سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاسخ به پرسشها

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸ ب.ظ

اول اینکه دوستان عزیزی که سوال دارند چرا پیام خصوصی می گذارند؟ من چطوری باید پاسخ سوالشون رو بدم عایا؟؟؟نیشخند

و اما چند نکته در پاسخ پرسشهای خصوصی دوستان!

1- اوایل برای دانلود پاورپوینت های ریاضی و فارسی شرط گذاشته بودم و نیاز به رمز بود برای دانلود فایلها . ولی بعدها رمزها رو برداشتم و پاورها رو وقف امام رضای جانم کردم . رمزها رو برداشتم ولی دیگه فرصت نکردم دونه دونه تو هر مطلب مربوط به پاورپوینت بنویسم برای دانلود رمز نیاز نیست .

2- اون شرط خرید کتاب و اعلام کد رهگیری برای دریافت رمز دانلود فایلها بود نه دریافت رمز خود پاورپوینت ها و همچنان فایل قابل ویرایش فروخته نمیشه ! و همچنان شکستن قفل و کپی و تغییر و تبدیل پاورپوینت ها شرعاٌ جایز نیست و حساب کتابش حواله میشه به یوم الحساب!

3- دوستانی که پاورها و رسم الخط اونها تو سیستمشون به هم می ریزه به مطلب فونت های فارسی ما رجوع و فایل فونت ها رو دانلود و نصب کنند تا مشکلشون رفع بشه ان شاءالله

4- دوستان! وقتی یکی از زیرمجموعه های معلم یار رو انتخاب می کنید همه ی مطالب تو یک صفحه دیده نمیشن و برای دیدن بقیه اشون به گزینه ی "مطالب قدیمی تر" همون صفحه مراجعه کنید .

5- دوستان عزیز من تلگرام یا واتساپ ندارم که از اون طریق با دوستان در ارتباط باشم . راههای ارتباطی همین وبلاگ هست و

اینستاگرام با صفحه 3pidmashgh

و پیامرسان ایتا و سروش با آی دی:

sepidar_ sepidmashgh

کانال تدریس مجازیمون تو ایتا به نام سپید مشق

ایمیل هم میتونین بزنین (ولی امکان‌دیدنش از بقیه کمتره )با این آدرس:

sepidar.a@chmail.ir

6- هر سوالی درباره نحوه ی ساخت پاورها و ... دارین همینجا(البته عمومی. نه خصوصی!!) یا تو ایتا و سروش بپرسین ، در حد بضاعت و سوادم جواب میدم

نظرات (۳)

۰۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۰۶ فاطمه آذری

سلام وعرض ادب.من از شرایط شما اطلاع نداشتم پاور بدون قفل شما را با حذف نامتون استفاده کردم اولا خواستم حلالیت بطلبم دوما چگونه میتوانم پاورهای فارسی را خریداری کنم؟ باتشکر

پاسخ:
سلام عزیز
شما تقصیری ندارید اون کسی که به خودش اجازه میده بدون رضایت صاحب اثر،  قفل فایلها رو بشکنه باید بدونه درسته اینجا نمیشه کاری کرد تا جلوی کار غیر اخلاقیشون گرفته بشه ولی خدا رو شکر یه روز حسابی هست و قاضی عادلی:-) 
قفل قفله چه قفل خونه و گاوصندوق و....  چه قفل یه فایل.  شکستن هر دو اسمش یه چیزه!  
فایلها فروشی نیستند

سلام برادر. من می خاستم اجازه بگیرم و از پاورهای شما استفاده کنم . ببا اجازه جنابعالی . اگر ممکنه پسورد فایلهاتون به بنده بدید ممنون میشم

 

پاسخ:
سلام 
اولا من خانمم
ثانیا فایل ها بدون پسورد وقف شده اند و هرگونه ویرایش و تغییر پاورها شرعا جایز نیست و راضی نیستم

سلام خانم ارجمند 

من فقط تونستم ۱۷ تا از پیک های آدینه رو یعنی تا نشانه خوا  دانلود کنم بقیه اش نیست؟ 

پاسخ:
تا همینجا ساخته شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی