سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

مرا تا کجا “دوستت‌دارم‌”ی؟

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ب.ظ

چرا بی‌قراری؟ چرا درهمی؟

چرا داغ‌داری؟ خرابی؟ بمی؟! 

مگر سرنوشت منی اینقدَر

غم‌انگیز و پیچیده و مبهمی؟ 

مرا دوست داری ولی تا کجا؟

مرا تا کجا “دوستت‌دارم‌”ی؟

نه با تو دلم خوش، نه بی تو دلم…

جهنم-بهشتی، نه! شادی-غمی

تو هم مثل باران که نفرین شده‌ست

بیایی زیادی، نیایی کمی 

جهان، ابر خاموش و بی‌حاصلی‌ست

بگو باز باران! بگو نم‌نمی  ...

مژگان عباسلو



 پ ن: خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود ... خیلی خوب بود !

۹۹/۰۳/۰۹
سپیدار

نظرات (۴)

سلام بانو و عرض ارادت

واقعا کاش....

پاسخ:
سلاااااام
کااااش ...

واااای سپیدارا.. بعد از مدت ها یه شعر زیبا.. 
 

پاسخ:
سلاااااااااااااام
دلمان بسی برایتان تنگ رفته رفیق!
...
بله دیگه دکتر عباسلوئه دیگه :-)
۱۳ تیر ۹۹ ، ۲۱:۲۵ مامان طاهره

سلام عزیزم.ان شاءالله که سلامت و شاد باشید.تولد آقای مهربانیها آقا امام رضا علیه السلام جان مبارک باشه.التماس دعا حاجت روا باشید

پاسخ:
سلااااام رفیق جان . احوال شما؟ 
مبارک همه مون انشاءالله
حیف که امسال هم مثل پارسال دور بودیم از حرم خوشگل آقاجانمون. انشاءالله هر چه زودتر شر کرونا کنده بشه بریم حرم نفس بکشیم و زنده بشیم.
عاقبت به خیر شی خواهر:-)

سلام 

من از کاربرگها و پیک هاتون استفاده کردم 

خیلی خیلی خیلی ممنونم ازتون 

امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق و پیروز باشید

 

پاسخ:
سلام 
ممنونم عزیز 
عاقبت به خیر باشید انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی