سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

هجرت

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹ ب.ظ

نمی دونم کار درستی کردم یا نه ! ولی یکباره از همه ی خانواده دور شدم . از شهری که یه عمر توش زندگی کرده بودم کوچ کردم ، از مادر و برادرا و فامیل و دوستا دور شدم‌ ، از مدرسه ای که کسی بهم نمی گفت چرا؟ و هر کاری صلاح میدونستم اجازه انجام دادنش رو داشتم ، جایی که حق انتخاب مدرسه و کلاس با خودم بود ، اعتباری داشتم برای خودم ... انتقالی گرفتم اومدم شهری که تا حالا ندیده بودمش !!! هیچ فامیل و آشنایی هم اینجا نداریم.

شهر جدید ، خونه ی جدید ، مدرسه ی جدید ، زندگی جدید!!!

فرم انتقال رو اشتباه پرکرده بودم و افتاده بودم ناحیه ۲ کرج!!! من از شلوغی و آلودگی استان تهران فراری بودم و حالا منتقل شده بودم به یه جایی با همون شرایط ... دو ماه دویدیم و این در و اون در زدیم تا بالاخره ۲۸ مرداد انتقالیم رو گرفتم به شهر جدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ استان البرز.

نمیدونم چطور میشه و چه چیزهایی در انتظارمه؟ ولی به خودم امیدواری میدم که انتقالیم موقت و فعلا یک ساله است ، اگه به هر دلیلی نشد بمونیم برمی گردیم !!! به تجربه اش فکر کنم بیارزه !

عزاداریهاتون قبول و التماااااس دعای فراااااواااااان

...

....

کلیپ های تدریس مجازی رو تو کانال «سپید مشق»

eitaa.com/sepidmashgh

تو پیامرسان ایتا میگذارم. یه جورایی صداگذاری رو پاورپوینت ها محسوب میشه

و تو  3pidmashgh اینستاگرام

:-)

  ... 

...

...

به خاطر بی اخلاقی هایی که از همکاران به اصطلاح فرهنگی دیدم و عدم رعایت امانت داری و خیانت در امانتشون، پاورپوینت نشانه های ۲

( تشدید، ص، ذ، ع، ث، ح، ض، ط، غ، ظ) رو دیگه تو وبلاگ نمیگذارم!

...

خدانگهدار

۹۹/۰۶/۰۳

نظرات (۱۸)

۰۳ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۴۴ مامان طاهره

سلام عزیزم. ان شاءالله که هرجاهستین،سلامت وموفق وشاد باشین. مبارک باشه ان شاءالله.دعاگوی شما.محتاج دعام

پاسخ:
ممنووووووون عزیزم .دعا کنید هر چیه خیر باشه این هجرت :-)

سلام عزیزم

خوش به حال دانش آموزان هشتگردی

حتما مبارکه  که منتقل شدید 

حتما خیر کثیری داشته

انشاالله هر جاهستید لبخند امام زمان روزی هر روزتان

پاسخ:
سلام عزیزم
انشاالله که خیر و برکت داشته باشه این هجرت و خدا کنه طوری بشه که امکان تشکیل حضوری کلاس اولیها باشه
ممنونم از دعای خوشگلت:-)

سلام .شش سال پیش پسر بزرگه کلاس اول بود و‌من مهمون هر روزه اینجا.حالا کوچیکه کلاس اولی شده😁

 

محل جدید خدمت مبارک.تجربه شیرینی میشه ان شا الله

پاسخ:
سلام عزیزم
به سلامتی انشاالله 
امیدوارم مطالب ما برای پسر کوچیکه تون هم فایده داشته باشه

سلام . خدا قوت . سال تحصیلی پرکار و پربار پر از خیر و برکت

محل جدید هم همچنین

خدا همواره بهترین ها رو برای مخلوقش میخواد . امیدوارم این خیر برای شما مضاعف باشه

پاسخ:
سلام عزیز
ممنون بابت دعای خوبت
انشاءالله خیرها رو ببینیم و شاکر باشیم
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۴۳ مامان طاهره

سلام عزیزم خوب هستین ؟ خدا قوت.ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و موفق باشید.من فقط می تونم براتون دعا کنم که خداوند به شما و عزیزانتون سلامتی وشادی عطا کنند.خداوند متعال و عزیزظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو نزدیک کنند تا همه به اسایش وارامش برسند.به قول خودتون همه چی خوب خوبه؟دکتر سونوی طاهره رو دید گفت خوب خوبه.تا شش ماه دیگه... خداوند بزرگه.راستی واحد روبه رومون یه دختر کلاس اول داره.امروز ساختمان رو گذاشته بود روسرش که چرا مدارس تعطیل شده.نمی تونست درس یاد بده به دخترش.اگه دیدمش کانال تون رو معرفی کنم؟

پاسخ:
سلام عزیـــــــــزم.  چقدر دلم براتون تنگ شده
الحمدلله که طاهره جان خوبه...  تا 6 ماه دیگه یعنی خدا رو شکر اوضاع خوبه:-) 
منم هر دو سه ماه باید برم:-) 
بله عزیز اگه کمکشون میکنه آدرس بدین
۲۵ مهر ۹۹ ، ۰۰:۴۴ کلاس اولی

سلام و درود 

 

چقدر منتظر پاورهاتون بودم... من الان دارم با استفاده از پاورهای شما تدریس میکنم ولی هیچ یک از اسامی شما رو حذف نکردم تازه چند جا هم معرفی کردم .... خوشبختانه دیگه همه میدونن این کارهای زیبا از کجا نشات میگیره و اون همکارای به اصطلاح فرهنگی مطمئنا به نتیجه ای نخواهند رسید . 

امیدوارم هرکجا هستید موفق و شاد باشید.  من از طرف همه از شما عذر میخوام آخرتون با امام رضا... 

 

من و ۹۲ دانش آموز امسال یک مدرسه دعاگوتون هستیم .

پاسخ:
سلام عزیز 
ممنونم از محبتتون 
۲۶ مهر ۹۹ ، ۲۳:۲۹ دکتر یونس

سلام هاجر فی سبیل الله.
حالا نمیشد هجرت کنی به قم؟ دل ما هم باز بشه با دیدنت.. 
فکر کن بعد اینهمه سال هنوز قم نیومدی و اون کتاب چمران رو کماکان برای جنابعالی نگهداشتم.. 
ولی یه قم اومدن به من بدهکاری.. 

پاسخ:
سلااااااااااااااااام
خدایا چه روزهای خوبی بود روزهای وبلاگی
آره دخترم از تهران فرار کردم اومدم هشتگرد...  دعا کن از اینحا هم برم تو یه روستا...  خیلی به ارامش روستا احتیاج دارم... 
قم میام ولی زیارت که نمیشه کرد از بیرون سلام میدم و برمیگردیم
این دفعه قول میدم بیام دیدنت:-) 

سلام روزتون به خیر و سلامت

همین دو روز پیش شهادت امام رضا جان بود و ... ٬ حالا امروز اینجا و این پاورهای پربرکت امام رضایی ... به به خوش به سعادتتون ... قبول باشه ٬ خیلی دعاتون کردم.

پاسخ:
سلام عزیز
ان شاءالله مورد قبول واقع بشن »پاورهای پربرکت امام رضایی« چه اسم قشنگی روشون گذاشتین:-)
ممنون بابت دعای خیرتون

سلام ممنون از پاورهای فوق العادتون میشه بگین درچه صورتی رضایت دارین من از پاوراتون گاهی استفاده کنم؟؟

پاسخ:
سلام 
پاورها برای تدریس و استفاده در کلاس و آموزش ساخته شده اند...  تغییر پاورها و حذف و تغییر اسم و لگو در هیچ حالتی جایز نیست.

سلاممم . ورودت به دنیای اپلیکشن های بلاد کفر مبارک و پر خیر و برکت باشه

فکر کردم جدیدا اقدام کردی رفتم خوش آمد گویی بذارم دیدم ماشالا 58 تا پست رفته .

موافقم روستایم آروزست . البته نه از این روستا جدیدا که راه رفتن کبک رو دارن تمرین می کنن

خدا قوت

پاسخ:
سلااااااام
اتفاقا تازه وارد اپلیکیشن بلاد کفرم:-))  منتها گفتم دو. سه تا درس رو تند تند بگذارم تا به برنامه ی خودم برسم سرعت رو کند کنم 
... 
هنوز تو شهرم تا روستا خیلی باید دوندگی کنم

سلام عزیز نازنین

وقتتون بخیر

مهربان من پارسال تو  ایتا بودم و از تکالیف مخصوصا فیلم نوشتاری نشانه هاتون بسیار استفاده کردم

الان نه اون فیلم هار و دارم ونه کانال ایتاتونو پیدا می کنم

چطوری می تونم از فیلم هاتون استفاده کنم

واقعا در نوشتن  کمیتم می لنگه نه وقت دارم برم کلاس خوشنویسی ونه استعدادی در این زمینه دارم

لطف می کنید به فریاد من برسید نسبت به آموزش خط تحریری بچه ها

پاسخ:
سلام عزیزم
تو اینستا  3pidmashgh رو ببینید

الهی من فدات بشم مهربانترین معلم دنیا

پاسخ:
مهربون شمایید که انعکاس مهربونی خودتو تو بقیه می بینی عزیز دلم♥

سلام و عرض ادب من تازه با وبلاگ و اینستای شما اشناشدم پاورپوینت های شما بی نظیره واقعا تنوع داره و‌ کاربردی خداقوت میگم خدمت تون امام رضا (ع)پشت و پناهتون باشه خیلی زحمت کشیدید و کار دشواری را به این زیبایی خلق نمودید.

عزیزم اگر من پاورپوینت نشانه های ۲رو بخوام به چه شکل می تونم خریداری کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 

پاسخ:
سلام ممنونم از محبت شما
پاورپوینتهای نشانه های ۲ هنوز تکمیل نشدن و تصمیمی هم هنوز درباره شون نگرفتم عزیز.  احتمالا فقط فیلمشون رو در اختیار دوستان قرار بدم

سلام عزیزم ممنون از محبت تون و اینکه جواب پیام را دادید بازهم تشکر میکنم از تمام زحمات شما منتظر هستم که پاورپونت شما را کامل خریداری کنم .سپاس 🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
سلام عزیز🌹🌹🌹
۲۳ دی ۹۹ ، ۲۳:۳۳ مامان طاهره

سلام عزیزم. خدا قوت.خوب هستین ؟ ان شاءالله که همیشه سلامت و شاد و موفق باشید.دلتنگتونم.التماس دعاگوی شماهستم

پاسخ:
سلام عزیزم...  ممنونم یادم کردین 
راستش تدریس مجازی و گذتشتن اونها تو ایتا و اینستا اینقدر وقت گیره که دیگه فرصت نمی کنم به وبلاگ سر بزنم😊
طاهره جان خوبن؟ 
۲۶ دی ۹۹ ، ۱۹:۳۱ مامان طاهره

سلام علیکم .خدا قوت.خداپشت وپناهتون باشه.خداروشکر طاهره هم خوبه.باکلاساش مشغوله.فیزیوتراپی وکلاسای غیرحضوری!اینا چی می خوان دربیان خدا می دونه.ان شاءالله که شما هم خوب باشیدوهمه چی خوب خوب باشه.به امید ظهور مولی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.التماس دعا.دعاگوی شما هستم

پاسخ:
سلام خدا رو شکر 😊

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

اولا بگم نمونه پاورپوینت های شما هیچ جا نیست و پاور های شما با اختلاف بهترین هستند، دوم اظهار تأسف کنم برای آدم های سودجو ،چرا که لوگو و اسم سپید مشق اصلا تو پاورپوینت ها تو ذوق نمی‌زنه و مزاحم و باعث حواس پرتی نیست برخلاف بعضی کاربرگ ها سوم اینکه تولید محتوا با همین پاورپوینت های شما امکان پذیره، خب همکاران روش تدریس کنند و محتوای صوتی با فیلم گرفتن بهش اضافه کنند، کاری که خودم می‌کنم با ضبط صفحه نمایش پاور+ صوت معلم میشه تولید محتوا

چهارم اینکه اگه نشانه های عربی رو گذاشتید لطف کردید اگرم نه توقعی نیست،ولی در صورت امکان فیلم با کیفیتش بذارید همکاران صداگذاری کنند،بازهم ممنون وقدردان زحمات شما هستیم، سپاسگزارم 

 

پاسخ:
سلام ممنونم از توجه شما
چشم ان شاءالله فیلم خوبی از نشانه های۲میگذارم
۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۱۳ مامان طاهره

سلام به شما دوست عزیز تر از جانم.ان شاءالله که سلامت و شاد و موفق باشید.خدا قوت.واقعا کارتون خییییلی سخت شده.دلم تنگ تنگ بود،ولی چون نخواستم مزاحم بشم.اصلا نمیدونم بازم به وبلاگ سر می زنید یانه؟همیشه دعاگوی شماهستم.التماس دعا

پاسخ:
سلااااااااام عزیز دل♥
وبلاگ رو سر میزنم...  الان تو ایتا و اینستا هستم بیشتر
انشاءالله عاقبتتون به خیر باشه خواهر:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی