سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

کمک فکری لطفــــــــــــــــــــا!

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۳ ب.ظ

دوستان و همکارای خوبم!

شما جای من بودین چه کار می کردین ؟؟؟؟

◊◊◊◊◊

چند وقتی هست که تو فضای مجازی و غیر مجازی دوستان و همکاران میخوان که فایل های قابل ویرایش پاورپوینت های فارسی و ریاضی رو در اختیارشون قرار بدم .  

از یه طرف مثل هر اثری که تولید میشه حق کپی رایت برای خودم قائلم . هر چی باشه شب ها و روزهای زیااااادی رو طی این چند سال گذاشتم برای ساختنشون . از خواب و خوراک و خانواده ام زدم تا تونستم فایل هایی با اون کیفیت رو بسازم .(به خدا قصدم فخرفروشی و تفاخر نیست ولی دوستانی که از پاورهای ما استفاده کرده اند حتما تأیید می کنند که اصلا قابل مقایسه با پاورهایی که جاهای دیگه دیده اند نیست . هم از نظر زیبایی و هم از نظر کامل بودن!)

هر درس فارسی که شامل دو کتاب فارسی و نگارش میشه ، بین 20 تا 50 اسلاید غیر تکراری داره و ریاضی هم هر تم حدود 20 تا اسلاید غیر تکراری . و در هر درس بی اغراق چند هزار انیمیشن به کار رفته!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

به دو نمونه از سختی های زیاد تولید این پاورها اشاره کنم بد نیست :

دوستان می دونن که خط مورد استفاده در کتابهای فارسی ما با هیچکدوم از فونت های در دسترس و موجود تطابق کامل نداره . یه جور خط تحریری بین فونت فراز و نستعلیقه. و من به خاطر اینکه دقیقا خود خط کتاب توی پاور باشه بسیاری از کلمات رو دونه دونه از پی دی اف کتاب بریدم و تو فضای فتوشاپ اطرافش رو کامل خالی کردم! تا شکل زیباتر و شکیل تری داشته باشند . طوری که انگار تایپ شده اند!

...

 به جز تصاویری که دونه به دونه و با وسواس پیدا و انتخاب کردم (شاید قابل باور نباشه ولی خیلی وقتها برای گذاشتن یه تصویر حاشیه ای که جنبه ی زیبایی داشته چند صد تصویر و انیمیشن رو زیر و رو کردم تا تصویر مناسب، با کیفیت و حتی الامکان غیر تکراری پیدا کنم . تصاویر اصلی که جای خود دارن!) جاهایی که مجبور بودم از تصویر خود کتاب استفاده کنم ناچار بودم تو فتوشاپ یا ابزار دیگه کیفیت تصویر رو بالا ببرم و جاهایی که با این روش هم تصویر با کیفیت و خوبی درست نمیشد ناگزیر تصاویر رو دوباره بازسازی کردم !!

(فقط کافیه به شباهت زیاد شکلهای پاورهای ریاضی با کتاب توجه کنید . آیا متوجه شباهت و تفاوت شکلهای شیر و زرافه و میمون و ... و ترکیب بندی کلی پاورها با تصاویر و صفحات کتاب ریاضی شدین؟ متوجه شدین اونها شکلهای کتاب نیستند بلکه دوباره ساخته شده اند؟!!!)

♥♥♥♥♥♥♥♥

طبیعتا با اینهمه زحمتی که براشون کشیدم دوست ندارم مورد سوء استفاده قرار بگیره و کسی یا کسانی با برداشتن یا تغییر اسم و لگو و یا تغییر و حذف و اضافه ی چند تا تمرین و تصویر به نام خودشون به جایی ارائه بدهند و یا به فروش بگذارندشون . (نمیدونم شاید توقع من زیادیه!)

واقعا درک نمی کنم چرا دوستان دوست ندارند اسم صاحب اثر پای کارش باشه ! مگه وقتی کتابی میخرند یا بهشون هدیه داده میشه اسم نویسنده رو حذف می کنند؟ مگه وقتی فیلمی می خرند یا هدیه می گیرند اون کتاب یا فیلم رو با نام خودشون می فروشند یا منتشر می کنند؟ مگه وقتی برنامه ها و نرم افزارهای آموزشی مثل میشا و کوشا ، فیلم های علوم فندق و ... رو می خرند یا بهشون داده میشه فایل قابل ویرایش رو هم می گیرند تا اسم خودشون و مدرسه شون رو روش بگذارند؟!!!! ...

...

دیگه اینکه به نظر من پاور هم مثل کتاب و کاغذ و ماژیک و گچ و خط کش و چینه و ... ابزار کار هست درست مثل بیل و کلنگ و ارّه و قیچی و ... مگه در هر شغلی هر کس باید تمام ابزار اون شغل رو خودش بسازه؟ 

...

...

♥♥♥♥♥♥♥♥

از طرف دیگه به خاطر شرایط موجود و الزام به تدریس مجازی، بعضی مدارس و مدیران اصرار دارند برای تبلیغ خودشون و مدرسه شون یا به هر دلیل دیگه ای بگن همه ی معلمهای ما خودشون برای همه ی درسها تولید محتوا کرده اند!!!!! و همکارانشون رو تحت فشار گذاشته اند که هر طور شده تولید محتوا کنند و با اسم خودشون یا مدرسه شون ارائه بدن!!!!! (نه اینکه از نظر اقتصادی و معنوی معلمها تأمین هستند باید از ساعات خونه و زندگیشون هم بزنند برای تولید محتوا!!!!!)

...

بهم میگن بهتره خودت فایل اصلی رو بدی و گرنه خودت میدونی راههایی وجود داره که بدون اجازه ات فایل هات رو ویرایش کنند . قبول دارم این حرف رو . ولی وقتی بدون اجازه ی من باشه پیش خدا من صاحب حقم و کار اونهایی که این کار رو می کنند دزدی ! 

(ممکنه برای بعضی ها مهم نباشه این حرفها ولی چه بخواهیم چه نخواهیم روز حسابی وجود داره و قاضی عادلی!)

...

لطفا خودتون رو بگذارین جای من و بگین تو این موقعیت شما باشین چه کار می کنین ؟!!!!

از همه ی دوستانی که محبت می کنند و به سپیدمشق سر می زنند مخصوصا همکاران و دوستانی که از پاورها و مطالب ما استفاده کرده اند توقع دارم حتما حتما نظرشون رو بگن!

با کمک نظرات شما انشاءالله درستترین کار رو انجام بدم .

پیشاپیش ممنوووووووون از محبتتون !

نظرات (۲۰)

سلام سپیدار جان

من خیییییییلی از مطالب کانال شما استفاده کردم و چون وقف بودن اتفاقا برای همکاران دیگه هم ارسالشون کردم ... منظورم پاورهای فارسی و ریاضی هستن ... و از صمیم قلب بهتون غبطه خوردم که همه ی این زحمات رو وقف کردید ... من شاید اگر جای شما بودم پاورها رو می‌فروختم ولی خب تصمیم شما به سود بیشتر و ماندگار تر بوده که اون دنیا صدها برابر به دردتون میخوره ... از کاربرگهای فارسی هم توی دفتر مشقی که طراحی کردم استفاده کردم ولی رفرنس زدم و آدرس سایت رو نوشتم پایان هر دفتر ... من از طرف خودم میگم که هر وقت از پاورها استفاده کنم دعاگوتون هستم ... و حذف لوگو از پاورها رو واقعا کاری غیر اخلاقی میدونم ...

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم
من که در هر حال پاورهای بعدی رو هم تو وبلاگ میگذارم . ولی اگه شما جای من بودین تو این شرایط فایل قابل ویرایش رو به کسانی که بهش نیاز دارن می دادین؟ 

سلام روز به خیر . پاورهای شما واقعا و بی تعارف بی نطیرند من قبل از اینکه بدونم تصاویر کتاب رو گاهی بازسازی کردید هم در عجب بودم از این‌حجم کار و زحمت و تمیزی و همه چی تمومی پاورها امروز که این مطلب رو خوندم واقعا کم ووردم چی بگم در قبال این همت و سلیقه و دقت. من جای شما باشم فایل قابل ویرایش در اختیار کسی نمی گذارم به همون دلایل که فرمودید به هر حال ادم یا کاری رو بلده یا بلد نیست که اگه بلد نیست نباید با کار دیگران‌پز بده این غیر از دزدی دروغ گویی و فریب کاری هم هست پس شما در این فریب و دروغ همکاری نکنید 

پاسخ:
ممنونم مریم جان
حالا اگه مسئولان مدارس معلمها رو تو منگنه گذاشته باشند چی؟
برای بعضی اولیا و معلمها و مدیرا خیلی مهمه که تو تدریس مجازی اسم معلم کلاس یا اسم مدرسه تو تولید محتوا باشه . مخصوصا تو مدارس غیر انتفاعی. 
که ممکنه به قول شما یه جور فریب محسوب بشه(استدلالتون جالب بود .بهش فکر نکرده بودم!)

عزیزم کارهای شما بی اندازه زیبا و بی نقص هستند همین که مثل خیلی ها فروشی نیست یعنی شما زکات علمتون رو کامل و جامع پرداخت کردید.

منم با نظر دوستمون مریم موافقم درست نیست یک معلم انقدر فریب کار باشه که بخواد با کاری که هیچی ازش بلد نیست قیافه بگیره و اگر مدیر تحت فشار بگذاره باید خیلی صادقانه بگند من این فن رو بلد نیستم و آموزشی بابتش ندیدم مدیر می تونه هزینه کنه و برای هر پایه سفارش تولید بده ! ولی واقعا درخواست همکاران خیلی خیلی بی انصافی و بی منطق هست من به عنوان یه همکار که تو تدربس های مجازیم خیلی از پاورهای شما بهره بردم و با افتخار لگو رو نشون دادم و این باعث شد چند همکار دیگه هم با شما آشنا بشن می گم که لطفا و خواهشا این کار رو نکنید ببخشید اینجور می گم ولی این افراد کسانی هستند که توی دانشگاه هم برای پاس کردن و گرفتن نمره پایان نامه هاشونو کپی کاری کردن از شما خواهش می کنم به این زنجیره ی باطل کمک نکنید و اجازه بدید یاد بگیرند که خودشون باید برای کسب مهارت تلاش کنند و اگر توانش رو ندارند از محصول فکر دیگری محترمانه و با آداب این کار استفاده کنند خواهش می کنم این کار رو نکنید و در اختیارشون قرار ندید

پاسخ:
ممنونم از هم فکری و توضیحات کاملت :-)
خوبه که همه یاد بگیریم از محصول فکر و تلاش دیگران محترمانه و مؤدبانه استفاده کنیم
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۰ معلم مضطرب

سلام عزیزم خواهش می کنم یه فکری به حال علوم بکنید من هیچی از پاورپوینت و تولید محتوا بلد نیستم با دو تا بچه ی کوچیک هم اصلا تمرکز و وقت ندارم که یاد بگیرم و تازه یاد بگیرم به این زودی به مهارت شما نمی رسم علووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم تو رو خدا یه کاری کنید هیچی از علوم ندارم فیلم های نت خیلی بی خود و کسل کننده هستند

پاسخ:
سلااااام خانوووووم
چرا اضطراب عزیزم؟ آروم باش
علوم اول یه کتاب راهنمای خییییلی خوب و مفید داره با مجموعه فیلم فندق که به نظرم عالی هستن . علوم چون بیشتر کار عملیه اون کتاب راهنما بیشتر از پاور به درد میخوره

سلام نازنین

پشاپیش عید ولایت مبارک

عزیزم به هیچ وجه اسم و لگوتونو حذف نکنید 

این حق شماست و هرکسی برای کاری که زحمت کشیده حقی داره شما در درگاه خدا سربلند هستید که بی منت کارتونو در اختیار همه قرار می دید من تعجبم چرا کسانی به خودشون اجازه می دهند کار دیگرانو به اسم خودشون بزنند به نظرم اگه کسی واقعا می خواهد کاری با اسم خودش باشه می تونه با دیذن کارهای دیگر ایده بگیره و شاید بسیار خلاق تر هم کار کنه لقمه آماده به نظرم در هیچ شرایطی خوب نیست

موفق باشی بانو جان

پاسخ:
سلام عزیزم
موافقم با الگو گرفتن میشه کارای خلاقانه تری درست کرد . ولی بانو جان من بخوام یا نخوام بعضی ها که حرفه ای هستن بلدند چطوری قفل هر فایلی رو بشکنند!!!  :-(
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۱۰ مامان طاهره

سلام دوست و خواهرعزیزم.خداقوت.من معمولا سعی می کنم درمورد اتفاقات دور وبرم قضاوت نکنم ونظری ندم،اما چون می دونم کارشما چقدر پرزحمت وسخت بوده وچقدر براش وقت با ارزشتون روگذاشتین،می خوام نظرم رو بگم.مطمئن باشیدکه کارشما برای همکارانی مثل بنده بسیارباارزش بوده وهست.یاوقت نداشتیم یاحوصله نداشتیم یایکی مثل من بلدنبوداینکارها رو.

خواهرعزیزم،می دونم که باعلم به همین چیزها این فداکاری ووقف بزرگ روانجام دادین.من که همیشه دعاگوی شماهستم وتوی امرزش خواستن برای مادرم از خداوند متعال پدرعزیزتون روهم یاد میکنم.مسّلماًاون افراد کارزشتی کردن وهرکسی بودحق طلبی می کرد.ببخشیدپرگویی کردم.به نظرمن بزارید هرکس واقعا نیاز داره وبه شرط استفاده ی درست ،استفاده کنه این جوری ثوابش به شما میرسه.اما کسی که کارشمارو به نفع خودش میفروشه واگذارش کنید به خداوبمونه برای روز حساب.دعامیکنم اقای مهربانیها آقا امام رضا علیه السلام جان مزد این کاربزرگتون رو بدن.موفق باشید

پاسخ:
سلااااام عزیزم
خود من هم خییییییلی چیزها بلد نیستم و دعاگوی دوستانی هستم که با علمشون باعث میشن دست خالی وارد کلاس نشم . به هر حال همه که توانایی انجام همه کارها رو ندارند . مثلا چک لیست درست کردن برای من مصیبته و خودم درست نمی کنم ولی هیییچ اصراری ندارم بگم خودم بلدم و کار خودمه ... پیکها و آزمونها رو وقت نمی کنم تمام و کمال بسازم یا فقط از ساخته های خودم استفاده کنم و با افتخار از هنر دوستان دیگه استفاده میکنم .  اتفاقا اگه از توانایی هم کمک بگیریم حاصل تدریسمون بهتر میشه .
کار بزرگی نکردم در برابر توقعی که از آقاجان مهربونم امام رئوف دارم :-))
.
.
این مطلب و کمک خواهی خیلی مربوط به اون مطلب حق الناس نیست . اونها که بدون اجازه سوءاستفاده می کنند حسابشون با خداست ولی چندین نفر شخصا خواستار اصل فایل ها شدند که هنوز نتونستم خودمو قانع کنم برای فروش فایلهای قابل ویرایش

سلام . من چند سال هست که از مطالب و پاورپوینت های شما بهره می گیرم . من خودم هر کاری کردم نتونستم مثل شما پاورپوینت بسازم حتی آموزش های پاورپوینت رو هم خریداری کردم اما این ترفندهایی که شما به کار می برید اصلا آموزش نمی دادند . من خودم وقتی یه پاورپوینت ساده می سازم چقد وقت می ذارم . پیدا کردن تصویر مناسب خودش مکافاته . پاورپوینت های شما که ساختنش صبر ایوب و وقت زیادی می خواهد . به نظر من اصلا فایل های قابل ویرایش رو به کسی ندهید اگه بدید من نمی بخشمتون ( خخخخ ) . شما باید پاورپوینت هاتون رو بفروشید چون خیلی زحمت کشیدید برا ساختنشون . معلم اگر چه مشکل مالی داره اما یه جاهایی هم باید برای شغلش پول خرج کنه . فقط فروش ... 

پاسخ:
سلام ممنونم از توجهتون
اگه فکر می کنید ساختن قسمت خاصی از پاورپوینت ترفند خاصی داره بفرمایید ساختن همون اسلاید و مطلب رو آموزش بدم.
...
وقتی به یک نفر بفروشم خواه ناخواه اجازه ی استفاده به هر شکل رو به خریدار دادم!!!!!

سلام و درود همکار عزیزم. با تشکر از کارهای واقعا خاص و نمونه شما. لطفا در مورد باکیفیت کردن عکس های کتاب راهنماییم کنید بشدت نیاز دارم. و واقعا موندم چکار کنم. من محتواهام رو دوست دارم خودم آماده کنم اما با این وضعیت فلش کارت های نگاره ها واقعا اعصابم خورد میشه. کلی هم عقب موندم. ممنون میشم راهنماییم کنید. 

پاسخ:
سلام
من بعد از بریدن عکس از پی دی اف ، تو فضای فتوشاپ اضافه های تصاویر رو پاک می کنم و دوباره رنگامیزی میکنم. بعد تو پاور با کم و زیاد کردن نور و کنتراست و ... رنگ تصویر رو تا حد ممکن تصحیح می کنم . 
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۲۰:۲۰ کلاس اولی (سالاری)
سلام خوبین ؟ من چندین سال هست که پا به پای شما پس اومدم واز مطالب و تجارب شما استفاده کردم .
از شما ایده گرفتم بسیااااار و قرار هست امسال از پاورهای شما استفاده کنم بدون حذف اسم شما .... و همینطور تصمیم گرفتم تولید محتوا کنم 😁
الان نزدیک دو هفته هست روزی ۲ الی ۳ ساعت دارم یه محتوا برای نشانه آل می سازم واقعااااااا کارتون سخت بوده و خیلی انرژی و وقت زیاد میخواد.... ببخشید ولی دیگران بیخود این انتظار رو دارن .... من که از الان گفتم محتواهامو هیشکی نمیدم 😁😁😁😁😁😁 دست مریزااااد واقعا کارتون عالی بوده .

حالا یه سوال اینکه من از محتواهای شما ایده گرفتم مشکلی که براتون نداره؟
چطور میتونم باهاتون در ارتباط باشم؟ تو تلگرام میشه ؟

یه سوال خم برام پیش اومده تو فارسی قسمت نگارش آ ا چطور نوشتید؟ و از کدوم انیمیشن برای حرکت مداد استفاده کردید .؟ میشه راهنمایی کنید ؟
پاسخ:
سلام عزیز . خدا قوت
نه عزیزم ایده گرفتن هییییچ ایرادی نداره برای ساختن هر چیزی اگه به تجربه های قبل رجوع بشه کار بهتر و کاملتری تولید میشه
برای انیمیشن های این مدلی از قسمت انیمیشن انتهاش کنار خط صاف و گرد یه خط کج و کوله مثل خط کشیدن با مداد draw custom path ،  با این ابزار میتونین هر حرکتی به شکلتون بدین.
من تلگرام و واتساپ و اینستا ندارم :-))
فقط وبلاگ و ایتا و سروش :-)

سلام و خدا قوت، من همیشه برای شما دعا می کنم و از خداوند متعال بهترین ها رو براتون خواستارم. من خودم تولید محتوا می کنم و می دونم که خیلی خیلی کار سختی هست. پارسال از پاورهای ریاضی شما استفاده کردم و همیشه تحسینتون کردم چون کارتون واقعا بی نظیره. اما خب ما معلم ها مخصوصا ماهایی که نیروی آزاد هستیم خیلی تحت فشاریم. می دونین که همیشه بهترین کار رو از ما می خوانو از طرفی ما امنیت شغلی نداریم و باید همه ی مطالب رو خودمون تولید کنیم تا مورد قبولشون باشه. اینه که من امسال پاور نگاره های خانم توکلی رو از پیج خودشون خریدم و دارم با ایده گرفتن از شما خودم تغییراتی روی پاورهایی که خریدم میدم.

من خودم به شخصه هیچ موردی با استفاده از لوگوی سپیدمشق ندارم ولی خب اگر استفاده کنیم بهمون میگن چرا خودتون تولید نکردید و متاسفانه از طرف مدرسه و خانواده ها کار ما زیر سوال میره.

واقعا ارزش و قیمت گذاری برای کار شما نشدنیه ولی اگر میشد ما بتونیم پاورها رو از خودتون بخریم من به شخصه واقعا استقبال می کردم تا شاید یکم از فشار و عذابی که این روز ها می کشیم کم می شد. 

پاسخ:
سلام عزیزم 
بله حق با شماست . متوجه سختی شرایط شما هستم . ولی شکر خدا دوستانی مثل خانم توکلی عزیز هستند که در این مورد کمک کنند . 
اگه تونستین تو ایتا بهم پیام بدین 

سلام خسته نباشید ببخشید من دیروز یه پیامی گذاشتم به دستتون نرسید؟

پاسخ:
سلام عزیزم 
این چند روز خیلی سرم شلوغ بود نتونستم جواب بدم
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۲ کلاس اولی سالاری

ممنون از لطف و محبتتون ..... 

فکر میکنم خیلی سال باید بگذره تا محتواهای من کامل بشه ... من دارم واسه داستان های الفبا انیمیشن سازی میکنم..

 

شما داستان های الفبای خاصی مد نظرتون هست ؟ 

الان تو نشانه اَ گیر افتادم که چه داستانی براش بگم ؟ 🙄 جدا از کلاه جادویی و این ها ...

ارادتمندیم۰🌹

پاسخ:
چه کار خوبی :-)
متاسفانه داستانی یادم نمیاد 
۲۷ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۷ کلاس اولی (سالاری)

سلام مجدد ... 

اینکه تو قسمت بنویسیم نقطه چین هست نشانه ها فونت خاصی هست ؟ و بعد بهش انیمیشن دادید ؟ پی خیلی دقت میخواد که حروف زیا نوشته به نه ؟ 

پاسخ:
متوجه سوالتون نشدم عزیز

سلام ، بابت محتواهای خیلی خوبتون ممنونم، اگر اجازه بدید با درج لینک یا نام وبلاگ از مطالبتون تو وبلاگم استفاده کنم؟

بابت این موضوع هم به نظرم بخشنده هستید که زحمت میکشید و نشر میدید ولی بخشنده تر باشید و اجازه بدید بقیه حداقل با بودن اسم وبلاگ یا لینک وبلاگ تون در یک گوشه کارتون هر طور خواستن استفاده کنن بقیه موارد رو ویرایش کنن ،حتی اسم مدرسه خودشونو بزنن...

زحمات شما بقیه بخوان نخوان به چشم میاد و وبلاگتون و کارهاتون معرفی میشه مثلا من خودم یکی از کارهاتونو تو تلگرام دیدم و از طریق اسم وبلاگتون اومدم پیدا کردم و بوکمارک هم کردم چون خیلی خوب بوذ و خیلی به دردم میخوره... ممنون و دست مریزاد

پاسخ:
سلام اجازه ی باز نشر و رساندن فایل های آموزشی به همکاران در هر نقطه قبلا داده شده...
ویرایش و ثبت کار کسی به نام دیگری به نظرم کاری غیر اخلاقی هست و نوعی فریب کاری 

سلام .

کاش عالم! بی عمل نباشیم

سر منبر داد سخن برانیم و از حق الناس بگیم و وقت اجرا دست و پامون شل بشه

تو فضای مجازی می بینم افرادی روکه متاسفانه پاهاشون رو گذاشتن رو شونه های عزیزان (ی که فعالیت پر فکر و هدفمند و زمان بر خلق می کنن ) و دارن با استفاده از ما حصل تلاش اون بزرگوران بالا میرن

ولی ...

نردبان این جهان ما و منیست

عاقبت این نردبان افتادنیست

لاجرم هر کس که بالاتر نشست

استخوانش سخت تر خواهد شکست

( البته تو چاپ سنگی اشعار مولانا با کلماتی دیگه وارد شده)

پاسخ:
سلام
کاش... عامل بودن خیلی سخت تر ار عالِم بودنه.
به قول نادر ابراهیمی عزیز و شریف:
... بدون هیچ تردیدی ، در هر شرایطی، و اوضاعی ، می توان، قطعاً ، درست بود و درست ماند ؛ منتهی ، در برخی شرایط ، درست بودن و ماندن ، بسیار بسیار دشوار است ، و در برخی شرایط ، فقط دشوار .
...
مهم نیست بالاخره روز حساب و کتابی هست و قاضی از همه چی باخبری:-)  
این پاورها و فیلمها برای من که عمرم و جسمم رو پای ساختنشون گذاشتم نه اسم و رسم و شهرت آوردن نه سود مالی،  برای اونایی که یه جورایی سارق محسوب میشن چه عایدی و نفعی خواهد داشت که به شرمندگی روز جزاش بیارزه نمیدونم؟؟؟؟
ما به فرموده ی حافظ عزیز گوش میکنیم که:

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
 که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند
:-)

البته داریم رو به روزگاری میریم که بعید میدونم "فقط دشوار " وجود داشته باشه

از من بپرسی میگم درست کار کردن شده امر محال

 

با همه این فراز و نشیب ها :

 

محمود بود عاقبت کار در این راه

گر سر برود در سر سودای ایازم

 

-------------------

خدایا چنان کن سرانجام کار

توخشنود باشی و ما رستگار

 

پاسخ:
محال وجود نداره...  تو هر زمونه ای خدا کسانی رو بهمون نشون میده که تونستن درست بمونن... 
االهم اجهل عواقب امورنا اخیرا
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۴:۳۷ حسین توکلی

سلام

این حق شماست که حاصل زحمات شما به اسم دیگران نوشته نشود چرا که به نظرم باعث میشه انگیزه وروح کار کردن رو در شما بکشه, لذا اینکار رو نکنید

پاسخ:
دقیقا انگیزه ی کار کردن و تولید محتوا رو آدم میگیرند اینجور افراد

سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه و انتقالیت جور شده باشه..شما رو نمی شناسم فقط یکی از دوستان پاور های ریاضی تون رو یرام ارسال کرد و کلی خوشحال شدم عاااالی بودن عالییییی به معنای واقعی و کلی کار تدریس مجازی این روزام رو راحت کرد...از اعماق وجودم برای سازنده اش دعای خیر کردم ...

تم ۸ بودم که اعداد نوشته شده به انگلیسی بود خواستم فارسی شون کنم دیدم رمز دارن گفتن بیام وبلاگتون شاید خودتون رمزش رو داده باشید که مطالب و دلنوشته هاتون خیلی نظرم رو جلب کرد مخصوصا وقف امام رضا جونم❤❤❤وحس کردم چه عالم و حال دل خوبی دارید ...هر کی با خدا و ائمه باشه حال دلش خوب میشه ....

من اولین بار هست برای وبلاگی نظر می ذارم و فقط به عشق حال خوب شما و وقف قشنگتون خواستم تشکر فراوان داشته باشم و بگم دوستون دارم که این قدر خوبید❤❤😘😘😘 

برای شما بهترین ها رو از خدا و امام رضا و امام حسین دعا می کنم ...موفق و پیروز باشید و خداقوت برای انجام کار هاتون💐💐💐

پاسخ:
سلاااام همکار خوبم
ممنونم از کامنت پرانرژی تون
عزیز اگه آفیستون ۲٠۱٠باشه و ۳۷۴ فونت فارسی که تو وبلاگ هم هست رو نصب کنید مشکل فونت به احتمال قوی حل بشه ان شاءالله 
انتقالیم هم بله جور شده الحمدلله

سلام خانم ارجمند عزیز

من مادر یک پسر کلاس اولی هستم و خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم ، من همه پاوروینت و تدریس شمارو برای پسرم نشان می دم

چند روز پیش تدریس درس نشانه اُ رو پسرم میخواست ارائه بده که من از پاورپوینت شما نیز ایده گرفته و چند صفحه ای مثل اون درست کردم براش و خدا شکر کارش عالی شده بود بنابر این بر خود وظیفه دونستم که بیام از شما تشکر کنم  و بصورت اتفاقی اینجا رو دیدم و شرمنده شما شدم . امیدوارم شما به بزرگواری خودتون ببخشید.

و از اینکه اینقدر فایل ها و توضیحات کامل و جامع هست تشکر و قدردانی می نمایم

امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشید.

پاسخ:
سلام عزیزم 
خوشحالم که براتون مفید بوده اینکارا:-) 
تو کانال ایتا یا پیج اینستای سپیدمشق هم میتونید فیلم تدریسها رو ببینید عزیز 
موفق باشید مامان معلم:-) 

با سلام. خدا اجرتان بده برای پاورپوینت ها کاملا مشخصه که بی نهایت زحمت کشیدید. کاش نشانه ها ی 2 رو هم میگذاشتید مانند نشانه های 1. واقعا خیلی حیف شد که دیگه نتونستم از پاورپوینت های مفیدتون برای تدریس کلاسم استفاده کنم. خیلی جامع و کامل بود. کاش تجدید نظری کنید و به این طرف قضیه هم نگاه کنید که شاید تعداد بسیار زیادی معلم هم بدون هیچ سواستفاده از آموزش های شما برای کودکان این سرزمین استفاده می کنند.توروخدا بگذارید فایل های غیر قابل ویرایش را.

پاسخ:
سلام
اتفاقا به این موضوع هم فکر کردم ولی متاسفانه فرصت ندارم فایلهای این بخش رو ویرایش و تکمیل کنم تا بشه تو وبلاگ گذاشت.  متاسفانه امسال نمیتونم برسونم دست دوستان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی