرده ام.ضمن اینکه خودم صلوات ها رو به جا آوردم از بچه ها هم خواستم صلوات بگن و با دلهای پاکشون برای تهیه کننده این پاورپوینت های عالی دعا کنن. امسال که دخترم کلاس اوله بازم از همون پاورپوینتهای ریاضی که تو لپ تاپم بود استفاده کردم بارها. الان یه لحظه گفتم بیام ببینم بازم وبلاگتون برقرار هست یا نه. خدا رو شکر بازم کلی مطالب عالی دارین...دستتون درد نکنه

پاسخ:
سلام... ممنونم از محبتتون...  الان بیشتر تو کانال و پیج سپیدمشق تو پیامرسان ایتا و اینستا فعالین تا وبلاگ 😊

یه سوال هم داشتم.لطفا فونت های مورد استفاده در پاورپوینت های فارسی رو معرفی کنین تا نصب کنم.ممنونم .چون بعضی از فونت ها رو ندارم اسلایدها و مطالب یه کم بهم ریخته هستن تو سیستم من.

پاسخ:
عزیزم اگه آفیستون ۲٠۱٠ باشه و بسته ی۳۷۴ فونت فارسی که تو وبلاگ هم وجود داره رو نصب کنید مشکل حل میشه ان شاءالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی